Przetargi.pl
Budowa kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy przy ul. Szkolnej na działce nr 375/4, obręb 0007 Łącza

Urząd Gminy Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324000 700 , fax. 032 4000 703
  • Data zamieszczenia: 2011-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudziniec
    ul. Gliwicka 26 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 0324000 700, fax. 032 4000 703
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy przy ul. Szkolnej na działce nr 375/4, obręb 0007 Łącza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy przy ul. Szkolnej na działce nr 375_4, obręb 0007 Łącza, w ramach zadania pn: Zakup i posadowienie kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy w Łączy i obejmującą m.in.: a) przygotowanie terenu b) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej na terenie działki c) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej na terenie działki d) wykopy e) wykonanie stóp fundamentowych f) montaż kontenerów wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe. UWAGA!!! Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I-etapu prac tj.: wykonanie niecki montażowej i stóp fundamentowych dla wszystkich kontenerów, posadowienie i montaż 1-szego, 2-go i 3-go kontenera, doprowadzenie prądu i wody do obiektu, montaż zbiornika podziemnego na nieczystości ciekłe. 1.2 Zakres robót należy wykonać zgodnie z dołączoną do SIWZ dokumentacją projektową i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3 Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu oraz jego specyfiki zamówienia, itd., nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. W związku z tym pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 1.4 Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnej współpracy z Zamawiającym. 1.5 Wykonawca ponosi koszty nadzorów specjalistycznych i obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z naniesieniem na zasoby geodezyjne w Starostwie Powiatowym w Gliwicach oraz Wykonawca ponosi koszty nadzoru nad robotami budowlanymi prowadzonymi przez kierownika budowy. 1.6 Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych), utrzymywanie porządku na terenie inwestycji oraz drogach dojazdowych, zabezpieczenie zgromadzonych materiałów, oraz zapewni właściwe oznakowanie placu budowy, zabezpieczenie istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie prowadzonej inwestycji. 1.7 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m. in.: a) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, b) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania inwestycji oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu uporządkować teren, c) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić ich wywóz, d) zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla pracowników Wykonawcy i podwykonawców, e) roboty będą mogły być prowadzone w godzinach od 6:00 - do 22:00 1.8 Wykonawca po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego będzie zobowiązany do do występowania w imieniu Zamawiającego we wszystkich sprawach urzędowych i formalnych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności: uzyskania dziennika budowy wraz z jego opieczętowaniem, zawiadomienia rozpoczęcia prac budowlanych. Zawiadomienie o zakończeniu budowy dokona Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl - BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach