Przetargi.pl
Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 6: Instalacje i zewnętrzne sieci elektryczne i teletechniczne

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 6: Instalacje i zewnętrzne sieci elektryczne i teletechniczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie instalacji i zewnętrznych sieci elektrycznych i teletechnicznych wraz z dostawa i montażem urządzeń m.in.: montaż tras kablowych, linii wlz, rozdzielni głównych i podrozdzielni, agregatu prądotwórczego, instalacji niskoprądowych oraz próby i rozruchy instalacji dla potrzeb Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury, Hali Sportowej z zapleczem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę i montaż instalacji elektrycznych, w tym między innymi: a) Tras kablowych zewnętrznych. b) Zewnętrznych linii zasilających od złączy kablowych przy stacji trafo do rozdzielni głównych budynku. c) Przepustów gazo-wodoszczelnych dla potrzeb wprowadzenia okablowania zasilającego, sterowniczego do budynku. d) Tras kablowych wewnętrznych. e) Wewnętrznych linii zasilających. f) Uszczelnień przejść linii wlz przez przejścia pożarowe. g) Rozdzielni głównych gimnazjum RGG, sali sportowej RGS, domu kultury RGK budynku gospodarczego RGDK. h) Instalacji systemu kompensacji mocy biernej pojemnościowej/indukcyjnej. i) Podrozdzielni zasilających. j) Zewnętrznego agregatu prądotwórczego. k) Instalacji zasilaczy bezprzerwowych UPS. l) Uziemień dla potrzeb agregatu prądotwórczego. m) Układów automatyki SZR w rozdzielniach elektrycznych zasilanych z agregatu prądotwórczego. n) Instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu. o) Instalacji oświetlenia awaryjnego. p) Instalacji oświetlenia podstawowego q) Instalacji oświetlenia zewnętrznego. r) Instalacji siłowych. s) Instalacji gniazd wtyczkowych. t) Instalacji zestawów gniazd elektrycznych/niskoprądowych. u) Instalacji połączeń wyrównawczych. v) Instalacji nie ujętych w niniejszym zestawieniu, a objętych dokumentacją projektową. 2) Dostawę i montaż instalacji niskoprądowych, w tym między innymi: a) Sieci teletechnicznych zewnętrznych. b) Przepustów gazo-wodoszczelnych dla potrzeb wprowadzenia sieci zewnętrznych do budynku. c) Uszczelnień przejść linii niskoprądowych przez przejścia pożarowe. d) Instalacji oddymiania grawitacyjnego. e) Instalacji przyzywowej w toaletach dla osób niepełnosprawnych. f) Instalacji systemu zdalnego alarmowania komunikacji głosowej. g) Instalacji domofonowej. h) Instalacji systemu kontroli dostępu SKD. i) Instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN. j) Instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV. k) Instalacji okablowania strukturalnego. l) Instalacji systemu radiowęzła szkolnego SRS. m) Instalacji systemu interkomów ewakuacyjnych dla osób niepełnosprawnych. n) Instalacji systemu monitorowania klap przeciwpożarowych SMK. o) Instalacji systemu audio-video. p) Instalacji wyposażenia pomieszczenia ochrony budynku. q) Instalacji zasilania systemów niskoprądowych. r) Instalacji ochrony przepięciowej systemów niskoprądowych. s) Instalacji nie ujętych w niniejszym zestawieniu, a objętych dokumentacją projektową. 3) Przeprowadzenie prób, testów, sprawdzeń i pomiarów, regulacji, rozruchów, szkolenia z obsługi wykonanych instalacji. 4) Wykonanie niezbędnych otworów w przegrodach z wyłączeniem zaznaczonych na rysunkach architektoniczno-konstrukcyjnych oraz naprawy otworów po montażu elementów instalacji elektrycznych i niskoprądowych. 5) Doprowadzenie zasilania do szafy sterowniczej układów automatyki i sterowania instalacji kotłowni. 6) Doprowadzenie zasilania do szafy sterowniczej układów automatyki i sterowania instalacji wentylacji 7) Wykonanie corocznie jednego przeglądu serwisowo-technicznych instalacji i urządzeń w okresie gwarancyjnym. 8) Serwisowanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych zgodnie z warunkami gwarancji. 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej: 1) Dokumentacja techniczna: a) Projekt budowlany Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury, Hali Sportowej, Budynku Gospodarczego i Ulicy Rekreacyjnej: a. Część I - architektura b. Część II - konstrukcja c. Część III - instalacje sanitarne d. Część IV - instalacje elektryczne i teletechniczne b) Projekt wykonawczy Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury, Hali Sportowej, Budynku Gospodarczego i Ulicy Rekreacyjnej, część IV: a. Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - budynek A b. Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - budynek B i C c. Projekt wykonawczy - instalacje teletechniczne - budynek A d. Projekt wykonawczy - instalacje teletechniczne - budynek B i C e. Projekt wykonawczy - przyłącze teletechniczne. c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. d) Dokumentacja załączona dla celów pomocniczych: a. Projekt wykonawczy - architektura - Budynek A b. Projekt wykonawczy - architektura - Budynek B i C c. Projekt wykonawczy - konstrukcja - Budynek A d. Projekt wykonawczy - konstrukcja - Budynek B i C e. Instalacja wentylacji mechanicznej - Budynek A f. Instalacja wentylacji mechanicznej - Budynek B i C g. Uzupełnienie projektu wentylacji mechanicznej bud. B (dodatkowa klapa p-poż.) h. Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - Budynek A i. Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - Budynek B i C j. Projekt wykonawczy - instalacje centralnego ogrzewania - Budynek A k. Projekt wykonawczy - instalacje centralnego ogrzewania - Budynek B i C l. Projekt wykonawczy - instalacje ciepła technologicznego - Budynek A m. Projekt wykonawczy - instalacje ciepła technologicznego - Budynek B i C 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przyjął w harmonogramie następującą kolejność robót: Budynek A, Budynek B i C. 2) Ułożenie zewnętrznych linii zasilających przewidzieć na zakończenie prac instalacyjnych. 3) Montaż agregatu prądotwórczego przewidzieć na zakończenie prac instalacyjnych. 4) W przypadku braku lub niewystarczającego zakresu należy wykonać konstrukcje drabin, koryt i tras kablowych wg potrzeb. 5) Zakres robót nie obejmuje wykonania automatyki szaf sterowniczych central i systemów wentylacyjnych. 6) Zakres robót nie obejmuje wykonania automatyki szaf sterowniczych dla kotłowni. 7) Zakres robót obejmuje wykonanie kompletnego systemu sygnalizacji z klap p-poż. instalacji wentylacji. 8) Zakres robót nie obejmuje zasilania klimatyzatora kuchennego i jednostki zew. chłodzącej obsługującej aulę. 9) Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania instalacji odgromowej - instalacje wykonano na etapie stanu surowego budynków, z wyjątkiem systemowych studzienek probierczych instalowanych na etapie wykańczania elementów zagospodarowania terenu. 10) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej instalacji zasilania i sterowania kabli grzewczych. Zakres zamówienia nie obejmuje jedynie części kabli grzewczych ulegających zakryciu na etapie realizacji stanu surowego przy wykonaniu pokrycia dachowego. 11) Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż siłowników do klap oddymiających wraz centralkami i innymi elementami sterowania klapami. 12) Zasilanie urządzeń instalacji wentylacji i instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. 13) Układanie kabli zasilających należy wykonać po uzgodnieniu układów pomiarowych, blokad mechanicznych SZR, linii WLZ i współpracy agregatu z siecią. 14) Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu automatyki drzwi oraz bram. Obejmuje natomiast zasilanie powyższych urządzeń. 15) Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu układu bezpieczeństwa instalacji gazowej, tj. modułu alarmowego oraz detektorów gazu w kotłowniach budynku A i C. Zamówienie obejmuje wykonanie pozostałej części instalacji detekcji wycieku gazu/sterowania odcięciem zaworów gazowych i sygnalizacji wycieku gazu łącznie z połączeniem z systemem detekcji z kotłowi w jeden spójnie działający system. 16) Zakres zamówienia nie obejmuje elementów kontroli dostępu objętych zakresem zamówienia ślusarki zewnętrznej/wewnętrznej (elektrozaczepy i kontaktrony wraz z wyprowadzeniem okablowania w pobliżu drzwi/okien). 17) W przypadku wykonywania robót zewnętrznych związanych z przebudową instalacji oświetlenia ulicznego Wykonawca przejmie na siebie wszelkie obowiązki związane z uzgodnieniami dokumentacji oraz robót elektrycznych z tym związanych. 18) W przypadku konieczności Wykonawca przebuduje własne instalacje, które będą kolidowały z innymi branżami. Przebudowę należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru inwestorskiego. 19) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami instalacji oraz pracami wykończeniowymi. 20) Przed wykonaniem instalacji Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacjami wszystkich branż. W przypadku wątpliwości lub stwierdzenia kolizji wykonywanych instalacji z instalacjami branż pokrewnych, zaistniałe nieprawidłowości należy zgłosić nadzorowi inwestorskiemu. Zabrania się kontynuowania prac w przypadku stwierdzenia ww. nieprawidłowości. 21) Wykonawca zabezpieczy zamontowane elementy osprzętu na czas budowy i zdemontuje zabezpieczenie w czasie wskazanym przez Zamawiającego. 22) Wykonanie rozdzielni/podrozdzielni oraz pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej na czas budowy leży po stronie Wykonawcy. 23) Koszty związane z zużyciem wody oraz odprowadzenie ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy leży po stronie Wykonawcy. 24) Koszty kontenerów biurowych, magazynowych i socjalnych pokrywa Wykonawca. 25) Wykonawca zapewni kontenery śmieciowe oraz ich opróżnianie. 26) Wykonawca wykona dodatkowo oświetlenia na poddaszu w przestrzeni nieużytkowej pomiędzy osiami 20-24/D-K, 12-16/D-N oraz 16-20/B-D na poziomie 50lx oraz dodatkowo oświetlenia awaryjnego przy hydrancie między osiami 21/B-D. 27) Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 28) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania kompletnych, sprawnych technicznie i bezpiecznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych wg załączonych projektów. 29) Obowiązujące wytyczne odnośnie innych branż określone zostały ostatecznie w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 30) Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, a załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do skalkulowania ceny ofertowej. Zestawienie załączonych przedmiarów: - Przedmiar - Instalacje elektryczne - Etap I - Przedmiar - Instalacje elektryczne - Etap II - Przedmiar - Instalacje teletechniczne - Etap I - Przedmiar - Instalacje teletechniczne - Etap II - Przedmiar - przyłącze teletechniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 300 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Beneficjentem wadium jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o., które działa w imieniu i na rzecz Gminy Stare Babice. 2. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 130 000,00 zł [słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych] 3. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego (GPK EKO-BABICE Sp. z o.o.): Warszawski Bank Spółdzielczy Oddział w Starych Babicach 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 7. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach