Przetargi.pl
Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 1: Stan surowy otwarty z murowanymi ściankami działowymi i pokryciem dachowym

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2015-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 1: Stan surowy otwarty z murowanymi ściankami działowymi i pokryciem dachowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - zadanie nr 1: Stan surowy otwarty z murowanymi ściankami działowymi i pokryciem dachowym, instalacją podposadzkową oraz przebudową i częściową likwidacją urządzeń melioracji wodnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie przez Wykonawcę zagospodarowania placu budowy wraz z zapleczem budowy. W skład zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza wchodzą: a) Wykonanie ogrodzenia terenu budowy b) Wykonanie na potrzeby budowy dróg wewnętrznych z płyt żelbetowych na terenie inwestycji wraz z wjazdami z dróg gminnych, ogrodzeniem oraz bramami i szlabanami c) Zapewnienie kontenerów biurowych magazynowych i socjalnych d) Wykonanie utwardzonego placu na skład materiałów budowlanych i sprzętu e) Wykonanie rozgałęzień od rozdzieli budowlanych elektrycznych dla potrzeb placu budowy f) Wykonanie przyłączy wod-kan. na cele budowy g) Zagospodarowanie placu budowy wykonać zgodnie z załączonym schematem (załącznik nr 12 - szkic placu budowy) 2) Obsługę geodezyjną 3) Wykonanie robót ziemnych (wykopy i zasypki itp.) a) Wywóz humusu na terenie Gminy Stare Babice w miejsca wskazane przez Inwestora w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji 4) Wykonanie robót konstrukcyjno-żelbetowych oraz konstrukcji murowych ścian zewnętrznych i wewnętrznych dla etapu I i II. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych stanu /0/. Wykonanie chudego betonu pod posadzkę poziomu /0/ 5) Kompleksowe wykonanie robót w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych w skład których wchodzą: a) wszystkie przejścia i przepusty w dachu wraz ich zabezpieczeniem b) elementy instalacji odgromowej c) izolacje(również termiczne) pod pokryciem i obróbką blacharską d) elementy ław kominiarskich i inne 6) Wykonanie ścianek działowych wraz z obudowa szachtów instalacyjnych 7) Wykonanie instalacji podposadzkowej w zakresie: a) Instalacja kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami wewnątrz budynków b) Instalacja kanalizacji deszczowej wraz ze studniami wewnątrz budynków i z instalacją na patio w budynku gimnazjum c) Przepustów instalacyjnych dla przyłączy wodnych i elektrycznych do budynków 8) Wykonanie instalacji odgromowej. 9) Przebudowa oraz częściowa likwidacja urządzeń melioracji wodnych 10) Montaż wpustów dachowych oraz wykonanie instalacji odprowadzenia wód deszczowych z dachu na przyległy teren 11) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną 12) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. i w wersji elektronicznej. 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej: 1) Projekty budowlane a) Projekt zagospodarowania terenu i architektura - projekt budowlany, część I b) Projekt konstrukcji obliczenia statyczne - projekt budowlany, część II c) Projekt instalacji sanitarnych - projekt budowlany, część III d) Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych - projekt budowlany, część IV e) Informacja BIOZ 2) Projekty wykonawcze a) Projekt wykonawczy - architektura - etap I b) Projekt wykonawczy - konstrukcja - etap I c) Projekt wykonawczy - architektura - etap II d) Projekt wykonawczy - konstrukcja - etap II e) Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - etap I f) Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - etap II g) Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne(instalacja odgromowa) - rys. E-21-A, rys. E-22-A, rys. E-23-A, rys. E-24-A, rys. E-21-B, rys. E-22-B, rys. E-23-B, rys.E-23-C h) Projekt wykonawczy z elementami operatu wodnoprawnego na przebudowę i częściową likwidację urządzeń melioracji wodnych szczegółowych na działkach 301÷375 3) STWIORB - Budynek A - etap I 4) STWIORB - Budynek B i C- etap II 5) Dokumentacja badań podłoża gruntowego nr 55/14/01 6) Szkic zagospodarowania placu budowy 4. Uwagi do przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający wymaga wykonania robót w następującej kolejności: bud. A, bud. B i C. 2) Istniejący drzewostan zabezpieczyć na czas budowy. 3) Koszt wycinki drzew i ewentualnych nasadzeń kompensacyjnych leży po stronie Wykonawcy. 4) W przypadku zaistnienia kolizji Wykonawca zobowiązany jest do przebudowy kolidujących sieci w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5) Zapewnienie energii elektrycznej na czas budowy leży po stronie Wykonawcy 6) Koszty związane z zużyciem wody oraz odprowadzenie ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy leży po stronie Wykonawcy 7) Instalację podposadzkowe wewnątrz budynków wykonać z wyprowadzeniem przewodów 0,3m ponad poziom /0/ i zakorkować 8) Instalację podposadzkowe wyprowadzić na zewnątrz budynku 2,0m poza lico ściany fundamentowej na końcu zakorkować 9) Po stronie Wykonawcy leży uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 10) Zamawiający wymaga pozostawienia na terenie budowy ogrodzenia oraz drogi dojazdowej wewnętrznej do momentu rozpoczęcia robót związanych z wykonaniem dróg oraz ogrodzenia docelowego wokół budynku. Orientacyjny okres demontażu ogrodzenia oraz dróg wewnętrznych to październik-grudzień 2016 r. Wykonawca zostanie pisemnie powiadomiony z dwutygodniowym wyprzedzeniem o możliwości demontażu dróg oraz ogrodzenia. Koszty demontażu i transportu ponosi Wykonawca. W przypadku nie dokonania demontażu drogi i ogrodzenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, elementy ogrodzenia oraz dróg wewnętrznych staną się własnością Zamawiającego. 11) Zamawiający wymaga wykonania ogrodzenia pełnego na czas budowy o wysokości min. 2 m, na ogrodzeniu nie mogą znajdować się reklamy i napisy. 12) Zamawiający wymaga, aby jeden z kontenerów biurowych składał się z pomieszczenia umożliwiającego prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie dla co najmniej 8 osób. 13) Wykonawca zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów szczególnie niebezpiecznych 14) Wykonawca zapewni kontenery śmieciowe oraz ich opróżnianie. 15) Wykonawca zapewni całodobową ochronę na budowie. 16) Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 17) Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, a załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do skalkulowania ceny ofertowej. Zestawienie załączonych przedmiarów: - Przedmiar - stan surowy otwarty - bud. A - architektura - etap I - Przedmiar - stan surowy otwarty - bud. B - architektura - etap II - Przedmiar - roboty budowlane - bud. gospodarczy C - architektura - etap II - Przedmiar - instalacje sanitarne(instalacja podposadzkowa) - etap I - Przedmiar - instalacje sanitarne(instalacja podposadzkowa) - etap II - Przedmiar - przebudowa i częściowa likwidacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych na działkach nr ew. 301÷375.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 200 000,00 zł [słownie: dwieście tysięcy złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: /zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Warszawski Bank Spółdzielczy Oddział w Starych Babicach 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach