Przetargi.pl
budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012, przy Gimnazjum nr 2 w Lublinie, przy ul. Lwowskiej 11.

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012, przy Gimnazjum nr 2 w Lublinie, przy ul. Lwowskiej 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje 1.1. Budowę boiska do piłki nożnej z wyposażeniem o wymiarach 30,0m x 62,0m, o powierzchni 1860 m2 (pole gry 26,0m x 56,0m), na podbudowie przepuszczalnej z nawierzchnią syntetyczną do piłki nożnej typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej. Wysokość włókna sztucznej trawy min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium).Typ włókna: monofil. Skład chemiczny włókna: polietylen, ciężar włókna: min. 11.000 dtex, gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2. Wyposażenia boiska do piłki nożnej obejmuje dostawę i montaż 2 bramek o wymiarach 5m x 2 m z siatkami, mocowanych w tulejach. 1.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego z wyposażeniem (do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, tenisa, badmintona) o wymiarach 32,1 m x 44,0 m o powierzchni 1412,40 m2 (pole gry 28,1m x 40,0m) na podbudowie przepuszczalnej z nawierzchnią poliuretanową o właściwościach określonych w dokumentacji projektowej i technologii układania typu NATRYSK. Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR i warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego obejmuje dostawę i montaż: 1.2.1. sprzętu do piłki koszykowej - na 2 boiska- (konstrukcja dwusłupkowa z wysięgnikiem do tablicy i mechanizmem do regulacji wysokości, montowane w tulejach, z tablicą epoksydową o wym. 1,05m x 1,80m ze wzmocnioną obręczą i siateczką do obręczy - 2kpl.), 1.2.2. sprzętu do siatkówki, tenisa i badmintona - na 2 boiska- ( 2 słupki wielofunkcyjne demontowalne wykonane z aluminium, z regulacją wysokości mocowania siatki, mechanizmem naciągowym i siatką całosezonową- 2kpl), 1.2.3. sprzęt do piłki ręcznej - na 1 boisko- 2 bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3m x 2 m z siatkami, mocowanych w tulejach. 1.3. Wykonanie koła ( pola rzutów) do pchnięcia kulą i skoczni w dal z bieżnią, 1.4. Wykonanie ogrodzenia boisk. 1.5. Wykonanie oświetlenia boisk i instalacji monitoringu. 1.6. Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, instalacji wentylacji i ogrzewania. 1.7. Budowę budynku sanitarno - szatniowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach