Przetargi.pl
Budowa Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku ul. Sienkiewicza - wykonanie robót ziemnych, fundamentów, ścian fundamentowych (wraz z izolacją i ociepleniem) dla etapu I i etapu II oraz stanu surowego otwartego etapu II.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Rutkowskiego 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6623244 , fax. 023 6622716
  • Data zamieszczenia: 2013-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku
    ul. Rutkowskiego 16 16
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6623244, fax. 023 6622716
    REGON: 13038241700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku ul. Sienkiewicza - wykonanie robót ziemnych, fundamentów, ścian fundamentowych (wraz z izolacją i ociepleniem) dla etapu I i etapu II oraz stanu surowego otwartego etapu II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie stanu surowego nowej siedziby Komendy Powiatowej PSP w Płońsku -pn. Budowa Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku, ul. Sienkiewicza -- wykonanie robót ziemnych, fundamentów, ścian fundamentowych (wraz z izolacją i ociepleniem) dla etapu I i etapu II oraz stanu surowego otwartego etapu II. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: a)Wykonanie robót ziemnych b)Wykonanie fundamentów, ścian fundamentowych (wraz z izolacją i ociepleniem) dla etapu I i etapu II c)Wykonanie stanu surowego otwartego etapu II 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy i jego zabezpieczenie oraz osoby na nim przebywające, od chwili przejęcia placu budowy przez cały okres trwania umowy. 4. Zakres oraz opis, w tym lokalizację robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ dostępne na stronie internetowej zamawiającego. 5. Na przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji oraz minimum 60 miesięcy rękojmi, liczonych od daty końcowego odbioru robót. 6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określone są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ dostępne na stronie internetowej zamawiającego. 7. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsce robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. b) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku Nr konta 23 8213 0008 2006 0801 5480 0009 z dopiskiem: Wadium, sprawa nr PT-2370/1/2013 KP PSP Płońsk Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zawierać w swej treści klauzulę nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby: 1) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, oraz dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, kwotę zobowiązania, termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, klauzule dodatkowe, np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspplonsk.binp.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach