Przetargi.pl
Budowa kolektorów: kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej N-F na odcinku od ul. gen. Skalskiego do ul. Banacha w Lublinie.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 20-407 Lublin, Al J. Piłsudskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5324281 , fax. 081 5321910
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o.
    Al J. Piłsudskiego 15 15
    20-407 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5324281, fax. 081 5321910
    REGON: 43098198200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolektorów: kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej N-F na odcinku od ul. gen. Skalskiego do ul. Banacha w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektorów: kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej N-F na odcinku od ul. gen. Skalskiego do ul. Banacha w Lublinie obejmująca: 1)Budowę kolektora kanalizacji deszczowej od istniejącej w ul. gen. Skalskiego w Lublinie studni D 33i do projektowanej w ul. Banacha w Lublinie studni D 25a, 2)Budowę sieci kanalizacji deszczowej w Al. Witosa w Lublinie (w starej ul. Krępieckiej) na odcinku od komory D 24k na kolektorze deszczowym do istniejącej komory D 35 (zlokalizowanej na granicy miasta Lublin i gminy Świdnik), 3)Budowę kolektora kanalizacji sanitarnej N-F na odcinku: od studni S 24i wzdłuż granic miasta Lublin i gminy Głusk do studni S 26a w ul. Banacha w Lublinie, 4)Przebudowę kolizji energetycznych linii SN i NN z projektowanymi kolektorami: kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dla robót określonych w pkt. 1) wykonanie: a)sieci kanalizacji deszczowej o długości 1348 m wraz uzbrojeniem, w tym: - średnicy D=1,60 m - 889,5 m - średnicy D=1,50 m - 365,5 m - średnicy D=1,20 m - 78,0 m - średnicy D=0,90 m - 15,0 m b)studni zintegrowanych rewizyjnych i połączeniowych o średnicach: D=1,20 m, D=1,50 m i D=1,60 m - 23 kpl., c)studzienki rewizyjnej z kręgów żelbetowych D=1,80 m na kanale średnicy D=0,90 m- 1 kpl., d)komory kaskadowej i połączeniowej na kanałach o średnicy D=0,90 m i D=1,20 m -1 kpl., e)wycinki drzew i krzewów na trasie sieci: - na działce nr 8/28 na terenie gminy Głusk - 20 szt., - na działkach nr 46, 47, 48 położonych w pobliżu ul. Dr. Męczenników Majdanka na terenie gminy Lublin - 139 szt. drzew i 262 m2 krzewów wraz z wywozem i utylizacją drewna. 2. Dla robót określonych w pkt. 2) wykonanie: a)sieci kanalizacji deszczowej średnicy D=1,20 m i długości 64,5 m wraz uzbrojeniem, b)komory połączeniowej nr D 34 - 1 kpl., c)wycinki drzew na działce nr 52 (pas drogowy Al. Witosa) - 2 szt. wraz z wywozem i utylizacją drewna. 3.Dla robót określonych w pkt. 3) wykonanie: 1)kolektor kanalizacji sanitarnej o długości ok. L = 1342 m wraz uzbrojeniem, w tym: - średnicy ? 600 - ok. 894 m - średnicy ? 500 - ok. 440 m - średnicy ? 250 - ok. 9 m W tym metodą bezwykopową ok. 119 m. 4.Dla robót określonych w pkt. 4) IDW wykonanie przebudowy kolizji energetycznych linii SN i NN z projektowanymi kolektorami: kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej, w tym ułożenie: a)kable YAKY 4 x 240 - ok. 325 m b)kable HRUHAKYs 3 x (1 x 120) - ok. 273 m. Zakres robót towarzyszących i tymczasowych: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również n/w prace i czynności, które Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej: 1)Ubezpieczenie przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenie terenu budowy wskazujące jako Beneficjentów MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie i Gminę Lublin. 2)Organizacja i utrzymanie zaplecza budowy. 3)Dozór budowy. 4)Złożenie wniosków do zarządców dróg i uzyskanie warunków tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z opracowaniem wymaganego przez tych zarządców projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5)Złożenie do zarządców dróg wniosków o zajęcie pasa drogowego oraz poniesieniem kosztów zajęcia tego pasa na czas prowadzenia robót. 6)Umieszczenie oznakowania drogowego (zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu), utrzymanie i likwidacja tego oznakowania po zakończeniu robót oraz poinformowanie w środkach masowego przekazu o utrudnieniach ruchu w związku z planowanymi robotami. 7)Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy. 8)Ustawienie kładek dla pieszych i mostków przejazdowych na drogach gruntowych i lokalnych krzyżujących się z trasą projektowanej sieci. 9)Utrzymanie stałego dostępu do wszystkich posesji przylegających do terenu budowy przez cały czas trwania robót. 10)Roboty geodezyjne (wytyczenie trasy sieci i skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem, wyznaczenie i oznakowanie stref niebezpiecznych w czasie trwania robót, bieżąca obsługa, inwentaryzacja powykonawcza (w 4 egz. dla zakresu objętego każdym pozwoleniem na budowę). 11)Sporządzenie dokumentacji fotograficznej - przed rozpoczęciem robót -utrwalającej istniejący stan obiektów i elementów zagospodarowania terenu, w tym także nawierzchni (jako materiał dowodowy w razie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości w związku z prowadzonymi robotami). 12)Wykonanie robót budowlanych (drogowych, ziemnych, budowlano-montażowych, elementów zagospodarowania terenu). 13)Wszelkie niezbędne pomiary i badania laboratoryjne. 14)Dokumentowanie przeprowadzonych badań stopnia zagęszczenia zasypki wykopów zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. 15)Wykonanie zabezpieczenia kolizji z istniejącym uzbrojeniem na czas wykonywania robót i na stałe oraz odbiór wykonanego zabezpieczenia przez Dysponentów sieci. 16)Dokumentowanie przeprowadzonych robót zanikających. 17)Przeprowadzenie i udokumentowanie próby szczelności sieci. 18)Wykonanie (na własny koszt Wykonawcy) monitoringu telewizyjnego sieci kanalizacyjnej potwierdzającego prawidłowe jej wykonanie wraz z zapisem obrazu. 19)Uporządkowanie i przywrócenie terenu zajętego pasa roboczego i zaplecza budowy łącznie z przywróceniem otoczenia do stanu pierwotnego. 20)Odtworzenie rozebranych elementów pasów drogowych po wykonanych robotach w drogach, wg warunków odtworzenia pasa drogowego. 21)Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru ziemi po robotach ziemnych oraz ewentualnych materiałów rozbiórkowych we własnym zakresie (wraz z poniesieniem opłat z tym związanych ). 22)Wycięcie drzew i krzewów, wywóz drewna poza plac budowy i zagospodarowanie go lub utylizacja we własnym zakresie. 23)Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu (przed terminem zakończenia budowy) wymaganych dokumentów wymienionych w art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami). 24)Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej. 25)Gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. Z 2013 r. poz.21), z zastrzeżeniem, że Wykonawca będzie usuwać wytworzone odpady z miejsc ich powstawania na bieżąco. a w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie materiałów, lub rozwiązań równoważnych, także: 26)Wprowadzenie materiałów lub rozwiązań równoważnych, w tym kosztów dostosowania dokumentacji projektowej do zaoferowanych materiałów lub rozwiązań równoważnych (m.in. wykonanie obliczeń wytrzymałościowych i uzgodnienie dokumentacji w MPWiK Sp. z o.o.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załączniki do Części III niniejszej SIWZ). Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały) określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pochodzące od konkretnych producentów są określone parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać towary (materiały), aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie towarów (materiałów) równoważnych opisywanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności), tzn. załączyć do oferty karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) z pełną charakterystyką, potwierdzające ich równoważność. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jest obowiązany wykazać, że proponowany przez niego sposób wykonania robót budowlanych spełnia określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności), tzn. załączyć do oferty karty katalogowe oferowanych rozwiązań z pełną charakterystyką, potwierdzające ich równoważność. UWAGA : Warunkiem równoważności, o której mowa powyżej, jest ponadto oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania równoważne gwarantują wykonanie robót zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz nie będą generować dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, w tym kosztów dostosowania dokumentacji do zaoferowanych materiałów i rozwiązań równoważnych. W treści ww. oświadczenia Wykonawca musi zobowiązać się również do zrealizowania przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i rozwiązań równoważnych w terminie określonym w pkt. 8 IDW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 166 000,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt sześć tysięcy zł 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach