Przetargi.pl
Budowa kanalizacji tłocznej we wsi Nowe Kramsko

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3 3
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji tłocznej we wsi Nowe Kramsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na zakres zamówienia składają się: Zadanie I Od przepompownio P-2a do bud. Nr 12 ul. Szkolna S-rozprężna - zakres oznaczono kolorem pomarańczowym na planie nr 1 - kolektor tłoczny, z rur PE, PEHD ? 110mm - 414,0m - studnia rozprężna ? 1000mm - 1szt. - rurociąg rozprężny, z rur PVC ? 315mm - 8,0m - studnia ? 1000mm z czyszczakiem ? 90mm - 3,0szt. - rurociąg PE, PEHD ? 110mm - 34,0mm Zadanie II Od przepompownio P-5 do studni S-112 - zakres oznaczono kolorem pomarańczowym na planie nr 2 - kolektor tłoczny, z rur PE, PEHD ? 90mm - 90,0m - studnia rozprężna ? 1000mm - 1szt. - rurociąg rozprężny, z rur PVC ? 315mm - 3,0m Zadanie III Od przepompownio P-3 do bud. Nr 12 ul. Szkolna S-rozprężna - zakres oznaczono kolorem pomarańczowym na planie nr 3 - kolektor tłoczny, z rur PE, PEHD ? 110mm - 910,0m - studnia rozprężna ? 1000mm - 1szt. - rurociąg rozprężny, z rur PVC ? 315mm - 8,0m - studnia ? 1000mm z czyszczakiem ? 90mm - 5,0szt. Zadanie IV Od przepompownio P-4 do S - 88 - 7 - zakres oznaczono kolorem pomarańczowym na planie nr 4 - kolektor tłoczny, z rur PE, PEHD ? 90mm - 115,0m - studnia rozprężna ? 1000mm - 1szt. - rurociąg rozprężny, z rur PVC ? 315mm - 15,0m - studnia ? 1000mm z czyszczakiem ? 90mm - 1,0szt. Zadanie V Od przepompownio P-2 do S-143 - zakres oznaczono kolorem pomarańczowym na planie nr 5 - kolektor tłoczny, z rur PE, PEHD ? 90mm - 28,0m - studnia rozprężna ? 1000mm - 1szt. - rurociąg rozprężny, z rur PVC ? 315mm - 715,0m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.800,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy PZP: 18.1. Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP; 18.2. Prowadza działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 18.3. Dysponują 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie instalacji kanalizacyjnych, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 18.4. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 5 robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności - tzn. 5 rurociągów tłocznych o długości nie mniejszej niż 2000m każde zadanie, o wartości nie mniejszej niż 300 tys. każde i przedstawią referencje z tych robót - wystawione przez Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z okresu prowadzenia działalności. 18.5. Udzielą minimum trzech lat gwarancji na wykonane roboty. 19. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V niniejszej Specyfikacji metodą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. 20. Zamawiający zgodnie z ustawą PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 20.1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1), 20.2. Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie uzyskanych materiałów; 20.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 20.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 20.5. informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - w wysokości min. 2.000.000,00zł w każdym roku - wg załączonego wzoru (powyższe należy udokumentować właściwymi dokumentami księgowymi: bilans, sprawozdania księgowe, PIT-y); 20.6. informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 280.000,00zł wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert; 20.7. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2); 20.8. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 20.9. Potencjał kadrowy. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku funkcji kierowniczych - uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów budownictwa; 20.10. W zakresie dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym: - koparko-spycharką kołową - min. 1 szt. - koparką kołową - min 2 szt. - płytami wibracyjnymi o min. ciężarze 300kg - 2 szt. - agregaty pompowo-próżniowe z igłofiltrami - 4kpl. 20.11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 5 robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności - tzn. 5 rurociągów tłocznych o długości nie mniejszej niż 2000m każde zadanie, o wartości nie mniejszej niż 300 tys. każde i przedstawią referencje z tych robót - wystawione przez Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z okresu prowadzenia działalności (załącznik nr 4); 20.12. polisa lub inny dokument ubezpieczenie potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 20.13. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 20.14. Wskazanie przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Jeżeli Wykonawca nie wskaże podwykonawcy, będzie to oznaczało, iż wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 20.15. Zaakceptowany (parafowany) wzór umowy. 20.16. Harmonogram robót zaakceptowany przez generalnego Wykonawcę robót sanitarnych. 20.17. Wadium. 21. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 20.3, 20.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 22. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 17 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 23. Dokumenty, o których mowa w pkt. 20 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 24. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane Specyfikacją należy wypełnić bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje On w danym miejscu nie dotyczy. 25. Zasady oceny spełniania wymagań Zamawiającego. 25.1. Zamawiający zakwalifikuje do dalszej analizy Oferty Wykonawców, którzy spełniają wymogi określone w pkt.18, 20. 25.2. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem wymogów, o których mowa w pkt.18,20 lub jeżeli Zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te wymogi, złożona przez tego Wykonawcę oferta zostanie odrzucona bez szczegółowej analizy merytorycznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 20. Zamawiający zgodnie z ustawą PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 20.1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1), 20.2. Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie uzyskanych materiałów; 20.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 20.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 20.5. informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - w wysokości min. 2.000.000,00zł w każdym roku - wg załączonego wzoru (powyższe należy udokumentować właściwymi dokumentami księgowymi: bilans, sprawozdania księgowe, PIT-y); 20.6. informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 280.000,00zł wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert; 20.7. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2); 20.8. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 20.9. Potencjał kadrowy. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku funkcji kierowniczych - uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów budownictwa; 20.10. W zakresie dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym: - koparko-spycharką kołową - min. 1 szt. - koparką kołową - min 2 szt. - płytami wibracyjnymi o min. ciężarze 300kg - 2 szt. - agregaty pompowo-próżniowe z igłofiltrami - 4kpl. 20.11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 5 robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności - tzn. 5 rurociągów tłocznych o długości nie mniejszej niż 2000m każde zadanie, o wartości nie mniejszej niż 300 tys. każde i przedstawią referencje z tych robót - wystawione przez Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z okresu prowadzenia działalności (załącznik nr 4); 20.12. polisa lub inny dokument ubezpieczenie potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 20.13. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 20.14. Wskazanie przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Jeżeli Wykonawca nie wskaże podwykonawcy, będzie to oznaczało, iż wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 20.15. Zaakceptowany (parafowany) wzór umowy. 20.16. Harmonogram robót zaakceptowany przez generalnego Wykonawcę robót sanitarnych. 20.17. Wadium. 21. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 20.3, 20.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 22. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 17 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 23. Dokumenty, o których mowa w pkt. 20 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 24. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane Specyfikacją należy wypełnić bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje On w danym miejscu nie dotyczy. 25. Zasady oceny spełniania wymagań Zamawiającego. 25.1. Zamawiający zakwalifikuje do dalszej analizy Oferty Wykonawców, którzy spełniają wymogi określone w pkt.18, 20. 25.2. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem wymogów, o których mowa w pkt.18,20 lub jeżeli Zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te wymogi, złożona przez tego Wykonawcę oferta zostanie odrzucona bez szczegółowej analizy merytorycznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babimost.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach