Gmina Dobra ogłasza przetarg
- Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
plac Wojska Polskiego 10 10
62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
REGON: 00052819000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i deszczowej z wpustami ulicznymi - etap VI cz. 2 w miejscowości Dobra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje następujący zakres rzeczowy: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty ziemne ( w tym roboty rozbiórkowe w zakresie nawierzchni bitumicznej i chodników przyulicznych, zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego); budowa kanalizacji sanitarnej ? 315 - 271,0m oraz ? 200 - 237,0m budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej ? 160 łącznej dł. 555,0m oraz ? 200 łącznej dł. 118,0m, studnie kanalizacyjne ? 1000 z betonu B-45 z włazem żeliwnym ? 600 - 36kpl, studnie rewizyjne PP ? 425/160/160 z włazem żeliwnym - 41 szt. budowa kanalizacji deszczowej: ? 315 - 220,00 m, podłączenia wpustów ulicznych ?160 - 16szt./71,0m studnie kanalizacyjne ? 1000 z betonu B-45 z włazem żeliwnym ? 600 - 8kpl. wpusty deszczowe krawężnikowe ? 500 z osadnikiem - 16kpl. uzupełnienia - naprawa rozebranych nawierzchni: nawierzchnia asfaltowa i chodnik z płyt betonowych transport gruntu i gruzu na odległość do 3 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 20.000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy łącznie spełnią następujące warunki: określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: 1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach maksymalnie trzech zadań inwestycyjnych, w tym min jednego o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00zł, na roboty budowlane polegające na układaniu kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 2) zapewnią w procesie budowlanym uczestnictwo osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, udzielone w następujących specjalnościach: drogowej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych które jednocześnie są członkami izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy: 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000 PLN. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje, według zasady: wykonawca spełnia/nie spełnia warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - w zakresie dotyczącym podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dn. 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz są członkami izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa; 7. wykaz sprzętu technicznego którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 10. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w Grodzewie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kobylniki wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej i sanitarnej w miejscowości Nowa Wieś w rejonie ulicy Spokojnej i Sosnowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gaj Mały wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja inwestycji polegającej na wykonaniu projektów budowlanych, uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii, na rzecz Zamawiającego oraz wybudowanie 134 przyłączy do sieci kanalizacyjnej sanitarnej na terenie Gminy Swarzędz
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla miejscowości Bucz i częściowo dla miejscowości Barchlin wraz z odtworzeniem nawierzchni drogowych
Dodano: 2016-07-25 - ROA.271.18.2016 Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączeniem do oczyszczalni gminnej w Dopiewie oraz wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach
Dodano: 2016-07-22 - Rozbudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w Ostrowie
Dodano: 2016-07-22 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dymaczewo Nowe - rejon ul. Pogodnej
Dodano: 2016-07-12 - Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej ul. Zagrodowa w Międzychodzie
Dodano: 2016-07-08