Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64-520 Obrzycko, ul. Rynek 19
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2913065 , fax. 061 2913072
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Rynek 19 19
64-520 Obrzycko, woj. wielkopolskie
tel. 061 2913065, fax. 061 2913072
REGON: 00053864000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacyjnej Karolin-Pęckowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa kolektorów grawitacyjnych o łącznej długości 360 m, rurociągów tłocznych o długości 1423 m i 2 szt. przepompowni sieciowych kanalizacji sanitarnej o wydajności P-1 = Q 2,60 m3/d i P-2=Q 5,20 m3/d oraz minipompownia Q=1,00 m3/d wraz z przyłączami szt.6 dla zabudowy mieszkalnej położonej wzdłuż drogi powiatowej Karolin - Pęckowo długości 60 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą skutecznie ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art.22 ustawy, b)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy i zawarte w SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji). 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 5)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 6)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 3.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji). 7)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji). 8)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót przedłożone przez Zamawiającego, zgodne w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarach Zamawiającego, które stanowią załącznik Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 5 SIWZ). 9)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy) tj.: a)decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych / decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w danej specjalności m.in. w zakresie kierowania lub nadzorowania budowy, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu) 10)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.obrzycko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami Kołaczkowo, ul. Średzka
Dodano: 2016-07-25 - RENOWACJA ISTNIEJĄCEJ KANALIZACJI SANITARNEJ W M.PĘPOWO METODĄ BEZWYKOPOWĄ
Dodano: 2016-07-23 - Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-06-24 - Przebudowa drogi powiatowej nr 5486P Miejska Górka - Wydawy w zakresie odwodnienia w miejscowości Wydawy
Dodano: 2016-06-09 - Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Hebanowej i ulicy Sportowej w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-25 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków na osiedlu przy ul. Gorzupskiej w Krotoszynie
Dodano: 2016-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Śmigiel na terenie wsi Bronikowo i Glińsko - Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków, Glińsko - ROBOTY BUDOWLANE
Dodano: 2016-04-04 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Śmigiel na terenie wsi Chełkowo - ROBOTY BUDOWLANE
Dodano: 2016-04-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z przyłączami w Grodzisku Wielkopolskim rejon ulicy Atletycznej
Dodano: 2016-03-15 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Remiszewskiej w Międzychodzie.
Dodano: 2016-02-16