Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z WYMIANĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ WE FRAMPOLU - III ETAP

Burmistrz Frampola ogłasza przetarg

  • Adres: 23-440 Frampol, ul. Radzięcka 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6857509 w. 38
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Frampola
    ul. Radzięcka 8 8
    23-440 Frampol, woj. lubelskie
    tel. 084 6857509 w. 38
    REGON: 00053785200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frampol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z WYMIANĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ WE FRAMPOLU - III ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - budowa kanałów sanitarnych wraz z włączeniem do istniejącej sieci: 1305 mb., - budowa wodociągu wraz z włączeniem do istniejącej sieci: 1351 mb.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000 PLN w jednej z dopuszczalnych form określonych w pkt. 12.2. siwz i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do Oferty. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach : - pieniądzu - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych. - brak formy wadium wymienionej w art. 45 ust. 6 pkt. 5 3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Miejski we Frampolu, ul. Radzięcka 8, Bank Spółdzielczy we Frampolu na nr :15 9604 0005 0000 0286 2000 0060 do dnia 05.06.2009 r, godz. 1030 4.Oferta nie zawierająca dowodu wniesienia wadium zostanie odrzucona. 5.Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie i załączyć je do oferty 2. Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1. Wykonawca winien być firmą (lub osobą fizyczną) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia robót, co winien potwierdzać Wypis z KRS lub inne właściwe dokumenty załączone do Oferty (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 2.2. Średnie roczne obroty Wykonawcy z ostatnich trzech lat powinny wynosić co najmniej 6 mln. złotych., 2.3. Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 mln. zł. Fakt ten winien zostać potwierdzony informacją banku w którym wykonawca posiada rachunek.( wystawioną nie wcześniej niż 3 mce.) 2.4. Lider Konsorcjum winien spełniać co najmniej 60 % kryteriów wymienionych w pkt. 2.2., 2.3 2.5. Poszczególni Partnerzy Konsorcjum muszą spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. 2.6. Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, jako Główny Wykonawca lub Partner Konsorcjum( jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), roboty o charakterze i złożoności porównywalnym do przedmiotu zamówienia w tym min. 4 budowy w zakresie sieci kanalizacyjnych lub z wodociągami i odbudową dróg o wartości powyżej 2 mln zł. każda. 2.7. Cały kluczowy personel proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem (uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do OIIB). Wykonawca winien zatrudniać kierowników: robót sanitarnych - 1 osoba, kierownika ds. drogownictwa - 1 osoba. Doświadczenie zawodowe każdej z osób z proponowanego personelu kluczowego winno wynosić minimum 5 lat . 2.8. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 1 mln PLN. 2.9. Wykonawca winien nie zalegać z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 2.10. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji w terenie oraz wgląd do dokumentacji projektowej. 3. Oferty przedłożone przez Wykonawcę będącego Konsorcjum muszą spełniać dodatkowo następujące wymogi: 3.1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane na podstawie punktu 8 SIWZ. Formularze dotyczące doświadczenia, plany robót i personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia, tj. formularze 5, 6, 7 składane są wspólnie dla całego Konsorcjum. 3.2. Do oferty należy załączyć umowę konsorcjum, w której oświadcza się, że wszyscy partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, zaś Lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w ramach realizacji zadania. 3.3. Wszyscy partnerzy Konsorcjum są zobowiązani zostać w Konsorcjum przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego, co winno być zapisane w umowie Konsorcjum. 3.4. Oferta winna być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty winno być dołączone do Oferty (formularz 3). 4. Wykonawca może uczestniczyć tylko w jednej Ofercie czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku dana Oferta zostanie wykluczona z dalszego postępowania. Ocenę spełnienia powyższych warunków dokona Komisja Przetargowa poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę jako załączniki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 1.1. Formularz oferty przetargowej na roboty (Formularz 1) 1.2. Dowód wniesienia wadium 1.3. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Formularz 2) 1.4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy) 1.5. Jeżeli dotyczy, informacja o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Formularz 2a) 1.6. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7. Wypis z KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Pełnomocnictwo ( Jeżeli dotyczy)(Formularz 3) 1.10. Sprawozdanie finansowe , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzające średni roczny obrót w wysokości min. 6 mln. złotych oraz opinią banku potwierdzającą, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub dostęp do linii kredytowej zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt. 7.2.3. SIWZ. 1.11. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w punkcie 7.2.9. SIWZ. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.12. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.13. Personel kluczowy przewidziany do realizacji zamówienia (Formularz 5). Do formularza należy załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 1.14. Plan Robót i Podwykonawcy (Formularz 6). Do formularza należy dołączyć harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. 6.2. SIWZ oraz umieścić dane dotyczące podwykonawców - jeśli Wykonawca planuje zlecenie części robót podwykonawcom. 1.15. Potwierdzenie odpowiedniego doświadczenia w realizacji Robót o podobnym charakterze zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt. 7.2.6 SIWZ włącznie z zakresem i wartością odpowiednich zadań inwestycyjnych (Formularz 7). Do formularza należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty. 1.16. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (p. wymagania pkt. 7.2.8 SIWZ). 1.17. Wyceniony Przedmiar Robót (Kosztorys Ofertowy) sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót (TOM 3 Dokumentów Przetargowych) oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w punkcie 18 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w Rejestrze Przedsiębiorców lub Pełnomocnictwie dołączonym do oferty (Formularz 3) w przypadku Konsorcjum lub Osoby podpisującej ofertę innej niż wymienionej w Rejestrze Przedsiębiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frampol.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach