Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
Al. Wolności 48 48
66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
REGON: 21096676300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicy Al. Wolności w Strzelcach Krajeńskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami na działkach nr ewid. 491, 463 obręb Strzelce Kraj. Zadaniem Wykonawcy będzie wymienienie istniejącej sieci z częściową zmianą jej trasy ze względu na istnie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potencjał ekonomiczny i finansowy W celu udokumentowania, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia musi wykazać, że: a)uzyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 2 mln PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi PLN Europejskiego Banku centralnego1 w dniu 31 grudnia danego roku. b)Posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln PLN W przypadku Wykonawców składających wspólna ofertę warunki ekonomiczno - finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. Potencjał kadrowy a)Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: oKierownik budowy branża sanitarna - wymagane uprawienia budowlane bez ograniczeń, oKierownik robót drogowych - wymagane uprawienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia, oMin 15 pracowników fizycznych przeznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające doświadczenia zawodowe osób należących do kluczowego personelu oraz informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. Doświadczenie Wykonawcy a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 projektów, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia tj. budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej o długości minimum 2.000 m dla każdego z projektów. b)Warunek wymieniony w pkt a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagania dodatkowe Do oferty winien być załączony harmonogram rzeczowo - finansowy z uwzględnieniem wymogu zawartego poniżej: oW pierwszej kolejności należy wykonać odcinek kanalizacji sanitarnej od studzienki S1 do S11 w nieprzekraczalnym terminie do 30 sierpnia 2009 r. oWykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia księgi obmiarów. oW związku z realizacją zadania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 156,na której równolegle będą prowadzone prace przebudowy nawierzchni drogi wraz z kanalizacją deszczową przez Zarząd Dróg Wojewódzkich (ZDW) należy uwzględnić wymagania: a)potrzebny okres wyprzedzenia pomiędzy robotami zakończonymi(sieć wod-kan) tj. wykonanie robót montażowych wraz z robotami ziemnymi, zasypaniem i uzyskaniem wymaganego współczynnika zagęszczenia Is=1,02 a wejściem z robotami przez ZDW - to 4 tygodnie. Sukcesywnie po zakończeniu tych robót (odcinek 100m) należy zgłosić do odbioru. Po odbiorze przez Urząd Miejski i ZDW odcinek ten zostanie przekazany ZDW do dalszych prac - roboty drogowe. b)miejsca przeznaczone do odtworzenia nawierzchni należy uzupełnić piaskiem do wysokości poziomu gruntu rodzimego. c)Większość robót odtworzeniowych dla krawężników i nawierzchni chodników oraz zjazdów będzie wykonana przez ZDW. d)Rozbiórkowe materiały kamienne należy składować w wyznaczonym miejscu - po uzgodnieniu i pod nadzorem pracownika Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP - załącznik nr 1 2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 2 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Wykaz wykonanych co najmniej 3 projektów w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, ukończonych z należytą starannością, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia tj. budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej o długości minimum 2.000 m dla każdego z projektów. - załącznik nr 3 Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie. 2)Potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: oKierownik budowy branża sanitarna - wymagane uprawienia budowlane bez ograniczeń, oKierownik robót drogowych - wymagane uprawienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia, oMin 15 pracowników fizycznych przeznaczonych do realizacji zamówienia. Potencjał kadrowy należy wyszczególnić na załączniku nr 5 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje przez wymienione osoby. 3)Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 4)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sk.tensoft.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26