Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Kobylec - II część

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2621462 , fax. 067 2621462
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
    ul. Janowiecka 98A 98A
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2621462, fax. 067 2621462
    REGON: 57017403000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkim.wagrowiec.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka organizacyjna funkcjonująca w formie zakładu budżetowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Kobylec - II część
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1/ Wykonanie przepompowni PS1 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 1 392,60 mb - przykanaliki PCV d:160 - 384,7mb/90szt. - przepompownia ścieków PS1 - Qp=8,6m3/h; Hp=21,2mH2O; - kolektor tłoczny PE 75 - 650,10 mb 2/ Wykonanie przepompowni PS2 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 949,4 mb - przykanaliki PCV d:160 - 149,80mb/28szt. - przepompownia ścieków PS2 - Qp=24,0m3/h; Hp=51,9mH2O. - kolektor tłoczny PE 125 - 207,6 mb 3/ Wykonanie przepompowni PS3 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 1119,5 mb - przykanaliki PCV d:160 - 163,5mb / 79szt. - przepompownia ścieków PS3 -Qp=18,5m3/h, Hp=60,5mH2O. - kolektor tłoczny PE 110 - 835,9 mb 4/ Wykonanie przepompowni PS4 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 426,20 mb - przykanaliki PCV d:160 - 108,90 mb/40szt - przepompownia ścieków PS4 -Qp= 6,5m3/h, Hp= 12,1mH2O. - kolektor tłoczny PE 63 - 168,50 mb 5/ Wykonanie przepompowni PS5 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 62,95 mb - przepompownia ścieków PS5 -Qp= 6,5m3/h, Hp= 18,0mH2O. - kolektor tłoczny PE 63 - 280,6 mb 6/ Wykonanie przepompowni PS6 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 337,1 mb - przykanaliki PCV d:160 - 52,30mb / 20szt - przepompownia ścieków PS6 -Qp=6,5m3/h, Hp=30,8mH2O. - kolektor tłoczny PE 63 - 6,6 mb 7/ Wykonanie pozostałej części zlewni pompowni PS8 - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 91,1 mb - przykanaliki PCV d:160 - 47,3 mb/2szt. 8/ Wykonanie przepompowni PS 9 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 546,00 mb - przykanaliki PCV d:160 - 48,8 mb / 19szt - przepompownia ścieków PS9 -Qp=18,5m3/h, Hp=23,5mH2O. - kolektor tłoczny PE 110 - 971,5 mb 9/ Wykonanie przepompowni PS 10 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 352,30 mb - przykanaliki PCV d:160 - 30,2 mb / 5szt - przepompownia ścieków PS10 -Qp=6,5m3/h, Hp=19,6mH2O. - kolektor tłoczny PE 63 - 61,10 mb W zakres prac wchodzi wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i tymczasowych: m.in. roboty pomiarowe, zajęcie pasa drogowego, organizacja ruchu, roboty ziemne, odwodnienie wykopów, zabezpieczenie przeszkód napotkanych w wykopach itp. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robot, które są załącznikami do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 50 000,00zł. Termin wniesienia wadium - 16.07.2009r. godz. 9:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: - zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w zakresie objętym zamówieniem - sieci kanalizacyjnych). Kierownik budowy powinien posiadać doświadczenie zawodowe - minimum 5 lat. Podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego do centralnego rejestru o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a Prawa budowlanego, jeśli uprawnienia zostały wydane po 15.02.1995r, oraz - zgodnie z odrębnymi przepisami - wpis na listę członków właściwej okręgowej izby budownictwa , potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. - udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 2.000.000,00 złotych każda, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 000zł. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na pdstawie dostarczonych dokumentów poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dowód wniesienia wadium. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownictwa budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy; uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy oraz wpis do rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (o ile jest wymagany). 7.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 5 do SIWZ. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i ustaloną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 9.Polisę lub inny dokument potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo: - Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony do SIWZ przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzgkim.wagrowiec.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach