Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Czerwonego Krzyża 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2853645 , fax. 061 2853645
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Czerwonego Krzyża 2 2
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 061 2853645, fax. 061 2853645
REGON: 00030856000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów opatrunkowych i - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa materiałów opatrunkowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411111
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działalności Wykonawcy odpowiadać musi przedmiotowi zamówienia; 3) Formularz oferty. Oferta może być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty i reprezentowania oferenta (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym) 5) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu w jego siedzibie i udostępnieniu na każde żądanie Zamawiającego wszystkich atestów i świadectw rejestracji na poszczególne pozycje oferty (załącznik nr 4), 6) Deklaracja zgodności dot. oferowanego asortymentu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg art. 23 ust. 1 ustawy, każdy podmiot zobowiązany jest do złożenia oświadczenia określonego w pkt 9 ppkt 1 oraz przedstawienia dokumentu określonego w pkt IX ppkt 2. Dokumenty określone w pkt. IX ppkt 3 i 4 stanowią potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, które wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp-powiat.pl/bip/php w pkt menu: Jednostki organizacyjne - SP ZOZ - Przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opatrunków specjalnego przeznaczenia, folii operacyjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych, dla SPZOZ w Grodzisku Wlkp.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa opatrunków i środków specjalnego przeznaczenia dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
Dodano: 2015-05-21 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Krotoszyn - pakiet nr 9.
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych, dla SPZOZ w Grodzisku Wlkp.
Dodano: 2015-01-12 - Dostawa opatrunków i środków specjalnego przeznaczenia dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych
Dodano: 2014-01-07 - Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych i okulistycznych
Dodano: 2014-01-03 - Dostawa opatrunków specjalistycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu (powtórzenie).
Dodano: 2013-07-19 - Dostawa opatrunków specjalistycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
Dodano: 2013-05-23