Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej, nawierzchni ulic, chodników ulice: Kilińskiego, Reymonta, Słowackiego, Sienkiewicza - drogi - etap II

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412600 , fax. 076 8412601
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412600, fax. 076 8412601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.scinawa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej, nawierzchni ulic, chodników ulice: Kilińskiego, Reymonta, Słowackiego, Sienkiewicza - drogi - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej, nawierzchni ulic, chodników ulice: Kilińskiego, Reymonta, Słowackiego, Sienkiewicza - drogi - etap II. Zakres robót: - budowa nawierzchni dróg i chodników; - budowa wpustów drogowych wraz wykonaniem przyłącz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Pzp, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2) i 3) Pzp mogą spełniać łącznie. 4. Na wykonane przez siebie roboty budowlane udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokółu odbioru robót. 5. W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni drogowej z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 50% ceny oferowanej. 6. W zakresie doświadczenia wymagane jest również wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu przyłączy lub sieci kanalizacji deszczowej albo sanitarnej. 7. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 8 ppkt 5 i 6 SIWZ mogą spełniać łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zamówień polegających na wykonaniu nawierzchni drogowej z kostki brukowej betonowej, z podaniem: terminu i miejsca realizacji, zamawiającego oraz zakresu prac (krótki opis) i ich wartości wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie. 3. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zamówień polegających na wykonaniu przyłączy lub sieci kanalizacji deszczowej albo sanitarnej, z podaniem: terminu i miejsca realizacji, zamawiającego oraz zakresu prac (krótki opis) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie. 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie - zał. Nr2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.scinawa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach