Przetargi.pl
Termomodernizacja wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Budowlanych 20-20C w Głogowie w zakresie ścian zewnętrznych i stropodachów, wymiana drzwi w zespołach wejściowych oraz wymiana okien piwnicznych

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Poczdamska 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8335885 , fax. 076 8332533
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Poczdamska 1 1
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8335885, fax. 076 8332533
    REGON: 00016053100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgm.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Budowlanych 20-20C w Głogowie w zakresie ścian zewnętrznych i stropodachów, wymiana drzwi w zespołach wejściowych oraz wymiana okien piwnicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 15.000,00 zł słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wart
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3. Wykonali w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na docieplaniu ścian budynków średniowysokich (11 - kondygnacyjnych) metodą lekką - mokrą o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. 4. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5. Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50% oferowanej ceny brutto wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia. 6. Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1.100.000,00 zł. 7. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. 8. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego. Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2 - dniowym wyprzedzeniem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (zał. nr l do SIWZ) 2. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych robót przy udziale Kierownika Działu TE ZGM w Głogowie Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2 - dniowym wyprzedzeniem (zał. nr 2 do SIWZ) 3. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową (w oparciu o tablice KNR podane w przedmiarze robót załączonym do SIWZ - zał. nr 10 do SIWZ) 4. Wykaz robót polegających na docieplaniu ścian budynków średniowysokich (11 - kondygnacyjnych) metodą lekką - mokrą z podaniem wartości robót, daty i miejsca ich wykonania zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w ilości minimum 4 szt., powierzchnia docieplenia ścian minimum 1000 m2. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje wraz z protokołami odbioru robót) (zał. nr 3 do SIWZ) 5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników wraz z wykazem osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, czego potwierdzeniem będzie miesięczna deklaracja rozliczeniowa DRA za ostatnie pełne 3 miesiące (nie dopuszcza się wersji roboczej dokumentu), informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj. załączenie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (instalacje odgromowe) - (podstawa prawna - art. 14 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (zał. 4 do SIWZ) 6. Bilans za rok 2008, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy, niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy oraz przy spółce cywilnej umowę spółki cywilnej. Poświadczenie za zgodność z oryginałem nie jest równoznaczne z potwierdzeniem nadal prowadzonej działalności. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1.100.000,00 zł. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 50% oferowanej ceny wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 13. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 5 do SIWZ) 14. Informacje, czy oferent jest płatnikiem podatku od towarów i usług, czy też nie jest takim płatnikiem. 15. Wykaz podwykonawców (zał. nr 6 do SIWZ) 16. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 7 do SIWZ) 17. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgm.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach