Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Brzegu Głogowskim

Gmina Żukowice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-231 Żukowice, Żukowice 92
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 76 831 42 41 , fax. 0 76 831 41 49
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowice
    Żukowice 92 92
    67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0 76 831 42 41, fax. 0 76 831 41 49
    REGON: 39064738600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Brzegu Głogowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy do wykonania: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego budynku szkoły w Brzegu Głogowskim, w tym : - roboty rozbiórkowe istniejącego pokrycia dachowego z dachówki - 895,8 m?, -
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : 2.1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie ) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie 4. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że : ? każdy z osobna : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, ? przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, B. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. VI
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, z art.22 ustawy Pzp - zał. 2 do SIWZ. 3. Wzór umowy - zał. Nr 3 do SIWZ 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 5 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ponadto, złożyć do wniosku : a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Kopia dowodu wniesienia wadium. 9. Kosztorys ofertowy, opracowany metodą uproszczoną, zawierający zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych i czynników produkcji. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zukowice.sbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach