Przetargi.pl
montaż instalacji gazów medycznych (część II - zasilanie) w obiekcie Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 w Placówce Zamiejscowej - szpital LEŚNE w Obornikach Śląskich ul. Dunikowskiego 2/12, w terminie do dnia 30 c

Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska 105
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
    ul. Grabiszyńska 105 105
    53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3349520, 410
    REGON: 00029429500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    montaż instalacji gazów medycznych (część II - zasilanie) w obiekcie Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 w Placówce Zamiejscowej - szpital LEŚNE w Obornikach Śląskich ul. Dunikowskiego 2/12, w terminie do dnia 30 c
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    montaż instalacji gazów medycznych (część II - zasilanie) w obiekcie Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 w Placówce Zamiejscowej - szpital LEŚNE w Obornikach Śląskich ul. Dunikowskiego 2/12, w terminie do dnia 30 c
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 roboty budowlane w jednostkach służby zdrowia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - odbyli wizję lokalną w wyznaczonym terminie, - złożą wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt. VIII SIWZ. Spełnienie wymogów podanych należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie nr 1 (zał. nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w punkcie VIII SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. b. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. c. Oświadczenie Wykonawcy 1 (załącznik nr 3 do SIWZ). d. Oświadczenie Wykonawcy 2 (załącznik nr 4 do SIWZ). e. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. f. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości mogą brać udział w postępowaniu. g. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych (osoba fizyczna) do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. W przypadku wykonawcy, który jest osobą fizyczną, takim oficjalnym dokumentem wskazującym na aktywa i pasywa, dochód, zysk, koszty działalności, straty czy zobowiązania finansowe w zakresie prowadzonej działalności jest np. PIT h. W celu potwierdzenia, posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:. 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym przynajmniej trzy w jednostkach służby zdrowia odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, i. Ofertę (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), j. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). k. Wykaz podwykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach