Przetargi.pl
roboty budowlane polegające na wymianie rozprężalni gazów technicznych w budynku KWP we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33; oznaczenie sprawy 260-001-198/2014/AB

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane polegające na wymianie rozprężalni gazów technicznych w budynku KWP we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33; oznaczenie sprawy 260-001-198/2014/AB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na wymianie rozprężalni gazów technicznych w budynku KWP we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33; oznaczenie sprawy 260-001-198/2014/AB. II. Zakres robót między innymi obejmuje: II.1. montażu baterii przyściennych dwuszeregowe w instalacjach gazów medycznych - rozprężalnia 2xWodór II.2. montażu baterii przyściennych jednoszeregowe w instalacjach gazów medycznych - rozprężalnia 1xHelwymiana II.3. wymianie zaworów odcinających III. Przedmiot zamówienia określa : III.1. Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ. III.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Zasady wnoszenia wadium. I.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. I.2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: Wadium - roboty budowlane polegające na wymianie rozprężalni gazów technicznych w budynku KWP we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33; oznaczenie sprawy 260-001-198/2014/AB. I.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: I.3.1. pieniądzu I.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, I.3.3. gwarancjach bankowych I.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych I.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). I.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. I.5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177; tekst jednolity: Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zmianami). I.6. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: 71 / 340 39 73), a potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. II. Wysokość wadium. II.1. Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: II.1.1. 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych zero groszy). III. Zasady zwrotu wadium. III.1. Zamawiający zwróci Wadium zgodnie z art. 46 ustawy: III.1.1. Na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. III.1.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. III.1.3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. III.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1a ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. IV. Zatrzymanie wadium. IV.1. Na podstawie art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. IV.2. Na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: IV.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, IV.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, IV.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. V. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. V.1. Zamawiający na podstawie art. 147 ust. 1 Pzp żąda od wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie przed podpisaniem umowy. V.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. V.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: V.3.1. pieniądzu; V.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; V.3.3. gwarancjach bankowych; V.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; V.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). V.4. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. VI. Zwrot zabezpieczenia. VI.1. Zamawiający w myśl art. 151 ust. 1 ustawy zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. VI.2. W myśl art. 151 ust. 2 ustawy kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosi 30 % wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy. VI.3. Kwota, o której mowa wyżej w punkcie VI.2., jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach