Przetargi.pl
Remont dróg wewnętrznych

Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 145
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 76 48 736 , fax. 0-75 76 48 684
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
    ul. Wolności 145 145
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 76 48 736, fax. 0-75 76 48 684
    REGON: 02107346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzk.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg wewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg wewnętrznych na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego sp. z o.o. w Jeleniej Górze mieszczącego się przy ul. Wolności 145. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy odrębne zadania (etapy): Zadanie nr 1 - Remont drogi wyjazdowej wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej Zadanie nr 2 - Remont drogi przejazdowej od stacji diagnostycznej do wjazdu na myjnię autobusową Zadanie nr 3 - Remont drogi dojazdowej do hali OC Wymagany termin realizacji zadań - tj. zakończenie robót budowlanych: Zadanie nr 1 - 60 dni od rozpoczęcia realizacji zadania Zadanie nr 2 - 45 dni od rozpoczęcia realizacji zadania Zadanie nr 3 - 30 dni od rozpoczęcia realizacji zadania Planowany termin rozpoczęcia realizacji: Zadanie nr 1 - 28 lipca 2016 r. Zadanie nr 2 - 24 października 2016 r. Zadanie nr 3 - 26 września 2016 r Zakres robót określają przedmiar robót stanowiące załączniki od 1 do 3 odpowiednio do zadania.Przedmiar robót ma charakter pomocniczy do określenia ceny wykonania zamówienia i opracowania kosztorysu ofertowego. Wszystkie pozycje nieujęte w przedmiarze robót należy uwzględnić do ceny oferty na podstawie sporządzonej kalkulacji własnej. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do przeprowadzenia wizji lokalnej i zweryfikowania przedmiaru pod względem zgodności ze stanem faktycznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę, a w konsekwencji nieoszacowanie wartości pełnego zakresu robót, nie będzie w przyszłości skutkować ze strony Wykonawcy żądaniami robót dodatkowych. Zarówno przedmiar robót jak i opisy mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. Wykonawca zobowiązany jest wykonać tylko i wyłącznie prace (odpowiednio do zadania) w miejscach wskazanych na mapie - stanowiącej Załącznik nr 5 - Rys. D1, gdzie każde zadanie (etap) zostało określone odrębnym kolorem. W przypadku gdyby jakakolwiek część dokumentacji projektowej (załączniki do OPZ od 1 do 17) wykraczała poza miejsca wskazane na mapie (załącznik nr 5 do OPZ) należy przyjąć, że opisy te nie stanowią niniejszego przedmiotu zamówienia i nie podlegają wykonaniu. Szczegółowy opis zadań i wymagań Zamawiającego zawarty jest w Części II SIWZ (str. 15 i n.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące) Zadanie nr 2 - 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych) Zadanie nr 3 - 900,00 zł (słownie złotych: dziewięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach