Przetargi.pl
Budowa instalacji solarnej w MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2010-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu trytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji solarnej w MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1. wykonanie zestawów montażowych pod cztery baterie kolektorów słonecznych; 2. montaż 20 szt. kolektorów słonecznych; 3. demontaż części istniejącej instalacji wody zimnej i ciepłej; 4. demontaż części już istniejącej instalacji centralnego ogrzewania; 5. wykonanie instalacji solarnej zgodnie z dokumentacją projektową; 6. wykonanie instalacji wodociągowej wody zimnej, ciepłej c.w.u. i cyrkulacji zgodnie z dokumentacją projektową; 7. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z dokumentacją projektową; 8. Montaż zasobników buforowych, pomp obiegowych, ładujących, naczyń przeponowych zgodnie z dokumentacją projektową; 9. montaż modułów solarnego i ciepłej wody użytkowej; 10. płukanie, próby szczelności instalacji solarnej, grzewczej i wody użytkowej; 11. wykonanie izolacji termicznej rurociągów cwu, c.o. cyrkulacji, zamontowanych urządzeń, instalacji solarnej, zasobników; 12. wykonanie prac budowlanych i malarskich związanych z wykonywaniem instalacji solarnej i grzewczej; 13. wykonanie instalacji elektrycznej i sterującej do zasilania wszystkich urządzeń budowanej instalacji; 14. wykonanie i montaż aparatury kontrolno-pomiarowej i sterowania instalacją solarną, ciepłej wody użytkowej i istniejącymi kotłami C.O.; 15. przeprogramowanie pracy istniejących kotłów c.o. typu VIESSMANN do współpracy z wykonaną instalacją solarną w zakresie grzania wody użytkowej i centralnego ogrzewania; 16. napełnienie instalacji czynnikiem grzewczym i uruchomienie w zakresie podgrzewania wody użytkowej i wspomagania centralnego ogrzewania. Istotne warunki zamówienia. 1. Wykonawca podczas realizacji robót będzie przestrzegać przepisów BHP. W szczególności ma obowiązek zadbać, aby prace były wykonywane z zachowaniem w pełni przepisów bezpieczeństwa w trakcie robót na wysokości, robót elektrycznych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne, sprzęt oraz odzież ochronną i inne środki dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Koszta związane ze spełnieniem wymienionych wymagań nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie umownej. 2.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: ogrodzenia, oświetlenie, znaki ostrzegawcze, zapory itp. oraz podejmie wszelkie inne środki niezbędne dla ochrony robót, bezpieczeństwa pojazdów i pieszych. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. 3. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem , niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. 4. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za ochronę istniejących urządzeń , instalacji takich jak: przewody, rurociągi, kable energetyczne, teletechniczne itp., 5. Wykonawca ma obowiązek znać i przestrzegać w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy organizacji pracy obowiązujące w MZUK; 6. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. 7. Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w należytym porządku. 8. Wykonawca odpowiada całkowicie za usuniecie odpadów i śmieci ze wszystkich miejsc placu budowy i miejsc związanych z pracami. Zabrania się wrzucania ich do istniejących kontenerów MZUK. 9. Do wykonania prac należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w dni robocze w godzinach od 7?? do 15??, w przypadku potrzeby pracy w innych godzinach lub pracy w dni wolne, wykonawca wystąpi o wyrażenie zgody do kierownictwa MZUK oraz dokona wpisu do dziennika budowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszania Inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających. 12. Wykonawca po zakończeniu robót sporządzi dokumentację powykonawczą. 13. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją projektowo- wykonawcza, specyfikacją techniczna i przedmiarem robót. 14. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 15. Do odbioru wykonawca przedłoży następujące dokumenty:. - / certyfikaty i deklaracje zgodności materiałów zastosowanych do wykonanych prac. - / protokoły z pomiarów i badań. - / oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót. - / dziennik budowy. - / dokumentację powykonawczą. - / instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR oraz gwarancje producentów zabudowanych urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł, 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, 3) wadium może być wnoszone w formie ustalonej w art.45 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania z ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy pzp, 5) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408, 6) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy jego oryginał złożyć w kasie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul.Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzuk.gliwice.pl/bip/page.php?page=page&id=7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach