Przetargi.pl
BUDOWA INFRASTRUKTURY SZKOLNEJ I SPORTOWEJ ORAZ TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOLNYCH NA DZ. NR 2122/3 W MIEJSCOWOŚCI JABŁOŃ

Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg

  • Adres: 21-205 Jabłoń, ul. Zamojskiego 27
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3560036
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
    ul. Zamojskiego 27 27
    21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 083 3560036
    REGON: 00053526700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jablon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA INFRASTRUKTURY SZKOLNEJ I SPORTOWEJ ORAZ TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOLNYCH NA DZ. NR 2122/3 W MIEJSCOWOŚCI JABŁOŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całość inwestycji składa się z następujących robót budowlanych polegających na: remoncie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej polegającym na wymianie orurowania, izolacji i grzejników, dociepleniu ścian budynku Szkoły Podstawowej styropianem gr.15cm o współ. 0,036W/mK wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej mineralnej malowanej dwukrotnie farbami silikonowymi, dociepleniu stropodachu pełnego styropapą (styropianem laminowanym) o gr 17cm o współ. 0,036W/mK wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowo na wykonanej izolacji termicznej oraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wymianie dwóch drzwi zewnętrznych drewnianych na aluminiowe szklone do połowy, wymianie drewnianych okien piwnicznych na okna PCV, remoncie studzienek piwnicznych polegającym na przemurowaniu ścian cegłą klinkierową i założeniu nowych ocynkowanych krat na studzienki, wykonaniu remontu izolacji termicznej ze styroduru gr. 12cm o współ. 0,034W/mK oraz przeciwwilgociowej pionowej ścian piwnicznych, remont schodów zewnętrznych, tarasu i balkonu - ułożenie płytek ceramicznych na schodach wejściowych do budynku, płycie tarasu oraz balkonie, wykonaniu docieplenia na ścianach budynku Gimnazjum oraz łącznika styropianem gr. 5cm o współ. 0,036W/mK, wykonaniu remontu elewacji budynku sali gimnastycznej i łącznika sali gimnastycznej (zaplecza sali), budowie bieżni o wymiarach 120x7,5m wraz ze skrzynią do skoku w dal o wymiarach 10x7,5m. Bieżnia sześciotorowa z nawierzchnią poliuretanową o gr. 14mm. budowie dwóch boisk do gry w piłkę plażową o wymiarach 12,0x22,0m, wykonaniu zewnętrznej siłowni 14-sto stanowiskowej składającej się następujących urządzeń: biegacz + pylon + orbiterek, twister + wahadło, koła Tai Chi (małe i duże), wioślarz + pylon + prasa nożna, ławka + pylon + prostownik pleców, drabinka + pylon + podciąg nóg, wyciąg górny + pylon +wyciskanie siedząc, tablica informacyjna, Nawierzchnia zewnętrznej siłowni z elastycznej (gumowej) kostki w kolorze ceglastym o powierzchni 228,5m2 , zamknięta betonowym obrzeżem 8x30cm. Wykonanie nowego ogrodzenia od strony południowo-wschodniej działki o wysokości 1,5m z siatki stalowej powlekanej na słupkach stalowych, wykonaniu ciągów pieszych (chodników) oraz opasek, przy budynku Szkoły Podstawowej, Gminazjum i łącznika, z kostki betonowej gr 6cm o łącznej powierzchni 351,20m2, montażu na terenie szkoły 5-ciu ławek z oparciem oraz 3 szt koszy na śmieci, montażu 12 szt. latarń solarnych typu parkowego o wysokości 4,0m, oprawy 2xLED 6W, 1100 lm, montażu dwóch kamer CCTV na ścianie budynku Sali gimnastycznej wraz z podłączeniem ich do istniejącego rejestratora znajdującego się w budynku szkoły Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. w pieniądzu, 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 44 8042 0006 0392 0978 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Parczewie O/Jabłoń. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach 5-7 do oferty wykonawca winien dołączyć oryginał dokumentu. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli, wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) Jeżeli, wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego (pkt. 10 niniejszego rozdziału). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń zamawiającego wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjablon.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach