Przetargi.pl
BUDOWA HALI DO POSADOWIENIA SYMULATORA LOTÓW DLA OŚRODKA SZKOLENIA LOTNICZEGO PRZY LOTNICZYM POGOTOWIU RATUNKOWYM

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5681930 , fax. 022 5681929
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
    ul. Księżycowa 5 5
    01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5681930, fax. 022 5681929
    REGON: 01632107400018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lpr.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA HALI DO POSADOWIENIA SYMULATORA LOTÓW DLA OŚRODKA SZKOLENIA LOTNICZEGO PRZY LOTNICZYM POGOTOWIU RATUNKOWYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu rozbieralnej hali dla symulatora lotów do treningu pilotów śmigłowcowych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego oraz budowie przyłącza energetycznego. Hala symulatora lotów śmigłowcem ma być
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownego oświadczenia, o którym mowa w rozdz. III ust. 1 niniejszej SIWZ musi złożyć wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p. (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 w/w ustawy). Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich Zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona - zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy P.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1, ust. 2 i ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, a więc: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 wyżej powołanego Rozporządzenia. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p.). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 3 ustawy P.z.p.). W przypadku podmiotu wspólnego składającego ofertę - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy P.z.p. ma włączyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Wymagane jest upoważnienie dla lidera podmiotu wspólnego podpisane przez podmioty tworzące podmiot wspólny. W przypadku podmiotu wspólnego składającego ofertę - umowa podmiotów tworzących podmiot wspólny, ma być dostarczona Zamawiającemu przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy Zamawiającego z wybrany Wykonawcą. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z § 1 ust. 2 ww. Rozporządzenia w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat (przed upływem terminu składania ofert) zrealizowanych minimum 3 inwestycji, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda. Wykaz musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres odbiorcy zrealizowanych inwestycji, zawierającej robotę budowlaną (datę rozpoczęcia i datę zakończenia inwestycji), b) przeznaczenie budynku-ów, których dotyczyła inwestycja, c) całkowita wartość robót budowlanych (budynku-ów), których dotyczyła inwestycja, daty (dzień, miesiąc, rok) wykonania - data rozpoczęcia i data zakończenia, każda pozycja wykazu ma być uzupełniona dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi, protokołami końcowego odbioru), potwierdzającymi istotą swojej treści należyte wykonanie. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają stosowne uprawnienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3. Polisa na sumę ubezpieczenia min. 100 000,00 zł wykazująca, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ma być zgodna z ustawą z dnia 22.05.2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza, aby w przypadku nie włączenia polisy do oferty - polisa opisana wyżej lub jej kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę bądź przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy polisy - została przedłożona Zamawiającemu po zakończeniu postępowania a przed zawarciem umowy Zamawiającego z wybranym Wykonawcą przedmiotu zamówienia. W takiej okoliczności (braku polisy w ofercie) wymagane jest włączenie do oferty promesy-przyrzeczenia zawarcia umowy ubezpieczenia lub noty pokrycia (wystawionej przez ubezpieczyciela). Promesa lub nota pokrycia - mają zawierać wszystkie wyżej wymienione cechy, elementy ubezpieczenia tj. zawartości późniejszej polisy. Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentu-ów potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach