Przetargi.pl
BUDOWA DŹWIGU OSOBOWEGO WRAZ Z URZĄDZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI I INFRANSTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH

Dom Pomocy Społecznej w Brzezinach ogłasza przetarg

  • Adres: 73-220 Drawno, Brzeziny 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7681066 , fax. 95 7681199
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Brzezinach
    Brzeziny 1 1
    73-220 Drawno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7681066, fax. 95 7681199
    REGON: 00029339600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbrzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DŹWIGU OSOBOWEGO WRAZ Z URZĄDZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI I INFRANSTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy szybu windy wraz z dostawą i montażem windy wraz z niezbędnymi instalacjami i osprzętem, przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w miejsce małego dźwigu kuchennego oraz przebudowy budynku w zakresie niezbędnym do funkcjonowania windy w zabytkowym pałacu Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Dźwig będzie łączył wszystkie kondygnacje użytkowe obiektu, na których znajdują się osoby niepełnosprawne. 1) Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie prac rozbiórkowych w zakresie otworów w stropach i ścianach oraz demontaż windy kuchennej wraz z instalacjami. 2. Wykonanie nowych elementów konstrukcji. 3. Budowa szybu windowego. 4. Wykonanie warstw wyrównawczych, izolacyjnych. 5. Montaż windy wg wytycznych dostawcy urządzenia. 6. Wstawienie ścianki działowej i odtworzenie części stropów. 7. Wykonanie instalacji elektrycznej niezbędnej do funkcjonowania dźwigu. 8. Wykonanie prac wykończeniowych w części objętej zakresem (tynkowanie ścian w strefie montażu drzwi kabinowych, montaż ślusarski i stolarki drewnianej). 9. Przemalowanie części objętej opracowaniem i wykonanie nowych płytek gresowych w pomieszczeniu nr 1, wykonanie wykładziny w korytarzu sąsiadującym z windą. 10. Opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej i uzyskanie pozytywnej decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu przez UDT dźwigu do eksploatacji. Wszystkie koszty związane z dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji pokrywa Wykonawca. Zamawiający wybrał dźwig hydrauliczny z kabiną otwieraną na jedną stronę w stronę komunikacji ogólnej. Kabina o wymiarach 1100 x 2110 mm wyposażona w poręcze i osprzęt dostosowany dla osób niepełnosprawnych. 11. Uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigu do eksploatacji. 12. Bezpłatne utrzymanie w sprawności technicznej dostarczonego i zamontowanego dźwigu w okresie gwarancji (w ciągu 36 miesięcy licząc od pierwszego dnia miesiąca następnego po miesiącu, w którym przekazano dźwig do użytkowania Zamawiającemu), która obejmuje czynności wynikające z przepisów Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokumentacji techniczno- ruchowej urządzenia. Szczegółowy zakres prac zawierają projekty branżowe wykonawcze Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. 13. Wykonanie drzwi na korytarzach szybowych w klasie odporności ogniowej EI30 na profilach aluminiowych z przeszkleniem w tej samej klasie. 14. Wstawienie w pomieszczeniach drzwi wewnętrznych płytowych wypełnionych płytą wiórowo-otworową na ościeżnicach stalowych. 15. Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji dźwigu. 16. 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Szczegółowy zakres zamówienia określają: 1. Przedmiar robót- elektryczny, budowlany -stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. 2. Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Projekt elektryczny stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót elektrycznych stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik nr 12
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych), które musi być wniesione do dnia 05.07.2012 r. do godz. 11.30. Kopię dokumentu potwierdzającego złożenie wadium należy załączyć do oferty. 2. Wadium należy wnieść przed upływem wskazanego terminu i musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem tego terminu. 3. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wadium można wnieść zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w jednej z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr. 109, poz. 1158, z późn. zm. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Dom Pomocy społecznej w Brzezinach PKO BP o Choszczno 11 1020 4867 0000 1202 0007 8907 z dopiskiem -wadium w postępowaniu na Budowa dźwigu osobowego w pałacu Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Sekretariacie DPS w Brzezinach do dnia 05.07.2012 r. do godz. 11.30 za potwierdzeniem. Kopię dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, potwierdzającego złożenie wadium należy załączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.brzeziny.ibip.pl , dpsbrzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach