Przetargi.pl
Budowa dwóch placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Piskach i przy Szkole Podstawowej w Czerwinie

Gmina Czerwin ogłasza przetarg

  • Adres: 07-407 Czerwin, Plac Tysiąclecia 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7614593 , fax. 29 7619217
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwin
    Plac Tysiąclecia 1 1
    07-407 Czerwin, woj. mazowieckie
    tel. 29 7614593, fax. 29 7619217
    REGON: 00053631500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Piskach i przy Szkole Podstawowej w Czerwinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Czerwinie i przy Szkole Podstawowej w Piskach. Zadnie realizowane będzie w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła, ustanowionego na podstawie art. 90u ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. Z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, ze zm.). Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (przedmiary robót mają charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty, Zamawiający zaleca potencjalnym wykonawcom dokonanie wizji w terenie w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 1. udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót; 2. wykonanie i zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania; 3. utworzenia placu zabaw zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących, szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915 ze zm.), w szczególności w zakresie; - sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na szkolnych placach zabaw- tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane oraz; - wymiarów i rodzaju nawierzchni, na której zostanie ten sprzęt zainstalowany; - wykonanie powierzchni i nawierzchni placów zabaw, jej kolorów ww. szkołach zgodnie z wytycznymi; 4. zamontowane na wszystkich urządzeniach placu zabaw tabliczki znamionowe z danymi o producencie, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenia zostały wykonane; 5. przedstawienie Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót kartę gwarancyjną do akceptacji, która będzie zawierać warunki oraz zakres gwarancji zgodne z warunkami umownymi (urządzenia, nawierzchnia, wykonanie); 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 7. każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji projektanta, który wykonał dokumentację oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę; 8. na dzień podpisania umowy przedstawić kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie oszacowania wartości zamówienia. Stanowić on będzie podstawę do rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w przypadku odstąpienia którejś ze stron od umowy. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym; 9. wykonania na własny koszt wytyczenia placu zabaw, oraz obsługi geodezyjnej; 10. wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; 11. przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; 12. dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; 13. odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; 14. odwiezienie urobku z robót ziemnych na miejsce wskazane przez Zamawiającego; 15. zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; 16. zapewnienie normalnego funkcjonowania istniejącej szkoły tym samym odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy; 17. zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; 18. użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia symbole firm, ich znaki towarowe, zdjęcia i wizualizacje należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów oraz propozycje projektanta. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych dokumentacją projektową parametrów. Dopuszcza się rozwiązania równoważne z opisywanymi w dokumentacji technicznej przy zachowaniu nie gorszych niż opisane w dokumentacji parametrów technicznych materiałów i technologii wykonania robót. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późń. zm.), że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; 19. zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; 20. prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 21. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium nie później niż do terminu składania ofert w wysokości: - dla części 1 zamówienia w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). - dla części 2 zamówienia w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu; 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 29 8922 0009 0000 0101 2000 0020 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach