Gmina Borów ogłasza przetarg
- Adres: 57-160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja 22
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3933022 , fax. 071 3933035
- Data zamieszczenia: 2013-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Borów
ul. Konstytucji 3 Maja 22 22
57-160 Borów, woj. dolnośląskie
tel. 071 3933022, fax. 071 3933035 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ludów Śląski. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje budowę drogi wewnętrznej w miejscowości Ludów Śląski tj. a. Wykonanie robót pomiarowych przygotowawczych, wytyczenie drogi, wyniesienie i utrzymanie oznakowania na czas prowadzenia robót; b. Roboty rozbiórkowe elementów drogowych, m.in. krawężników i ścieku na włączeniu do drogi powiatowej c. Regulacje istniejących elementów zlokalizowanych w drodze, studnie kanalizacyjne, skrzynki wodociągowe, studnie telekomunikacyjne. Uszkodzone i brakujące elementy do wymiany i uzupełnienia d. Wykonanie koryta drogi i zjazdów e. Wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi i zjazdów: warstwa odsączająca, podbudowa f. Ułożenie krawężników na ławie betonowej- droga i zjazdy g. Wykonanie ścieku przykrawężnikowego oraz przebrukowanie ścieku w drodze powiatowej zakres wg projektu h. Wykonanie nawierzchni drogi z brukowej kostki betonowej o grubości 8 cm -kolor szary i. Wykonanie nawierzchni zjazdów z brukowej kostki betonowej o grubości 8 cm -kolor j. Wykonanie i uporządkowanie pobocza drogi k. Wykonanie nowej studni chłonnej w miejsce istniejącej nieczynnej l. Wykonanie docelowego oznakowania drogi zgodnie z projektem organizacji ruchu 2. Przedmiar robót został zamieszczony jako załącznik do SIWZ UWAGA ! Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót w zakresie drogi gminnej i powiatowej. Wykonawca może wykorzystać dołączony do SIWZ projekt organizacji ruchu na czas budowy. Koszty zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 800,00 zł . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz.1158, z późn. zm.). 4. Dopuszcza się wnoszenie wadium do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach (formach) określonych w pkt 2. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie odział w Borowie nr konta 02 9588 0004 1300 0169 2000 0030 z dopiskiem wadium przetargowe-znak sprawy nr SSIRG.271.001.2013 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (dowodu zapłaty). 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 13 lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie , na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający zatrzymuje na rachunku bankowym, a następnie zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w zakresie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 16. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.gwborow.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w Chwalibożycach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej w Szczytnej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w Miłocicach- II etap.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa cmentarza w Smolcu - przebudowa drogi pomiędzy nowym i starym cmentarzem
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg wewnętrznych w Grzybianach ul. Ogrodowa i Kunicka.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - dz. Nr 60 obr. 2 Szczawno-Zdrój
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kancelarii leśniczego w miejscowości Bielawa Dolna, dz. nr 144/476, obr. ewid. Bielawa Dolna
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni placów w Zakładzie Karnym w Oleśnicy
Dodano: 2016-07-25 - pn.: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2176D w km 0+000 - 1+094 w Godziszowej
Dodano: 2016-07-22