Przetargi.pl
Budowa drogi wewnętrznej do obszaru przemysłowego przy ul. Słupieckiej

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wewnętrznej do obszaru przemysłowego przy ul. Słupieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej wraz z oświetleniem ulicznym i odwodnieniem. Droga stanowi dojazd do terenów Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST PARK (Kompleks 4) zlokalizowanej przy ul. Słupieckiej w Nowej Rudzie. Długość drogi obejmuje odcinek 261,95 mb. Inwestycje podzielona została na dwa etapy: Etap I - odcinek drogi o dł. 123,20 mb wraz z budową przepustu pod drogą, Etap II - odcinek drogi o dł. 138,75 mb. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca uwzględni w ofercie wykonanie: - wymiana wszystkich zaprojektowanych oprawy sodowych na oprawy ledowe o mocy 36 W, kolor 5000 K, strum. św. 3800 lm, oddawanie kolorów 73, - humusowanie i obsianie terenu przy grubości humusu 5 cm o powierzchni 591,00 m2 (teren pomiędzy chodnikiem a terenem zakładu przemysłowego), - dostawa i montaż nowej wiaty przystankowej z pełnym przeszkleniem boków wg. poniższego zestawienia: miejsce montażu: zatoka autobusowa konstrukcja stalowa, ocynkowana i lakierowanej na uzgodniony kolor wg palety RAL. Wiata ma posiadać przeszklenie tyłu i  boków szybami hartowanymi o gr. min. 8mm., dach przekryty poliwęglanem komorowym przydymionym oraz ławeczkę na długości wiaty mocowaną do konstrukcji stalowej. wymiary w obrysie dachu min.: 4.10 x 1.40 m. wymiary w obrysie ścian min.: 3.60 x 1.30 m. pod wiatę przystankowa należy wykonać nawierzchnię utwardzoną zgodnie z projektowaną konstrukcją chodnika. 1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, pochodzenie lub normy, aprobaty lub specyfikacje techniczne i systemy odniesienia w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itd. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. 2. Równoważność, o której mowa powyższej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp 3. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 4. Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. Uwagi ogólne: 1. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. 3. Zamawiający do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji. Wykonawca sporządzi harmonogram uwzględniając kolejność wykonywanych robót zgodnie ze schematem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 5. Wykonawca zapewni przez cały okres realizacji robót związanych z przedmiotem zamówienia dostęp na teren placu budowy zakładu produkcyjnego (maszyny budowlane i pojazdy transportowe obsługujące budowę zakładu produkcyjnego), zgodnie ze schematem dołączonym do SIWZ - załącznik nr 10. Dostęp ma być zapewniony nieprzerwanie przez cały okres realizacji robót. 6. Wykonawca realizację etapu I rozpocznie od wykonania przepustu pod drogą. Realizacja tego elementu nie może przekroczyć 14 dni od dnia przekazania Wykonawcy placu budowy. Kierunek realizacji robót należy przyjąć zgodnie ze schematem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Etap I swoim zasięgiem ma obejmować obydwa wjazdy obsługujące zakład przemysłowy. Z chwilą wykonywania robót w obszarze I ETAP B Wykonawca zapewni dostęp na teren placu budowy zakładu przemysłowego poprzez zjazd nr 2. 7. Ukończenie etapu I powinno nastąpić do dnia 14.05.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10 000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto GBS nr 09 9536 0001 2001 0010 7868 0004. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Brak wadium na koncie Zamawiającego w wskazanym powyżej terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w formach innych niż gotówkowej (np. gwarancji, poręczeniach) - oryginał należy zdeponować w Urzędzie Miasta Nowa Ruda, Rynek 1, pokój nr 10, a kopię wpiąć do oferty. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium). 5. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcy w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin reaizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach