Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej w l-ctwie Kacprów od km 1+811 do km 2+426.

Państwowe Gospodarstwo Leśne reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Barycz ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, Barycz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 375-38-50 , fax. 0-41 375-39-10
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Barycz
    Barycz
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 375-38-50, fax. 0-41 375-39-10
    REGON: 67008053700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radom.lasy.gov.pl/barycz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej w l-ctwie Kacprów od km 1+811 do km 2+426.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka drogi leśnej o nawierzchni tłuczniowej w l-ctwie Kacprów od km 1+811 do km 2+426 {całość drogi od km 0+000 do km 4+117 (oddz. 79/80, 99/100, 99/117, 98/116, 97/115, 96/114, 95/113 i 112/113)}
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. ww ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. za jedną robotę budowlaną, z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 3. Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia w zakresie budowy dróg oraz posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, załączając jednocześnie odpowiednie dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i ubezpieczenia. Uprawnienia muszą być wydane na zakres umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia przez wykonawcę zgodnie obowiązującym prawem. 4. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 1.2. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 2.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W wykazie tym, Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. za jedną robotę budowlaną, z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 2.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia w zakresie budowy dróg oraz posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 2.3.dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia... posiada uprawnienia w zakresie budowy dróg oraz posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, załączając jednocześnie odpowiednie dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i ubezpieczenia. Uprawnienia muszą być wydane na zakres umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia przez wykonawcę zgodnie obowiązującym prawem. 3. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 3.1 Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.2 Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotowego zadania (od km 1+811 do km 2+426). Kosztorys ofertowy ma być sporządzony dokładnie na podstawie przedstawionego przez zamawiającego przedmiaru robót i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca określa ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarze robót, które po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będą kosztorys ofertowy jako załącznik do oferty. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z dostarczonym przedmiarem robót wg zasady: bez zgody Zamawiającego w przedstawionym przedmiarze nie wolno wprowadzać żadnych zmian. W kosztach opisanych w przedmiarze przez Wykonawcę należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Pominięcie pozycji wymienionych w przedmiarze poprzez nie wpisanie kosztów, brak pozycji w kosztorysie ofertowym w stosunku do przedmiaru, zmiana pozycji przedmiaru, zmiana treści pozycji przedmiaru, zmiana w ilościach określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót skutkować będzie odrzuceniem oferty W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, uwag dotyczących przedmiaru robót, należy kierować do Zamawiającego zapytanie w celu udzielenia wyjaśnień. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 1. ppkt. 1.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt.1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 5. 7. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 8. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferty złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z zapisem art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) zostanie odrzucona jako oferta nieważna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radom.lasy.gov.pl/barycz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach