Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej o nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem, łączącej obwodnicę miejską Bielawy z drogą powiatową nr 3007D - etap I

Burmistrz Miasta Bielawa ogłasza przetarg

  • Adres: 58-260 Bielawa, ul. Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 8334-255 , fax. 074 8335838
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Bielawa
    ul. Plac Wolności 1 1
    58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 8334-255, fax. 074 8335838
    REGON: 890717823
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej o nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem, łączącej obwodnicę miejską Bielawy z drogą powiatową nr 3007D - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi gminnej o nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem, łączącej obwodnicę miejską Bielawy z drogą powiatową nr 3007D - etap I . 1.nawierzchnia drogi z mieszanek mineralno-asfaltowych o pow. ok 2.813 m2 2.nawierzchnia chodników i placów z kostki betonowej o gr. 8 cm o pow. ok. 3.121 m2 3.sieć wodociągowa z rur PE ? 90 ÷ 110 o długości ok. 621m 4.sieć oświetleniowa z kabli YAKXS 4x35 mm2 dł. o długości ok.1.453m oraz posadowienie 41 szt. słupów wraz z oprawami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 47.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-afaltowych o długości co najmniej 2,5 km oraz o nawierzchni z kostki betonowej o pow. co najmniej 3.000 m2, sieci wodociągowej o długości co najmniej 600 m oraz sieć oświetleniowej o długości co najmniej 1.200 m. b) kierownik budowy powinien: posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w realizacji robót budowlanych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy drogi o długości min. 1,5 km wraz z budową sieci wodociągowej i oświetleniowej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 PLN. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie składa Pełnomocnik wskazany w Pełnomocnictwie) - przygotowane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW; 2)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1i 2 Ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich) - wzór stanowi Załącznik nr 3 do IDW; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ww. dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców); 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ww. dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców); 5)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich ilości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. protokoły odbioru (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokument może być złożony wspólnie przez Wykonawców) - zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 9. 2)a) - przygotowany według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do IDW; 6)wykaz osób z kierownictwa budowy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) - zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 9. 2)b) - przygotowany według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Formularza Oferty; 7)Dokumenty stwierdzające, że ww. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia t.j. kopie stosownych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie); 8)W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami wymienionymi w wykazie, o którym mowa w podpunkcie 7) przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tych osób. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006r., poz. 578;). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia (zależnie od zakresu obowiązków) i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi w pkt. 9.2)b). 9)oświadczenie wykonawcy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, oświadczenie wspólne Wykonawców, że wspólnie posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa niezbędą do realizacji przedmiotu zamówienia); 10)polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 100 000 PLN (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek lub Wykonawcy spełniający go łącznie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielawa.pl/tm/przetargi/16_06_09/SIWZ_WP_Sikorskiego_pdf.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach