Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr. 376026T w Sędziszowie - ul. Leśna o długości 1702,10m współfinansowane z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych (2008-2011), w tym: Część elektryczna-budowa oświetlenia ulicznego kablowego oraz słupów aluminiowych szt. 7 z oprawami stalowymi typu szyszka w Sędziszowie przy ul. Leśnej (zgodnie z projektem budowlanym)-finansowanie ze środków własnych gminy Część teletechniczna-przebudowa instalacji teletechnicznej-ul. Leśna (zgodnie z projektem budowlanym)finansowanie ze środków własnych gminy

Gmina Sędziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-340 Sędziszów, ul. Dworcowa 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3811127 w. 41 , fax. 041 3811131
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów
    ul. Dworcowa 20 20
    28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3811127 w. 41, fax. 041 3811131
    REGON: 29100985700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr. 376026T w Sędziszowie - ul. Leśna o długości 1702,10m współfinansowane z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych (2008-2011), w tym: Część elektryczna-budowa oświetlenia ulicznego kablowego oraz słupów aluminiowych szt. 7 z oprawami stalowymi typu szyszka w Sędziszowie przy ul. Leśnej (zgodnie z projektem budowlanym)-finansowanie ze środków własnych gminy Część teletechniczna-przebudowa instalacji teletechnicznej-ul. Leśna (zgodnie z projektem budowlanym)finansowanie ze środków własnych gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych pn. BUDOWA DROGI GMINNEJ nr. 376026T W SĘDZISZOWIE-ul. LEŚNA O DŁUGOŚCI 1702,10 m Współfinansowane z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 Opis zamówienia 1. BUDOWA DROGI GMINNEJ nr. 376026T W SĘDZISZOWIE-ul. LEŚNA O DŁUGOŚCI 1702,10 m 2. Parametry techniczne projektowanej drogi: a) klasa drogi D b) długość odcinka drogi 1702,10 m c) szerokość: jezdni: od 5,0 do 6,0m chodników: średnio 2,0m pobocza: 0,75 m d) nawierzchnia: jezdni: Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 4 cm Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 50 kg m? (średniej grubości 2 cm) chodników: kostka betonowa drobnowymiarowa grub. 6 cm, zjazdy przez chodnik, kostka grubości 8cm e) kategoria ruchu KR2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z umową, dokumentacją techniczną i SIWZ, w szczególności: Część drogowa: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe b) roboty ziemne c) odwodnienie d) podbudowa e) nawierzchnia ulicy f) elementy ulicy g) podbudowa zjazdu h) zjazdy przez rów i) utwardzenie pobocza j) urządzenie bezpieczeństwa ruchu k) inne roboty Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje inne roboty budowlane warunkujące pełne wykonanie zadania inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją techniczną dla tego zadania m.in.: a) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej b) wykonanie i umieszczenie: - tablic promocyjnych z materiałów trwałych: O wymiarach 170x220 cm umieszonych w widocznym miejscu na początku i na końcu drogi nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy na realizację zadania Projekt tablicy promocyjnej stanowi załącznik do SIWZ i do umowy - stałych tablic pamiątkowych: o minimalnych wymiarach 170x220 cm umieszczonych na miejscach tablic promocyjnych nie później niż 6 miesięcy po zakończeniu zadania. Tablice wykonuje i montuje Wykonawca na własny koszt. Część elektryczna - budowa oświetlenia ulicznego kablowego oraz słupów aluminiowych szt. 7 z oprawami stalowymi typu szyszka (zgodnie z projektem budowlanym) Część teletechniczna - przebudowa instalacji teletechnicznej (zgodnie z projektem budowlanym) Roboty budowlane: Szczegółowe określenie zakresu rzeczowego zadania podlegającemu nadzorowi zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia zawarte jest w dokumentacji technicznej: BUDOWA DROGI GMINNEJ nr. 376026T W SĘDZISZOWIE - ul. LEŚNA O DŁUGOŚCI 1702,10 m współfinansowanego z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych (2008-2011) Całość dokumentacji jest załącznikiem do SIWZ. Dokumentacja techniczna zawiera projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary w zakresie: 1. P.B.W. cz. drogowa, zawierający: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt oznakowania i organizacji ruchu, program funkcjonalno-użytkowy 2. Projekt budowlany ul. Leśna - przebudowa instalacji teletechnicznej 3. Projekt budowlany dla budowy oświetlenia kablowego przy ul. Leśnej (od skrzyżowania z ul. Majową i kardynała Wyszyńskiego) 4. Przedmiar robót dla wyżej wymienionych robót. Zamawiający zastrzega, że: a) zakres robót przyjętych do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczony lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione, lub gdy zamawiający nie otrzyma środków finansowych od Instytucji Zarządzającej dofinansowaniem, b) natychmiast zostanie zerwana umowa, w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonania obowiązków. Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia z tego tytułu, za wyjątkiem wynagrodzenia należnego z wykonanej części umowy. UWAGA: 1. Wykonawca w ofercie winien przedstawić Tabelę elementów scalonych wg. Pkt.3 ppkt 3.2.(3) - część drogowa, oraz: część elektryczna - budowa oświetlenia ulicznego kablowego oraz słupów aluminiowych szt. 7 z oprawami stalowymi typu szyszka (zgodnie z projektem budowlanym) Część teletechniczna - przebudowa instalacji teletechnicznej (zgodnie z projektem budowlanym) 2. Wykonawca usunie materiały z rozbiórki poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca powinien przed przystąpieniem do robót przedstawić Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia uzgodniony z właściwymi instytucjami projekt organizacji ruchu na czas robót wraz z jego zatwierdzeniem oraz opracować plan BIOZ i przedstawi go do akceptacji Inspektorowi Nadzoru. 4. Przy realizacji robót należy stosować materiały producentów spełniające wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz zgodne z obowiązującymi przepisami. 5. Zamawiający zastrzega, że zakres robót przyjętych do realizacji może ulec zmianie. W takim wypadku przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian w umowie na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki wprowadzania zmian określone zostały w projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 6. Wyłoniony wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy, uwzględniający dofinansowanie ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 (50% środki programu pomocowego, 50% środki własne gminy) zgodny z harmonogramem rzeczowym realizacji zadania (harmonogram w załączeniu) 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ruchu publicznego w czasie trwania robót,w szczególności umożliwienia właścicielom posesji znajdujących się w sąsiedztwie przebudowywanej drogi, do bezpiecznego korzystania ze swoich nieruchomości bez zbędnych utrudnień. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty budowlane objęte zamówieniem min. 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM (art. 36 ust. 1 pkt 8) uPzp) Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 54.957,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset pięćdziesiąt siedem 00 100 zł) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: - na rachunek Zamawiającego: PKO S.A. O/Jędrzejów 67124049951111000055513076 z dopiskiem: WADIUM - BUDOWA DROGI GMINNEJ nr. 376026T W SĘDZISZOWIE - ul. LEŚNA O DŁUGOŚCI 1702,10 m, w tym: Część elektryczna - budowa oświetlenia ulicznego kablowego oraz Słupów aluminiowych szt. 7 z oprawami stalowymi typu szyszka w Sędziszowie przy ul. Leśnej (zgodnie z projektem budowlanym) - finansowanie ze środków własnych gminy, Część teletechniczna - przebudowa instalacji teletechnicznej - ul. Leśna (zgodnie z projektem budowlanym) - finansowanie ze środków własnych gminy - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w innej formie niż pieniężna powinno zostać złożone w oryginale w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie (pok. Nr 1.) do dnia 15.02.2010 r. do godz. 10.00. Jeżeli Wykonawca nie złoży wadium przed terminem składania ofert to oferta zostanie wykluczona bez rozpatrywania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 uPzp. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku zatrzymania wadium wynikających z art. 46 ust. 4a uPzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.4 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym prze Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 uPzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 uPzp tj: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b)posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robót polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy minimum D lub L z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wartość łącznie dwóch robót drogowych musi wynosić minimum 4 mln zł. Wykonawca winien tak opisać przedstawione w ramach posiadanego doświadczenia roboty, aby z opisu wynikało wprost,że dotyczy on drogi o odpowiedniej klasie, a wartość robót drogowych spełnia opisany wyżej warunek. Jeżeli Wykonawca, dla potwierdzenia wykonania zamówienia wykazanego jako doświadczenie w wykonywaniu robót przedstawi referencje wystawione dla Konsorcjum firm, to musi załączyć dodatkowo oświadczenie o zakresie robót rzeczywiście Zrealizowanych przez niego w ramach konsorcjum, z którego wynikać będzie spełnienie warunku jw. Ponadto opis powinien wprost wskazywać na rodzaj robót w ramach deklarowanego jako doświadczenie zadania - przebudowa i budowa drogi zgodnie z definicją ustawy prawo budowlane. W przypadku gdy w nazwie zadania wykazanego w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, zakres robót określony został słowem innym niż budowa lub przebudowa. Wykonawca winien załączyć dodatkowo do dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, oświadczenie, że zakres prac jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego i odpowiada definicji przebudowy lub budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane tzn. odpowiada swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli: Imię i nazwisko Zajmowane stanowisko Prawo do pełnienia samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie (nr uprawnień) Doświadczenie minimalne (w latach) Kierownik Budowy Wymagane uprawnienie: Uprawnienia budowlane do kierowania rob. bud. w specjalności drogowej Wymagane doświadczenie: 5 lat doświadczenia jako kierownik budowy lub robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży drogowej zgodnie z proponowaną funkcją Posiadanie uprawnienia wraz z ich numerem: Posiadane doświadczenie w latach, zgodnie z uszczegółowieniem w CV Kierownik Robót instalacyjnych Wymagane uprawnienie: Uprawnienia budowlane do kierowania rob. bud. w specjalności robót instalacyjnych Wymagane doświadczenie: 3 lata doświadczenia jako kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane zgodnie z proponowaną funkcją Posiadanie uprawnienia wraz z ich numerem: Posiadane doświadczenie w latach, zgodnie z uszczegółowieniem w CV Kierownik robót elektrycznych Wymagane uprawnienie: Uprawnienia budowlane do kierowania rob. bud. w specjalności robót elektrycznych Wymagane doświadczenie:3 lata doświadczenia jako kierownik robót elektrycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży elektrycznej zgodnie z proponowaną funkcją Posiadanie uprawnienia wraz z ich numerem: Posiadane doświadczenie w latach, zgodnie z uszczegółowieniem w CV Kierownik robót instalacji teletechnicznej Wymagane uprawnienie: Uprawnienia budowlane do kierowania rob. bud. w specjalności instalacji teletechnicznej Wymagane doświadczenie: 3 lata doświadczenia jako kierownik robót instalacji teletechnicznej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane zgodnie z proponowaną funkcją Posiadanie uprawnienia wraz z ich numerem: Posiadane doświadczenie w latach, zgodnie z uszczegółowieniem w CV Technolog gruntów,betonu i nawierzchni drogowych lub zapewnienie obsług laboratoryjnej przez laboratorium drogowe) Wymagane uprawnienie: Minimum średnie budowlane oraz specjalistyczne kursy w zakresie badań gruntów oraz badań materiałów budowlanych (beton, mieszanki mineralno - bitumiczne) Obsługa laboratoryjna przez laboratorium drogowe musi wykazać się doświadczeniem, jako obsługa laboratoryjna w zakresie gruntów, betonu, nawierzchni drogowych dla inwestycji drogowych - min. 3 lata Posiadanie uprawnienia wraz z ich numerem: Posiadane doświadczenie w latach, zgodnie z uszczegółowieniem w CV Uwaga: - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazanie w ofercie osoby. - Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku stanowisk. - Zmiany personalne w stosunku do stanowisk wskazanych w ofercie są możliwe po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego. - Do oferty Wykonawca winien dla wskazanych w powyższej tabeli osób załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające członkostwo. - Wykonawca dla każdej z osób wymienionych w powyższej tabeli powinien przedstawić skrócone formularze CV wypełnione w taki sposób, aby wprost z nich wynikało spełnienie warunków w zakresie doświadczenia i posiadanych kwalifikacji; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: - Wykonawca dysponuje środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) w wysokości min. 1.200.000 zł. - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 600.000 zł. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. Wykonawca winien w przypadku dysponowania zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca nie może przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, zobowiązany jest przedłożyć inny dokument wraz z uzasadnieniem braku możliwości przedłożenia wymaganego dokumentu. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami art. 24 uPzp - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, Odpis z Krajowego Rejestru Karnego - zapytanie o udzielenie informacji o osobie (art. 24 ust. 1 pkt. 1-8 uPzp) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty przedłożenia tj. przed upływem terminu składania ofert Odpis z Krajowego Rejestru Karnego - zapytanie o udzielenie informacji o podmiocie zbiorowym (art. 24 ust. 1 pkt. 9) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty przedłożenia tj. przed upływem terminu składania ofert 3) potwierdzenie wniesienia wadium, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) imienny wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ) wraz z załączonymi CV - załącznik Nr 4; 7) kserokopie: uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia; Jeżeli po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane, osoba zmieniła imię lub nazwisko do oferty należy załączyć poświadczoną za zgodność kopię dokumentu potwierdzającego tę zmianę; 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca. Wykaz wykonanych robót powinien zostać sporządzony zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 5 SIWZ; 9) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w ww. wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem; 10) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 12) oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę zgodnie z załącznikiem Nr 6 SIWZ, 13) kosztorys szczegółowy wypełniony zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 14) Program Zapewnienia Jakości zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 7 15) Zaakceptowany projekt umowy na wykonanie robót załącznik nr 9 Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 6.1. ppkt 2), 4), 5) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 4), 5) niniejszej SIWZ Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach