Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Gminny Zespół Obsługi Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 26-230 Radoszyce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 37 36 591
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Oświaty
    ul. Żeromskiego
    26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 37 36 591
    REGON: 29063271000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego, sklasyfikowana w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod numerem: 23122100-9 olej opałowy 2. Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego w ilości 67 000 litrów do Gimnazjum Nr 1 w Radoszycach / zbiornik - 20.000 litrów / i Szkoły Podstawowej w Górnikach. / zbiornik - 8.000 litrów /. 3. Tankowanie odbywać się będzie w terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego - jednorazowa dostawa około 10.000 litrów. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za dostawę oleju opałowego przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 5. Tankowany olej opałowy musi odpowiadać normom jakościowym określonym PN-C- 96024, tj. - Gęstość w 15 ? C, max 860 kg/m 3 - Wartość opałowa,min. 42,6 MJ/kg - Temperatura zapłonu, min 56 o C - Lepkość kinematyczna w 20 o C, max. 6 mm2 /s - Skład frakcyjny - do 250 ? C destyluje, max. 65%(v/v) - do 350 ? C destyluje, min 85%(v/v) - Temperatura płynięcia, max - 20 ? C - Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3%(m/m) - Zawartość siarki,max. 0,2 %(m/m) - Zawartość wody, max. 200mg/kg - Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg - Pozostałość po spopieleniu, max. 0,01%(m/m) - Barwa czerwona
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 121221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych do niej wymaganych w pkt. IX dokumentów. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy wypełniają zapisy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) w przypadku osób prawnych aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, a w przypadku osób fizycznych aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz wyszczególnienie osób uprawnionych do reprezentowania firmy. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z nich (w tym również przez pełnomocnika reprezentującego podmioty składające ofertę). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentacji oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) aktualny dokument (na dzień składania ofert) potwierdzający posiadanie koncesji o której mowa w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tj. Dz.U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) na obrót paliwami ciekłymi wydany przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki d) oświadczenie wykonawcy, iż udzielona koncesja nie została cofnięta e) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) f) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), g) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), h) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) h) komunikat cenowy producenta ze strony internetowej z ceną za olej opałowy obowiązującą na dzień - 25.01.2010r. 2 . Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Nie zostaną ujawnione informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec następujących informacji zawartych w ofercie: nazwy oraz adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 5. Dokumenty powyższe mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do zaciągania zobowiązań w zakresie praw i obowiązków majątkowych w imieniu oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną