Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 00122T Nowy Dziebałtów-Sielpia

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2010-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 00122T Nowy Dziebałtów-Sielpia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac związanych z zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa drogi gminnej nr 001227T Nowy Dziebałtów- Sielpia Zakres prac obejmuje budowę drogi gminnej nr 001227T Nowy Dziebałtów- Sielpia wraz z budową przepustu fi 100 pod drogą gminną, budową kanalizacji deszczowej, przekładką wodociągu, przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych. Zakres inwestycji obejmuje: -rozbudowę, przebudowę i budowę nawierzchni jezdni, zjazdów oraz chodników w ciągu drogi gminnej nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia, -przebudowę włączenia drogi gminnej nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia do drogi powiatowej nr 0417 T Wincentów - Nowy Dziebałtów - Stary Sokołów - Strzęboszów - Dęba - Koliszowy, -przebudowę włączenie drogi gminnej Nowy Dziebałtów - Sielpia do drogi wojewódzkiej nr 728, -przestawienie obiektu małej architektury - kapliczki posadowionej na działce nr 217/2 obręb Nowy Dziebałtów, -budowę kanalizacji deszczowej, -przebudowę wodociągu, -przebudowę urządzeń telekomunikacyjny. W oparciu o warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dziennik Ustaw nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.) drogi gminne zaprojektowano o następujących parametrach: -droga klasy D, -szerokość jezdni 5,00 m, -miejscowo obustronne chodniki, -kategoria obciążenia ruchem KR2, -teren płaski, zabudowany, -szerokość w liniach rozgraniczających 10,00 m w terenie zabudowanym i 15,00 m poza terenem zabudowanym. Bilans projektowanych powierzchni dla drogi Nowy Dziebałtów - Sielpia przedstawia się następująco: - jezdnia 15 900 m2 - chodnik 2 017 m2 - chodnik na zjazdach 1 060 m2 - tłuczeń na zjazdach 2 270 m2 - pobocza tłuczniowe 3 030 m2 - zieleń 15 175 m2 Konstrukcja nawierzchni jezdni. -5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg WT 2, - 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg WT 2, - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102:1997, - 15 cm wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa wg PN-S-96012:1997, - 15 cm wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5 MPa wg PN-S-96012:1997, -podłoże nasypowe lub wykopowe przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu średnim wg PN-S-02205. Całkowita grubość konstrukcji nawierzchni jezdni dróg gminnych wynosi 62 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji. -8 cm warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej wg PN-EN 1338:2005, -3 cm podsypka cementowo-piaskowa, -20 cm podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102:1997, -15 cm wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa wg PN-S-96012:1997, -podłoże nasypowe lub wykopowe przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu średnim wg PN-S-02205. Całkowita grubość konstrukcji nawierzchni zjazdów do posesji wynosi 46 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów tłuczniowych do posesji. -10 cm warstwa kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-12,8mm stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102:1997, -20 cm warstwa kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 4-31,5mm stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102:1997, -podłoże nasypowe lub wykopowe przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu średnim wg PN-S-02205. Całkowita grubość konstrukcji nawierzchni zjazdów tłuczniowych do posesji wynosi 30 cm. Konstrukcja nawierzchni chodników. -8 cm warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej wg PN-EN 1338:2005, -5 cm podsypka cementowo-piaskowa, -10 cm wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5 MPa wg PN-S-96012:1997, -podłoże nasypowe lub wykopowe przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu lekkim wg PN-S-02205. Całkowita grubość konstrukcji chodnika wynosi 23 cm. Zestawienie powierzchni przeznaczonych do rozbiórki. Bilans powierzchni przeznaczonych do rozbiórki: - jezdnia - nawierzchnia asfaltowa 2 371 m2 - chodniki z płyt chodnikowych 50x50x7cm 1 m2 - chodniki z kostki brukowej 12,5 m2 - zjazdy z kostki kamiennej 11 m2 - zjazdy z nawierzchni betonowej 16 m2 Demontaż i przeniesienie kapliczki. Ukształtowanie terenu i bilans robót ziemnych. Projekt przewiduje dostosowanie ukształtowania terenu do stanu istniejącego w możliwie największym stopniu. Proponowane w projekcie ukształtowanie terenu, nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów spełnia warunki normowe i użytkowe. Na podstawie badań geologicznych przyjęto technologię robót ziemnych polegającą na wykonaniu koryta pod konstrukcję projektowanych dróg, chodników, rowów. Objętość robót ziemnych jest obliczona łącznie z objętością rozbiórek istniejących chodników oraz nawierzchni. W obliczeniach bilansu robót ziemnych uwzględniono wykorzystanie gruntu z wykopów do budowy nasypów. Bilans robót ziemnych nie obejmuje robót ziemnych związanych z wykopami pod przewody sieci instalacyjnych. Bilans robót ziemnych dla drogi gminnej Nowy Dziebałtów - Sielpia: -wykopy - 16 168 m3 -nasypy + 13 m3 -suma - 16 155 m3 Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie miejsce odwozu materiałów do 20 km od budowy. Po wykonaniu nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów do posesji należy przystąpić do robót związanych z wykonaniem trawników. Na obszarze projektowanych trawników i rowów należy wysypać humus warstwą o grubości 10 cm i obsiać trawą. W wyniku humusowania zostanie zużyte około 2 055 m3 humusu. Regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia. Istniejące i projektowane uzbrojenie terenu należy wyregulować do poziomu projektowanej jezdni, chodników oraz zjazdów do posesji. Kanalizacja deszczowa Projektowana kanalizacja deszczowa ma na celu odprowadzenie ścieków deszczowych z drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia, a także z chodników, zjazdów do posesji, poboczy i terenów zielonych. Przewody kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur i kształtek z PVC, SN8 o średnicach: DN200, DN250, DN315, DN400, DN500. Odcinek kanalizacji deszczowej od studzienki KD14 do KD19 zaprojektowano z rur żelbetowych fi500mm, klasy A, o grubości ścianki nie mniejszej niż 75mm. Kanalizacja deszczowa została zaprojektowana w całości jako sieć grawitacyjna. Rozpatrywany obszar został podzielony (zlewnia1 - odcinek od Dziebałtowa do Sielpi Wielkiej). Ścieki deszczowe poprzez wpusty uliczne z osadnikami odprowadzane będą przewodami do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej. Kanały deszczowe zaprojektowano z minimalnym spadkiem dla danej średnicy bądź w miarę możliwości ze spadkiem zbliżonym do spadku terenu. Z uwagi na dużą liczbę kolizji projektowanej kanalizacji deszczowej z istniejącą infrastrukturą nie jest możliwe bezkolizyjne ułożenie kanału przy zachowaniu minimalnego wymaganego zagłębienia. Z tego względu kanał deszczowy został miejscami wypłycony, tak by ograniczyć ilość kolizji. Na kanalizacji deszczowej należy zastosować typowe studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych : -Studzienki przelotowe, -Studzienki połączeniowe. Studzienki kanalizacyjne projektowane są zgodnie z normą PN - EN 124 o średnicy fi1200 mm. Na kanale o średnicy fi500 mm zaprojektowano studzienki fi 1400mm. Należy je wykonać z prefabrykowanych kręgów betonowych, natomiast płytę denną wraz z kinetą z betonu B-20 wylewanego na mokro. Należy zastosować drabinki złazowe stalowe fi30 mm zabezpieczone antykorozyjnie, odległości w pionie między stopniami wynoszą 300 mm. Kominy złazowe do studni mogą być murowane lub wykonywane z gotowych kręgów betonowych fi 600 mm. Złącza pomiędzy elementami prefabrykowanymi powinny być zaspoinowane i zatarte zaprawą cementową, od wewnątrz wygładzone. Powierzchnie zewnętrzne wszystkich studzienek należy zabezpieczyć izolacją ciężką. Projektuje się włazy żeliwne klasy D z otworami wentylacyjnymi osadzone na pierścieniu odciążającym. Wpusty uliczne z osadnikami Przyjęto typowe uliczne wpusty deszczowe z osadnikiem (wg KB - 3.3.10/1). Studzienka zbudowana jest z płyty fundamentowej, komory studzienki (z osadnikiem) o średnicy 0,50 m, wpustu ulicznego żeliwnego osadzonego na studzience teleskopowo, tj.: osadzona na pierścieniu prefabrykowanym, który spoczywa na pierścieniu odciążającym, a ten na gruncie. Komora studzienki i części osadowej (osadnika) zbudowana jest z rur betonowych fi 0,50 m. Głębokość osadnika wynosi 0,5 metra. Połączenie wpustu z kanalizacją wykonuje się za pomocą rur o średnicy 200 mm. Wodociąg Na planowanym przedsięwzięciu polegającym na budowie drogi Gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia, istnieje wodociąg fi160. Wodociąg ten na drodze gminnej Nr 001227 T biegnie wzdłuż projektowanej ulicy, na km 0+064,41 przechodzi na drugą stronę ulicy i kończy się na km ok. 0+880,72; Z uwagi na kolizje wpustów ulicznych z wodociągiem rozdzielczym zaprojektowana została przekładka sieci wodociągowej fi160 PE. Na odcinku drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia planuje się 5 przekładek wodociągu fi160: od km0+014,16 do km0+064,85 (długość: 52,53m) oraz km 0+065,15 do km 0+077,81 (długość: 14,58m) i km 0+180,05 do km 0+257,11 (długość: 71,71m). Kolejna przekładka 0+421,67 do km 0+443,52 (długość: 17,31m) oraz 0+463,06 do km0+737,73 (długość: 277,68m). Razem przekłada się 433,81m sieci wodociągowej fi160PE. Istniejąca sieć wodociągowa w drogach gminnych Nr 001227 T wykonana jest z rur polietylenowych (PE), przebudowywane fragmenty wodociągu zaprojektowano z materiałów jak istniejące sieci. W przypadku kolizji przyłączy wodociągowych z projektowaną kanalizacją deszczową zaleca się przebudowę przyłączy z uwagi na fakt, iż zagłębienie projektowanej kanalizacji jest podyktowane koniecznością grawitacyjnego odprowadzenia ścieków do istniejących cieków wodnych bądź rowów. Przebudowywane przyłącza wodociągowe zaleca się wykonać z PE 100 o wymaganej minimalnej wytrzymałości SDR11 (PN16). Na głównym wodociągu niewykorzystane odcinki sieci wodociągowej należy odciąć. Kolizje poprzeczne projektowanego kanału deszczowego z istniejącą siecią wodociągową zaleca się w miarę możliwości realizować poprzez obniżenie lub podniesienie przyłączy wodociągowych (jeżeli rzędna projektowanego kanału deszczowego pokrywa się z rzędną istniejącej sieci wodociągowej). Przeprojektowanie istniejących przyłączy czy sieci wodociągowej nad projektowany kanał deszczowy tylko do strefy przemarzania gruntu (1,2+0,2 mb). Przekładane odcinki sieci wodociągowej zaprojektowano z materiałów jak istniejące sieć. Przekładki hydrantów Z uwagi na poszerzenie projektowanej drogi w stosunku do obecnej nastąpiła konieczność przełożenia hydrantów nadziemnych. Na drodze gminnej Nr 001227 T planuje się przełożenie jednego hydrantu na km ok. 0+576,85. Na drodze gminnej Nr 001241 T planuje się przełożenie jednego hydrantu na km ok. 0+703,38. Na ww przedsięwzięciu hydranty nie mogę występować na projektowanej drodze gminnej, na krawężniku oraz na chodniku w miejscu uniemożliwiającym swobodne korzystanie z niego. W takich przypadkach hydrant należy przełożyć na tereny zielone, w odległości nie mniejszej niż 0,5m od krawężnika. Wg Dz. U. z dnia 11.07.2003 r. hydranty zewnętrzne przeciwpożarowe powinny być co najmniej raz w roku poddawane przeglądom i konserwacji przez właściciela sieci wodociągowej przeciwpożarowej. Miejsce usytuowania hydrantu zewnętrznego należy oznakować znakami zgodnymi z Polskimi Normami Studnie kopane do likwidacji Na kilometrze km 0+374,46; km 0+390,94; km 0+431,49 drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów - Sielpia, istnieją 3 studnie kopane, które ze względu na projektowaną drogę należy zlikwidować. Do budynku nr 110 (działka ew. nr 750) oraz nr 98 (działka ew. nr 550) zaprojektowano przyłącze wodociągowe fi32 z zasuwą fi40, z wodociągu ulicznego fi160PE (rys. nr W-PW-007 - Schemat przyłączy wodociągowych fi32) Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej Przedmiotem opracowania w branży telekomunikacyjnej jest przebudowa kolidujących kabli optotelekomunikacyjnych w podziemnych rurociągach kablowych, kabli miejscowych podziemnych, linii napowietrznej złożonej z podbudowy słupowej i kabli nadziemnych. Przebudowa kabli podziemnych polega na zmianie trasy w miejscach kolizyjnych poprzez przekładanie istniejących kabli i wykonywanie wstawek kablowych w miejscach gdzie przełożenie nie jest możliwe z uwagi na zmianę długości trasy i lokalizację złącz kablowych. Nowe odcinki kabli wstawki będą zaciągane do istniejącej kanalizacji teletechnicznej i projektowanego odcinka kanalizacji w miejsce istniejącego przepustu pod ulica Konecką w m Sielpia. Łączenie budowanych wstawek kablowych z kablami istniejącymi będzie wykonane w projektowanej studni kablowej oraz w istniejących obiektach telekomunikacyjnych - szafka kablowa i kontenerowa centrala w m. Sielpia. Przebudowa odcinków linii napowietrznej polega na wybudowaniu słupów teletechnicznych w miejscach bezkolizyjnych, przewieszenie części kabli na wybudowane słupy i budowa nowych odcinków kabli w miejsce demontowanych. Istniejące przyłącza nadziemne których długość ulega zwiększeniu ze względu na przestawienie słupa zostaną wymienione pozostałe przyłącza - kable zostaną przewieszone ze słupów demontowanych na słupy budowane. Wycinka drzew Drewno uzyskane podczas wycinki drzew na etapie przygotowania pasa drogowego stanowi własność Wykonawcy. Wartość pozyskanego drewna winna być uwzględniona przez Wykonawcę i pomniejszać wartość kosztorysową jego oferty. Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlanego pn.: Budowa drogi gminnej nr 001227T Nowy Dziebałtów- Sielpia. z wyłączeniem budowy drogi gminnej nr 001241 T Gatniki - do drogi Dziebałtów - Sielpia 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3. przedmiaru robót stanowiącego materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 17.03.2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości 219 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach