Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2010-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich z grupy 156 CPV oraz zgodnie z wymogami Polskiej Normy w ilościach nw: Mąka pszenna CPV 15612100-2; PN-A-74022:2003 -3 500 kg (opakowania 1-50kg) Mąka ziemniaczana CPV 15612300-4; PN-A-74710:1993 -500 kg (opakowania 1-50 kg) Kasza jęczmienna CPV 15610000-7; PN-V-74003:2004 -5 000 kg (opakowania 1-50 kg) Kasza manna CPV15613000-8; PN-A-74013:1964 -1 000 kg (opakowania 1-50 kg) Ryż biały CPV 15614100-6; PN-ISO 7301:2004 -5 000 kg (opakowania 1-50 kg) Płatki owsiane CPV 15613380-5; PN-A-74039:1964 -1 000 kg (opakowania 1-50 kg) Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). Dostawy należy realizować dwa razy w miesiącu od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:00 do 12:00 Dostarczany towar ma być ułożony w opakowaniach w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający jego estetyczny wygląd. Przy każdej dostawie Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentu identyfikacji handlowej HDI. Jednocześnie na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a)nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b)nazwa oraz rodzaj produktu, c)data-termin przydatności do spożycia (należy spożyć do dzień, miesiąc, rok), d)masa netto, e)warunki przechowywania, f)wykaz składników wg udziału surowców. Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary, muszą być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca jest zobowiązany do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 następnego dnia roboczego. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 156121002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach