Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej z kruszywa do osiedla domków letniskowych w Łętowie wraz z budową sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy w tej drodze oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Łętowo o długości około 300 m

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej z kruszywa do osiedla domków letniskowych w Łętowie wraz z budową sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy w tej drodze oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Łętowo o długości około 300 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań: Zadanie I 1. Zadanie I obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi dojazdowej do osiedla domków letniskowych w miejscowości Łętowo wraz z odwodnieniem na odcinku od km 0+004,68 do km 0+175,00 oraz na przebudowie drogi i placu zlokalizowanych w działce nr 501/7 w obrębie ewidencyjnym Łętowo wraz z budową odwodnienia drogi i miejsc parkingowych zlokalizowanych w km 0+132,21 - 0+152,21. 2. Zakres rzeczowy roboty budowlanej przedstawia projekt budowlano-wykonawczy: Budowa drogi dojazdowej do ośrodka wypoczynkowego w Łętowie we wskazanym w ustępie 1 zakresie. Szczegółowy zakres projektu przedstawia plan sytuacyjny stanowiący załącznik do SIWZ, obejmuje on m.in.: 1) roboty pomiarowe, 2) wykonanie wykopów, 3) wykonanie nasypów, 4) wykonanie przepustu pod drogą, 5) wykonanie regulacji armatury, 6) wykonanie podbudowy drogi, zjazdów i miejsc parkingowych - warstwa odsączająca z pospółki, 7) wykonanie nawierzchni drogi, zjazdów i miejsc parkingowych - warstwa z kruszywa łamanego, 8) wykonanie zjazdów indywidualnych oraz miejsc parkingowych, 9) wykonanie przepustów pod zjazdami, 10) budowa rowów, 11) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 12) wykonanie zielenie drogowej, 13) roboty elektryczne. 3. Na projekt, o którym mowa w ustępie 2 Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę. 4. Roboty zaniechane nie objęte przetargiem, a objęte projektem na wskazanym w pkt. 1 zakresie: 1) przepust w km 0+127,75 - Zamawiający całkowicie rezygnuje z tego przepustu, dlatego spadek rowu wykonać należy w kierunku istniejącego rowu drogowego zlokalizowanego w działce nr 306 obręb ewidencyjny Łętowo, 2) rów zlokalizowany za miejscami parkingowymi - początek rowu km 0+126,75, 3) plac wielofunkcyjny - w obrębie placu wielofunkcyjnego należy teren wyrównać, 5. Urobek z wykopu należy rozplantować na działkach przyległych do drogi - szczegółowa lokalizacja do ustalenia z Wykonawcą robót w terenie. Zadanie II 1. Zadanie II obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach nr 318, 306, 444, 441, 501/7, 501/8, 445/1 w obrębie ewidencyjnym Łętowo. 2. Zakres rzeczowy roboty budowlanej przedstawia projekt budowlano-wykonawczy: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami dz. nr 318, 306, 444, 441, 501/7, 501/8, 445/1 w obrębie ewidencyjnym Łętowo, obejmuje m.in.: 1) roboty pomiarowe, 2) roboty ziemne, 3) roboty montażowe, w tym: a) sieć wodociągowa z rur PE100 SDR 17 de 90 x 5,4 mm o długości 138 m; b) przyłącza wodociągowe z rur PE 100 SDR11 de 32 x 3,0 mm o długości 42 m; c) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN 8 de 160 x 4,7 mm o długości 74 m; d) sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN 8 de 200 x 5,9 mm o długości 202 m; e) studnie kanalizacji sanitarnej PE de 425 mm w ilości 11 sztuk; f) hydrant HP1 podziemny z żeliwa sferoidalnego DN 80 mm - 1 szt. (zmiana zględem dokumentacji projektowej). 3. Na projekt, o którym mowa w ustępie 2 Zamawiający dokonał zgłoszenia robót Staroście Sławieńskiemu. 4. Wykonawca powinien zapoznać się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac mogących mieć na nie wpływ. 5. Przewidzieć wymianę gruntu na odcinku przebiegającym wzdłuż pasa drogowego działki nr 444. 6. Wykonawca w ramach powyższego zadania musi zrealizować wszystkie niezbędne próby, płukania, badania zakończone stosownym protokołem zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej. 7. Na dzień odbioru Wykonawca dostarczy inwentaryzacje geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 8. Wykonawca po przeprowadzonych pracach przeprowadzi kamerownie wykonanej sieci którego wynik przekazany zostanie Zamawiającemu. 9. W ramach prowadzonych prób na instalacji należy przeprowadzić próbę wydajności hydrantu. 10. Przed wbudowaniem armatury oraz pozostałych wyrobów należy uzyskać pisemną akceptację Inspektora Nadzoru na ich zastosowanie. 11. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę. Zadanie III 1. Zadanie III obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej na działkach 304, 318, 178/2, 179/4 w miejscowości Łętowo o długości 294,2 m. 2. Zakres rzeczowy roboty budowlanej przedstawia projekt budowlano-wykonawczy: Budowa obiektu liniowego - sieci wodociągowej w miejscowości Łętowo dla działek 304, 305, 318, 434, 178/2, 179/4 w obrębie ewidencyjnym Łętowo. Szczegółowy zakres projektu przedstawia plan sytuacyjny stanowiący załącznik do SIWZ, obejmuje on m.in.: 1) Roboty drogowe a) rozbiórka nawierzchni, b) odbudowa nawierzchni drogi gruntowej zgodnie ze stanem przed rozpoczęciem prac. 2) Roboty ziemne 3) Roboty montażowe, w tym m.in.: a) sieć wodociągowa PE100 o średnicy DN/OD 90 mm na długości 125,8 m, b) sieć wodociągowa DN/OD 63 mm na długości 168,4 m do węzła 5 oraz do węzła 6 (trójniki kołnierzowe na węzłach zabezpieczyć kołnierzem ślepym), c) przyłącza wodociągowe z rur polietylenowych typ 100 DN/OD 32 mm, d) hydranty podziemne wolno przelotowe sztywne z przyłączem kołnierzowym DN 80, PN 16. 4) Próby i dezynfekcja 2 Na projekt, o którym mowa w ustępie 2 Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę. 3. Wykonawca powinien zapoznać się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac mogących mieć na nie wpływ. 4. Przewidzieć wymianę gruntu na odcinku 125,8 mb przebiegającym wzdłuż pasa drogowego działki nr 304. 5. Działki drogowe nr 179/4 i 178/2 obręb ewidencyjny Łętowo są drogami wewnętrznymi, których właścicielem nie jest Gmina Sławno. Przed rozpoczęciem robót należy poinformować wszystkich współwłaścicieli o rozpoczęciu prac a po zakończeniu prac należy spisać z nimi protokoły zejścia z działek. 6. Wykonawca w ramach powyższego zadania musi zrealizować wszystkie niezbędne próby, płukania, badania zakończone stosownym protokołem zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej. Na dzień odbioru Wykonawca dostarczy inwentaryzacje geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 7. W ramach prowadzonych prób na instalacji należy przeprowadzić próby wydajności hydrantów. 8. Po przeprowadzeniu prac ziemnych należy przeprowadzić badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu w minimum 3 punktach. Usytuowanie punktów pomiarowych należy uzgodnić z Zamawiającym. 9. W węzłach 12 oraz 13 zabudować dodatkowe hydranty podziemne tożsame z tymi wskazami w dokumentacji projektowej. Hydranty wykorzystywane będą do płukania sieci wodociągowej. 10. Przed wbudowaniem armatury oraz pozostałych wyrobów należy uzyskać pisemną akceptację Inspektora Nadzoru na ich zastosowanie. Dotyczy wszystkich zadań: Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 2. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 3. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia opłaci zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 5. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 7. W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. 8. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną przy wykonywaniu robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 12. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 13. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 14. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego. 15. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę. 16. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na budowę dróg w Łętowie. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres obowiązywania gwarancji (nie krótszy niż 36 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach