Przetargi.pl
Budowa dróg wewnętrznych wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Bystre gm. Oleśnica

Gmina Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. 11- go Listopada 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3140215 , fax. 071 3140204
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oleśnica
    ul. 11- go Listopada 24 24
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3140215, fax. 071 3140204
    REGON: 93193479100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg wewnętrznych wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Bystre gm. Oleśnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa dróg wewnętrznych wraz z kanalizacją deszczową w m. Bystre gm. Oleśnica : ul. Kwiatowa, Liliowa, Makowa i Chabrowa. Zakres prac obejmuje branżę drogową i sanitarną : - roboty przygotowawcze - roboty drogowe - nawierzchnia ulic z kostki brukowej betonowej - 2977,42 m2 - kanalizacja deszczowa - 475,78 mb. - przykanaliki - regulacja elementów istniejącego uzbrojenia terenu - roboty towarzyszące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 9 SIWZ. 3. Postanowienia dotyczące dokumentacji przetargowej . 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych,, uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie , zgodnie z dokumentacją, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i STWiOR . 2) W trakcie przygotowywania ofert, Wykonawca ma obowiązek dokładnie sprawdzić zgodność specyfikacji technicznej z przedmiarami robót i zgłosić Zamawiającemu wszelkie ewentualne rozbieżności w zapisach pomiędzy specyfikacja techniczną, a przedmiarami robót celem modyfikacji przez Zamawiającego zapisów w w/w dokumentach. 3) Zamawiający na etapie składania ofert nie dopuszcza samodzielnego modyfikowania zapisów pozycji w przedmiarach przez Wykonawców. 4) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji na etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie 5 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 4. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków. 2) Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji na terenie obiektu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. 3) Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób powiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 4) Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 5) Nieoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy. 6.) Realizacje przedmiotowego zadania należy rozpocząć od skrzyżowania drogi powiatowej ul. Południowa ( dz. nr 275) z drogą gminną ul. Kwiatowa ( dz. nr 21/3). 7) Wynagrodzenie za roboty płatne w będzie w okresie 4( czterech ) lat, przelewem z rachunku Zamawiającego w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, z czego: a) w roku 2013 - wartość nie może przekroczyć kwoty 80 000,00 zł ( brutto); b) w latach 2014-2016 - płatność w 3(trzech) ratach w wysokości ~ 30-35% każda ( brutto), wartości wynagrodzenia pozostałego do zapłaty z roku 2013; c) należność z faktury z roku 2014 w latach 2015- 2016 płatna będzie przez Zamawiającego w m-cu czerwcu w dniach 15-30;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18000,00 zł - osiemnaście tysięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olesnica.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach