Przetargi.pl
Budowa chodnika wzdłuż ulicy Handlowej w Mesznej.

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2015-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wzdłuż ulicy Handlowej w Mesznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż ulicy Handlowej w Mesznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) branżę drogową: Na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Borowej, po wschodniej stronie ul. Handlowej zaprojektowano chodnik dla pieszych o szerokości 1,6 m. W ciągu chodnika , w miejscu istniejących bram przewidziano zjazdy indywidualne w formie przejazdów przez chodnik przez obniżony krawężnik. W związku z budową chodnika i koniecznością przebudowy sieci gazowej, zostanie odtworzona nawierzchnia ulicy Handlowej uszkodzona w wyniku prac budowlanych. Nie przewiduje się zmiany geometrii ulicy Handlowej. b) odwodnienie drogi: Odwodnienie powierzchniowe: zaprojektowano z uwzględnieniem przejęcia i odprowadzenia spływu wód opadowych i roztopowych z jezdni ulic i parkingu oraz terenów bezpośrednio do nich przyległych. Odwodnienie powierzchniowe zostanie zapewnione dzięki zastosowaniu odpowiednich pochyleń podłużnych i poprzecznych nawierzchni. Woda opadowa zostanie wprowadzona do projektowanych wpustów deszczowych i dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej lub powierzchniowo do rowów drogowych wzdłuż ulicy Handlowej. c) kanalizacja deszczowa: Odwodnienie powstającego układu drogowego oraz przyległego terenu utwardzonego stanowi: - powierzchniowy ściek przykrawężnikowy oraz odwodnienie liniowe wraz z wylotem brzegowym dla nowego chodnika oraz fragmentu ulicy Handlowej. W opracowaniu przewidziano ciągi odwodnieniowe wykonane z kanalizacyjnych rur o przekroju kołowym i średnicy DN160. d) branża teletechniczna: W ramach zadania zaprojektowano przebudowę napowietrznej sieci telekomunikacyjnej ( ok. 149 mb ) wzdłuż ulicy Handlowej wspartej na słupach telekomunikacyjnych oraz przebudowę kabla ziemnego o dł. ok. 5 mb. e) branża gazowa: W ramach inwestycji zaprojektowano przebudowę odcinka istniejącego gazociągu ( ok. 166 mb) znajdującego się w krawędzi jezdni ul. Handlowej . f) inwentaryzacja zieleni: W ramach inwestycji przewiduje się wycinkę drzew kolidujących z projektowanym chodnikiem . Ponadto po zakończeniu kształtowania terenu powierzchnie niezabudowane zostaną zazielenione jako trawniki przyuliczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt budowlany, projekt wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy: a) oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierowania budową wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby inżynierów budownictwa, b) kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń z właściwych izb Inżynierów Budownictwa osób, które będą pełnić funkcje kierowników robót, c) kosztorys opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rezygnacji z wykonania danego zakresu robót 6. Z uwagi na specyfikę prac przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji w terenie. 7. Kody CVP: 45000000-7; 45100000-8; 45110000-1; 45230000-8; 452333000-9; 45233330-1; 45231300-8; 32412100-5; 35521000-1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3.000 zł /słownie: trzy tysiące złotych/ 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.04.2015r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu dołączyć do oferty. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405- Kasa Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię/e potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji/rękojmi za wady na przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach