Przetargi.pl
Budowa budynku zaplecza socjalnego dla boiska sportowego z urządzeniami w Rokitnie, gm. Lubartów

Gmina Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8553586 , fax. 081 8545901
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
    ul. Lubelska 18A 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8553586, fax. 081 8545901
    REGON: 00054342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubartowug.bip.e-zeto.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zaplecza socjalnego dla boiska sportowego z urządzeniami w Rokitnie, gm. Lubartów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa zaplecza boiska - budynku piętrowego bez podpiwniczenia, jednobryłowego o konstrukcji murowanej, tradycyjnej, z dachem stromym o konstrukcji drewnianej, pokrytym blachą. Parametry: obrys - 19,86 x 7,86m, wysokość - 9,74m, pow.zabudowy - 156,1m2, pow. netto - 244,26m2, kubatura - 1196m3. Wyposażenie instalacyjne: wod-kan, c.o., gazowa, elektryczna i wentylacji mechanicznej, Przyłącza: wod-kan - do sieci lokalnych i elektroenergetyczne - kablowe Droga dojazdowa, utwardzone dojścia i parkingi, Instalacja urządzeń na placu zabaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 50.000PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, którzy : 1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizował budowę, przebudowę lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 1000m3. 2. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy w branży ogólnobudowlanej oraz kierownika lub kierowników robót sanitarnych i drogowych, z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, oraz min. 10 pracowników fizycznych; 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków określonych w pkt 5.1. SIWZ zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz; 2. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.4. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6.1.8. dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : 8.1. decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności; 8.2. aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 9. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osoby wskazanej na stanowisko kierownika robót - wg załącznika nr 5 do siwz; 10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz referencje do wykonanych zamówień - wg załącznika nr 6 do siwz. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubartowug.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach