Przetargi.pl
Budowa budynku wielorodzinnego wraz z infrastrukturą, zlokalizowanego w Żorach, Aleja Zjednoczonej Europy

Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, ul. Okrężna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4356880 , fax. 32 4356920
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Okrężna 5 5
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 32 4356880, fax. 32 4356920
    REGON: 24090821600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ztkzory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielorodzinnego wraz z infrastrukturą, zlokalizowanego w Żorach, Aleja Zjednoczonej Europy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wielorodzinnego nr 4 wraz z infrastrukturą, zlokalizowanego w Żorach, Aleja Zjednoczonej Europy działki nr 3079/186, 3083/183, 3077/186, 3078/186, 3082/183.W ramach powyższego przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje do wykonania Przygotowanie terenu budowy, w tym ogrodzenie pełne wys. ok. 2,0m wraz z bramą wjazdową i oznakowanie placu budowy, zorganizowanie zaplecza budowy obejmującego m.in. biuro budowy, zaplecze pracownicze, biuro Kierownika Projektu powierzchnia min. 12m 2wyposażone w energie elektryczną, klimatyzację i szerokopasmowy dostęp do internetu, sala narad, zaplecze sanitarne, punkt pierwszej pomocy, drogi dojazdowe, place manewrowe i składowe, stanowiska produkcji pomocniczej, wykonanie tymczasowych przyłączy energii elektrycznej i wody. Roboty rozbiórkowe i demontażowe zbędnych elementów zagospodarowania, w tym rozbiórka nawierzchni, skarp, nasypów, ogrodzenia, wycinka drzew, karczowanie samosiejek. Przebudowa kolidujących sieci, budowa nowych przyłączy i instalacji zewnętrznych, w tym przebudowa sieci wodociągowej, przebudowa sieci oświetleniowej, przebudowa sieci telewizyjnej, budowa przyłącza wodociągowego, instalacji zewnętrznej wodociągowej, ppoż, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej,budowa instalacji zewnętrznej oświetleniowej. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynek mieszkalny wielorodzinny, od 4 do 7 kondygnacji nadziemnych, z przeznaczeniem w całości na funkcję mieszkaniową, oraz I kondygnacją podziemną, w której zlokalizowano garaże podziemne, pomieszczenia techniczne i komórki lokatorskie. Parametry charakterystyczne: powierzchnia zabudowy 1 919,40m2 powierzchnia całkowita 17 455,74m2 powierzchnia użytkowa mieszkań 7 707,20m2,kubatura brutto: 60 787,49m 3, ilość kondygnacji mieszkalnych 4 do 7, ilość mieszkań 135. wewnętrzne instalacje sanitarne: wody zimnej i ciepłej, c.o., kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wentylacji oraz oddymiania garażu, wewnętrzne instalacje elektryczne, odgromowe, wewnętrzne instalacje teletechniczne: telefoniczne, internetowe, domofonowe. Zagospodarowanie terenu, w tym droga wewnętrzna, stanowiska parkingowe, ciągi ruchu pieszego, oznakowanie pionowe i poziome, barierki schody i pochylnie terenowe, balustrady, murki oporowe, elementy małej architektury kosze, ławki, itp, założenie trawników, zieleń: nasadzenia drzew i krzewów, miejsca gromadzenia odpadów stałych śmietniki. Zakres robót uzupełniających, w tym zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej prowadzonych robót zapewnienie nadzoru realizowanego przez właścicieli sieci zewnętrznych, w przypadku przebudowy tych sieci lub ich kolizji z realizowanymi robotami, zapewnienie uzyskania odbioru urządzeń przez UDT, wykonanie prób szczelności instalacji wraz z przygotowaniem protokołów, sporządzenie protokołu z badania skuteczności wentylacji mechanicznej, wykonanie badania jakości wody pod kątem bakteriologicznym i fizyko-chemicznym, przeprowadzenie inspekcji TV kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sporządzenie protokołu skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, sporządzenie protokołu rezystancji izolacji obwodów, sporządzenie protokołu pomiarów natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, sporządzenie protokołu badania wewnętrznej instalacji ppoż. i oddymiania, sporządzenie protokołu badania instalacji piorunochronnej, odtworzenie kamieni granicznych w przypadku ich zniszczenia podczas robót, naprawa dróg, w przypadku jej uszkodzenia w wyniku prowadzenia zintensyfikowanego transportu związanego z realizacją budowy, opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu jeśli będzie konieczne.2.Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, pomocniczy przedmiar robót z zastrzeżeniem pkt 3.Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wykonanie i dostawy a. stolarki okiennej i drzwiowej, w tym zewnętrznej i wewnętrznej PCV, aluminiowej , stalowej, bramy segmentowej, parapetów zewnętrznych b. elewacji budynku ,w tym ocieplenia wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej ścian z ościeżami, płyt i ścian, balkonów, wykonanie numerów policyjnych, balustrady okienne, balkonowe, pergole zadaszające balkony, żaluzje drewniane z szynami stalowymi, drabiny metalowej, obróbki dylatacji c. placu zabaw d. wewnętrzne instalacje sanitarne części mieszkalnych- biały montaż umywalki, miski ustępowe wraz ze stelażami, wanny, zlewozmywaki e. wewnętrzne instalacje elektryczne części mieszkalnych , lampy i źródła światła.4.Wykonawca w cenie ofertowej jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności, które są związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a wynikających z projektu budowlanego, decyzji o pozwoleniu na budowę, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dodatkowych wytycznych i wymagań Zamawiającego oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, norm i zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp, ppoż. i ochrony środowiska. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę terenu inwestycji ze szczególnym zwróceniem uwagi na nieruchomości przyległe w tym budynków mieszkalnych, budynku usługowo handlowego, chodników, drogi oraz ogrodzenia. W wyniku ewentualnego zniszczenia lub uszkodzenia obiektów oraz nawierzchni Wykonawca zobowiązuje się je przywrócić do stanu pierwotnego lub pokryć stratę.6. Wymagania Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach niniejszego zadania 6.1.Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia w pełnym zakresie z zastrzeżeniem pkt.3 zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppoż., ochrony środowiska, postanowieniami niniejszej SIWZ oraz wzorem umowy.6.2 W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia niżej wymienionych dokumentów w terminie 2 dni od zawiadomienia o wyniku postepowania kosztorysu ofertowego uproszczonego, wraz z tabelą elementów scalonych, składnikami cenotwórczymi R, Kp, Kz, Z zachowującego strukturę podziału branżowego z przedmiarów robót . Elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt budowy jest projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą do przygotowania oferty. Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, warunków technicznych, sztuki budowlanej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów Wykonawcy obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w złożonej ofercie.6.3 Od dnia podpisania umowy pozostawanie w pełnej gotowości do bezzwłocznego przejęcia placu budowy6.4 Dokonanie odpowiednich zgłoszeń w PINB Żory w zakresie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w imieniu Zamawiającego6.5Powierzenie funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych. Wymagane jest stałe przebywanie tych osób na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót.6.6Zmiana kierownika budowy i kierowników robót, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia , musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą nie mniejsze niż wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania budową wskazanej osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia wynikająca z braku kierownictwa budowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy lub kierowników robót winna być potwierdzona wpisem do dziennika budowy i nie będzie wymagała aneksu do umowy.6.7Umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o wzorze zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz utrzymywanie ich w należytym stanie aż do zakończenia robót.6.8 Wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym. Punkty strategiczne ujęte w harmonogramie rzeczowo finansowym to terminy niezmienne i nieprzekraczalne. Harmonogram rzeczowo finansowy musi być sporządzony z uwzględnieniem czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych asortymentów robót, Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych i atmosferycznych oraz innych okoliczności mogących mieć wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia.6.9.Wykonanie projektu organizacji robót, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy.6.10.Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców.6.11.Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, zwoływanych przez Zamawiającego.6.12.Utrzymywanie na bieżąco porządku, na placu budowy oraz na drodze dojazdowej, w przypadku zaniechania powyższych obowiązków przez Wykonawcę, Zamawiającemu przysługuje prawo, bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, do wykonania powyższych czynności na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz potrącenia należności z tego tytułu z wynagrodzenia Wykonawcy.6.13.Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi, po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego.6.14.Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego udostepnienia drogi dojazdowej innym wykonawcom oraz przekazania jej w całości lub w części nieodpłatnie Zamawiającemu.6.15.Przekazywanie gruzu i odpadów powstałych w trakcie robót do odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku Dz. U. z 2013r. poz. 21 lub wykorzystanie we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie.6.16Wywiezienie nadmiaru ziemi w miejsce wskazane przez Zamawiającego bez kosztu utylizacji.6.17.Przekazanie pozyskanego z rozbiórki złomu do Zamawiającego. 6.18.Wykonanie wycinki drzew wraz utylizacją drewna. 6.19.Przekazanie materiałów i elementów z rozbiórki do utylizacji.6.20.Wykonawca odpowiada za ustawione przez siebie znaki drogowe związane z prowadzonymi robotami.6.21.Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy z zatwierdzeniem w odpowiedniej instytucji.6.22.Zapewnienie bezpiecznego dojazdu i dojścia do sąsiadujących obiektów.6.23.Zapewnienie przestrzegania przepisów BHP na placu budowy.6.24.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i utrzymania ogrodzenia w pełnej wysokości ok. 2m placu budowy, drogi dojazdowej do placu budowy, drogi montażowej , zaplecza budowy, składowiska materiałów budowlanych, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy całodobowo, oznakowania miejsca placu budowy oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu zamówienia.6.25.Zainstalowanie na własny koszt przyłącza wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy w uzgodnieniu z właścicielami sieci, oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany będzie do odpłatnego udostępnienia innym wykonawcom wody oraz energii elektrycznej.6.26Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikowych z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. 6.27.Odbiór częściowy robót jest dokonywany w celu prowadzenia częściowych rozliczeń za wykonane roboty. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do częściowego odbioru robót z wyprzedzeniem 7 dni roboczych do planowanego terminu odbioru. W tym terminie Wykonawca dostarczy, do akceptacji Kierownika Projektu i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wykaz robót wykonanych częściowo, sporządzony na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych, wraz ze wskazaniem części robót wykonanych przez Podwykonawców. Dokonanie odbioru częściowego następuje protokołem odbioru częściowego na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę, i zaakceptowanego przez Kierownika Projektu i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wykazu robót wykonanych częściowo.6.28.Zapewnienie pełnej obsługi geotechnicznej.6.29.Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej.6.30.Dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem do miejskich zasobów geodezyjnych przez uprawnionego geodetę na 14 dni przed zgłoszeniem obiektu do użytkowania. Niedostarczenie w terminie wyżej wymienionych dokumentów traktowane będzie jako zwłoka w wykonaniu przedmiotu zamówienia i skutkować będzie naliczeniem kar umownych.6.31.Przekazanie Zamawiającemu wyników badania próbek betonowych w czasie nie dłuższym niż 35 dni od pobrania próbki.6.32.Informowanie Zamawiającego w formie pisemnej o wszelkich problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość i terminowość wykonywanych robót.6.33. Ponoszenie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wszelkie uzgodnienia i opinie wynikające z obowiązujących przepisów obciążają Wykonawcę.6.34.Prowadzenie dokumentacji budowy.6.35.W miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem terenu kable energetyczne, telekomunikacyjne, sieć ciepłownicza, wodociąg, gazociąg, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej lub inne wykonanie przekopów kontrolnych pod nadzorem gestora sieci.6.36.Wykonanie zabezpieczenia lub przebudowy sieci kolidujących z inwestycją roboty należy wykonać pod nadzorem gestorów sieci, każdorazowo spisać protokół odbioru wykonanych robót a kopię przekazać Zamawiającemu. Koszty nadzorów branżowych obciążają Wykonawcę.6.37.Wszystkie materiały budowlane w ramach umowy zabezpiecza Wykonawca.6.38.Stosowanie wyłącznie nowych materiałów budowlanych dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zaopatrzonych w wymagane aprobaty i certyfikaty najwyższej jakości z punktu widzenia rodzaju i funkcji obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia, nieuszkodzone, wolne od praw i ciężarów osób trzecich, stosowane zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta, w warunkach odpowiednich do wykonania prac z użyciem tych materiałów.6.39.Wszelkie materiały, w szczególności wykończeniowe, Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym.6.40.Wykonawca przeprowadzi na własny koszt analizę jakości wody w akredytowanym laboratorium dla wykonanych instalacji c.w.u. oraz wody pitnej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.6.41.Materiały użyte do wykonania przyłącza wody, instalacji c.w.u. oraz instalacji wody pitnej mają posiadać aktualny atest PZH na kontakt z wodą pitną.6.42.Wykonawca, na własny koszt, wykona pomiary wydajności hydrantów i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół wydajności hydrantów ppoż.6.43.Wykonawca, na własny koszt, wykona inspekcję TV wykonanej kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z pomiarem spadków.6.44.Wykonawca, na własny koszt, wykona pomiary wydajności wykonanych instalacji wentylacyjnych i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół z przeprowadzonych badań.6.45.Wykonawca, na własny koszt, wykona sprawdzenia instalacji wewnętrznej ppoż. i oddymiania i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół z przeprowadzonych badań.6.46.Wykonawca, na własny koszt, wykona pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji obwodów, natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, badanie instalacji piorunochronnej i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół z przeprowadzonych badań. 6.47.Wszelkie koszty związane z opracowaniami, odbiorami i badaniami pokrywaWykonawca.6.48.Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia, z udziałem właścicieli sieci, odbiorów przyłączy, układów pomiarowych wraz z włączeniem do eksploatacji.6.49.Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń.6.50.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w języku polskim instrukcji użytkowania i konserwacji maszyn i urządzeń określającymi procedury i zasady wykonywania czynności niezbędnych przy eksploatacji i instalacji.6.51.Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu w 3 egzemplarzach Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego nie później niż dwa miesiące przed zakończeniem realizacji zadania inwestycyjnego.6.52.Wykonawca zamontuje w przedmiotowym obiekcie sprzęt gaśniczy i oznakuje obiekt znakami bezpieczeństwa zgodnie z ww. Instrukcjami Bezpieczeństwa Pożarowego.6.53.Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej budynku jeżeli będzie wymagane.6.54.Wykonawca jest obowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie poprzez zawiadomienie na własny koszt właściwych organów o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania wraz z przygotowaniem wszystkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.6.55.Wykonawca do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych i rozliczeniowych, w tym m.in. dokumentów pozwalających na stwierdzenie, że wszystkie zabudowane materiały posiadają dopuszczenie do zastosowania w budownictwie łącznie z niezbędnymi atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności, protokoły z badań i sprawdzeń, wyniki badań nośności podłoża, wyniki badań niszczących próbek betonu, protokoły z prób szczelności, protokoły odbiorów częściowych i zanikowych, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, dokumentację fotograficzną. Dokumentację odbiorową dostarczy na 14 dni przed zgłoszeniem obiektu do użytkowania, w formie papierowej w 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.6.56.Doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy po zakończeniu robót.6.57.Doprowadzenie do stanu pierwotnego nawierzchni dojść, dojazdów i trawników zniszczonych w trakcie robót.6.58.Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na własny koszt wszelkich uszkodzeń przyległego terenu, które mogą powstać w wyniku przeprowadzonych prac. W związku z tym przed rozpoczęciem robót przeprowadzi z przedstawicielem Zamawiającego i Użytkownika przegląd zerowy terenu przyległego wraz ze sporządzeniem dokumentacji w tym dokumentacji fotograficznej.6.59.Wykonawca zobowiązany jest powiadomienia na piśmie Zamawiającego o zakończeniu robót.7. Jeżeli w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie np. marka, producent, dostawca lub opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 do 3 ustawy pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji przetargowej.Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie elementy w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.8.W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy, stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem przykrycie plandekami, zraszanie, transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach, ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania, organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane (od 36 do 60 miesięcy)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ztkzory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach