Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Osinach, gmina Sędziejowice

Gmina Sędziejowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6771002 , fax. 043 6771006
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziejowice
    ul. Wieluńska 6 6
    98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie
    tel. 043 6771002, fax. 043 6771006
    REGON: 73093459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminasedziejowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Osinach, gmina Sędziejowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Osiny, gm. Sędziejowice. Projektowany budynek świetlicy zlokalizowany jest na działce Nr 133. Planuje się budowę budynku parterowego wolnostojącego z dachem dwuspadowym. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, program funkcjonalno - użytkowy oraz przedmiary robót, sporządzone w oparciu o wyżej wymienioną dokumentację. Użyte w dokumentacji nazwy własne należy traktować jedynie jako element charakterystyki danego produktu, Wykonawca może zastosować dowolny produkt równoważny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy), wg. zasad określonych w pkt.XII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : - Doświadczenia zawodowego wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie co najmniej robót określonych w pkt.VIII ust.2 pkt.1 SIWZ. - Potencjału kadrowego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz że są wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów (dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - dotyczy kierownika (ów) budowy. Wymagane jest wykazanie: - co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; - co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; - co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca, posiada rachunek bankowy potwierdzającej: posiadanie środków finansowych w wysokości odpowiadającej co najmniej 80% wartości proponowanej ceny ofertowej brutto lub posiadanie zdolności kredytowej w takiej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy do oferty załączona zostanie informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wyrażoną kwotą n-cyfrową, Zamawiający uzna kwotę za najniższą w podanym zakresie. - Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgminasedziejowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach