Przetargi.pl
Przygotowywanie i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach

Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Cicha 43
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2158894 , fax. 042 2158894
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach
    ul. Cicha 43 43
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2158894, fax. 042 2158894
    REGON: 47321512200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.bip.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Miejskiej Pabianice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Zakres przedmiotowy zamówienia: 1)Przygotowywanie i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, w przedziale od 40 do 50 osób dziennie, w okresie od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. przez 6 dni w tygodniu z wyłączeniem niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. 2)Zamawiający wymaga by posiłek składał się z I i II dania wraz z napojem. 3)Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie i zapewniać nie mniej niż 1070 kcal. 4)Wartość odżywcza posiłku: 40 g białka, 30 g tłuszczu, 160 g węglowodanów. 5)Zupy należy przygotowywać na wywarach jarzynowych lub mięsnych. Drugie danie: mięso, dodatek skrobiowy, jarzyna lub danie półmięsne, raz, maksymalnie dwa razy w tygodniu danie jarskie. 6)Zamawiający wymaga aby przy przygotowywaniu potraw bezwzględnie wykorzystywano świeże produkty oraz dostępne na rynku owoce i warzywa. 7)Jadłospis musi być urozmaicony. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania w razie potrzeby posiłków zgodnych z wymogami diet leczniczych tj. diety lekkostrawnej, wrzodowej, niskosodowej, niskobiałkowej. 8)Posiłki mają być przygotowywane z zachowaniem wszelkich norm sanitarno -epidemiologicznych. Pomieszczenia kuchni muszą spełniać wymogi Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej. II Warunki dodatkowe: 1)Punkt, w którym będą wydawane posiłki musi znajdować się na terenie miasta Pabianice i musi mieć powierzchnię gwarantującą obsługę do 50 osób dziennie w godzinach od 12.00 do 15.00. 2)Wydawanie posiłków powinno odbywać się w higienicznych, spełniających warunki sanitarno-epidemiologiczne pomieszczeniach. 3)Konieczne jest zapewnienie miejsc siedzących do spożywania posiłków. 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej ilości naczyń i sztućców. 5)Personel świadczący usługi musi spełniać warunki stawiane przy prowadzeniu zbiorowego żywienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych b)Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29.01 2004r. Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi złożyć wypełnioną i podpisaną OFERTĘ oraz dołączyć wymagane niżej dokumenty: 1.Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do niniejszej SIWZ). 2.Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do niniejszej SIWZ). 3.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z ceną oferty - wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia wydanego przez Stację Sanitarno Epidemiologiczną, że Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej (zarówno dla kuchni jak i stołówki, w której będą wydawane posiłki). 6.Opis zawierający informacje o powierzchni oraz umiejscowieniu lokalu gastronomicznego. 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 8. Polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcps.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach