Przetargi.pl
Budowa budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w Wyszogrodzie zlokalizowanego przy ul. Płockiej w Wyszogrodzie na działce o nr ewid. 965/5. Oznaczenie postepowania TZPiZI.3813/01/RB/13

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Gwardii Ludowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678400 , fax. 024 2678415
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
    ul. Gwardii Ludowej 5 5
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678400, fax. 024 2678415
    REGON: 61031784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w Wyszogrodzie zlokalizowanego przy ul. Płockiej w Wyszogrodzie na działce o nr ewid. 965/5. Oznaczenie postepowania TZPiZI.3813/01/RB/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2 Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego realizowanego pod nazwą - Budowa budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w Wyszogrodzie zlokalizowanego przy ul. Płockiej w Wyszogrodzie na działce o nr ewid. 965/5. Parametry techniczne obiektu: 1. Powierzchnia zabudowy około 267,0 m2 2. Powierzchnia użytkowa około 351,0 m2 3. Powierzchnia całkowita około 480,3 m2 4. Kubatura około 1793,6 m3 5. Długość około 25,5 m2 6. Szerokość około 15,2 m2 7. Wysokość około 9,5 m2 Zestawienie powierzchni działki: 1. Powierzchnia działki około 760,0 m2 2. Powierzchnia zabudowy około 267,0 m2 3. Powierzchnia utwardzeń około 267,0 m2 4. Powierzchnia zieleni izolacyjnej i rekreacyjnej około 226,0 m2 Dokumenty formalno-prawne załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Budowę należy realizować zgodnie z Decyzją Starosty Płockiego z dnia 19.11.2012 r. znak AB-II.6740.1410.2012 - kategoria obiektu XI wraz z dwoma zjazdami - kategoria obiektu IV i przyłączeniami wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej o parametrach technicznych określonych w projekcie budowlanym. 3) Działka położona jest w granicach strefy ochrony konserwatorskiej elementów przestrzennych, w bezpośrednim sąsiedztwie zabytkowego układu urbanistycznego i wszelkie prace ziemne związane z realizacja inwestycji należy wykonywać pod ścisłym nadzorem archeologicznym, 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ w skład której wchodzą: Projekt budowlany i wykonawczy: - architektura tom I i II, - konstrukcja - instalacje sanitarne wraz z przyłączeniami - instalacje elektryczne - wytyczne realizacyjne Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: - branży budowlanej - branży sanitarnej - branży elektrycznej Przedmiar robót.: - ogólnobudowlany - sanitarny - elektryczny - w ofercie należy uwzględnić wytyczne realizacyjne - prace te nie zostały ujęte w przedmiarze. UWAGA: Wszystkie wskazane nazwy wyrobów należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyrobami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w Przedmiarze robot, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca projektu nie dopuszcza zastosowania innej technologii wykonania ścian zewnętrznych niż ściana jednowarstwowa o wymaganych parametrach izolacyjności. 5) Dodatkowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Podstawą rozpoczęcia robót jest podpisanie umowy wraz z harmonogramem robót z uwzględnieniem warunków atmosferycznych i przekazanie terenu budowy, b) udzielenie gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy. c) zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w formie ryczałtowej - w dwóch ratach po 50% wartości oferty w latach 2013, 2014 co należy uwzględnić w harmonogramie robót. d) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym e) Wykonawca zabezpieczy teren budowy przez cały okres trwania budowy. f) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych - śmieci, gruz i inne. g) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. h) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do ustanowienia Kierownika Budowy i Kierownika Robót. Wykonawca ma obowiązek w dniu podpisania umowy, przedstawić Zamawiającemu osobę-y Kierownika Budowy-Kierownika Robót. Załączyć CV, dokument poświadczający posiadane uprawnienia budowlane, aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany Kierownika Budowy-Kierownika Robót. i) Wykonawca ma obowiązek skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, jak i podlegających przekazaniu innych dokumentów i decyzji, książki pomieszczeń obiektu ze szczególnym opisem elementów wykończeniowych, instalacyjnych i innych trwale wbudowanych, a także w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji, decyzji Dozoru Technicznego dotyczących instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 6) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu i przekazać je Zamawiającemu -certyfikat energetyczny. 7) Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie wybudowanego obiektu. 8) Zamawiający zapewni pełnienie pełno-branżowego nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem archeologicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,00 PLN słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jednolity Dz. U. Nr 42, poz. 275 z poźn. zm. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Płocku nr 48 1240 3174 1111 0010 3536 6381 SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock z dopiskiem Wadium na roboty budowlane Wyszogród TZPiZI.3813/01/RB/13 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5 wystawia się na: SP ZOZ Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock NIP 774-10-02-289; REGON 610317845, 6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom z zastrzeżeniem ust. 13, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wspritsplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach