Gmina Łagów ogłasza przetarg
- Adres: 66-220 Łagów, ul. 1 Lutego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 34 12 186 , fax. 0-68 34 12 262
- Data zamieszczenia: 2014-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
ul. 1 Lutego 7 7
66-220 Łagów, woj. lubuskie
tel. 0-68 34 12 186, fax. 0-68 34 12 262
REGON: 97077048000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow/.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-SANITARNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W ŁAGOWIE, NA DZIAŁKACH NR 10/4 I 412, OBRĘB ŁAGÓW. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku socjalno-sanitarnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Łagowie, na działkach Nr 10/4 i 412, Obręb Łagów. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku socjalno-sanitarnego, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Łagowie, na działkach nr 10/4 i 412. W ramach planowanej inwestycji zrealizowany zostanie następujący zakres prac budowlanych: Budowa budynku socjalno-sanitarnego; Budowa niezbędnej infrastruktury technicznej i przyłączy. Zamówienie nie obejmuje zagospodarowania terenu i wyposażenia budynku. UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie następujących rozwiązań równoważnych. Zmiany materiałowe 1) Pomieszczenia nr 1 do nr 15 dopuszcza się płytki gresowe 30x30, gr. od 0,5mm do 1 cm 2) Dach, dopuszcza się: a) wykonanie pokrycia dachu blachą falistą b) poszycie dachu z płyt OSB gr. 1 cm, sufit płyta gipsowo kartonowa - ułożona jednowarstwowo gr. 1,25 cm 3) Pochylnia/podest - dopuszcza się zastosowanie kostki brukowej szarej gr. 6 cm, jako warstwy wierzchniej (zachować planowany poziom) 4) P1 podłoga na gruncie dopuszcza się płytki gresowe 30x 30, gr. od 0,5mm do 1,0 cm 5) Sw1 ściana wewnętrzna konstrukcyjna dopuszcza się zastosowanie płytek ceramicznych płytka 25x25 gr od 0,5mm do 1,00 cm w pomieszczeniach mokrych, w pozostałych tynk malowany farbą silikonową 6) SW2 ściana wewnętrzna działowa, dopuszcza się ścianki murowane z gazobetonu gr. 12 cm oraz płytki ceramiczne 25x25 cm, gr. od 0,5mm do 1,00cm 7) SW3 Ścianka osłonowa dopuszcza się okładzinę z płytek ceramicznych 25x25, gr. od 0.5mm do 1,00 cm 8) SZ1 Ściana zewnętrzna tynk cementowo-wapienny zatarty na gładko bez płytek 9) SZ2 Ściana zewnętrzna - partia cokołowa, dopuszcza się zastosowanie płytek elewacyjnych, cokołowych 10) Elementy wykonane z drewna z modrzewia syberyjskiego możana wykonać z drewna sosnowego. 11) Rynny i rury spustowe wykonać z blachy tytan-cynk lub PVC. 12) Stolarkę okienną i drzwiową wykonać z PVC w kolorze brązowym. 13) Rolety zewnętrzne wykonać z napędem ręcznym (bez INSTALACJI sterowania roletami). 14) Stolarkę wewnętrzną wykonać w kolorze sosna lub innym uzgodnionym. Ościeżnice na grubość muru. Szczegółowy przedmiot zamówienia określono w TOMIE III. Załączone STWIOR należy stosować w zakresie przypisanym wybranej części zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono poprzez dołączenie: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących podstawę do określenia ceny ryczałtowej za wykonanie zadania. Zakres realizacji dotyczy wyłącznie budowy budynku z wykonaniem przyłączy, bez zagospodarowania terenu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł,słownie: cztery tysiące złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Krosno oddz. Łagów Nr konta 22 9656 0008 2000 0260 2000 0005 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium - Budowa budynku socjalno-sanitarnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Łagowie, na działkach Nr 10/4 i 412, Obręb Łagów. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. Zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył DOKUMENTÓW lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow/.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26