Przetargi.pl
Budowa budynku przedszkola przy ul. Staszica 16 w Zielonce

Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Lipowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7613913 , fax. 22 7819989
  • Data zamieszczenia: 2015-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
    ul. Lipowa 5 5
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 22 7613913, fax. 22 7819989
    REGON: 69291401200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zielonka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przedszkola przy ul. Staszica 16 w Zielonce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę w technologii szkieletu stalowego budynku użyteczności publicznej na potrzeby przedszkola publicznego integracyjnego, ośmiooddziałowego przy ul. Staszica 16 w Zielonce wraz z budową zjazdu publicznego i niezbędnej infrastruktury technicznej, wszystkimi innymi pracami i dostawami, które umożliwiają użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zlokalizowany jest na działkach nr 70.2, 81 i 93 w obrębie 5-30-02 pomiędzy ulicami Staszica, Moniuszki i Sienkiewicza i zaprojektowany jako obiekt wolnostojący, parterowy i niepodpiwniczony. Przeznaczony jest na stały pobyt 180 dzieci oraz około 45 osób obsługi. W kompleksie przewidziane jest 8 oddziałów przedszkolnych, każdy posiadający własną toaletę, w tym: 4 oddziały, w każdym oddziale 25 dzieci; 3 oddziały integracyjne, w każdym oddziale 20 dzieci; 1 oddział żłobkowy dla 20 dzieci. W obiekcie wydzielono strefę biurowo-administracyjną, strefę magazynową(zaplecza), strefę szatni, salę rytmiczno-ruchową z funkcją organizacji przedstawień okolicznościowych oraz w pełni wyposażony blok żywieniowy. Wejścia na teren przedszkola ukształtowano w sposób umożliwiający dostęp osobom niepełnosprawnym do każdej jego części. Parametry budowanego budynku: Powierzchnia zabudowy budynku: 1649,00 m2 Powierzchnia użytkowa: 1462,44 m2 Powierzchnia wewnętrzna: 1571,21 m2 Wysokość budynku: 8,09 m - budynek niski Zakres robót obejmuje m.in.: przygotowanie placu budowy, w tym: organizacja ruchu w otoczeniu budowy, wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej, przygotowanie gruntu w celu posadowienia fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placu zabaw, budowę budynku zgodnie z dokumentacją robót, a w szczególności: wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji grzewczej (instalacja c.o. zasilana z kotłowni gazowej), instalacji wod-kan (wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z dachu), instalacji gazowej, kotłowni gazowej, instalacji wentylacji mechanicznej i rekuperacji, klimatyzacji oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej; wykonanie instalacji elektrycznych tj.: instalacja zasilania elektroenergetycznego, instalacja wyłącznika przeciwpożarowego prądu, wykonanie wewnętrznych linii zasilających, wykonanie tras kablowych (instalacji elektrycznych i teletechnicznych), instalacja oświetleniowa (oświetlenie ogólne, oświetlenie awaryjne strefy otwartej, oświetlenie awaryjne ewakuacyjne, monitoring instalacji oświetlenia awaryjnego, oświetlenie zewnętrzne), instalacja siłowa, instalacja okablowania strukturalnego, instalacja telefoniczna, instalacja rozgłoszeniowa, instalacja przyzywowa, instalacja radiowo - telewizyjna, instalacja systemu sygnalizacji pożaru, instalacja monitoringu wizyjnego, instalacja wideodomofonowa, instalacja kontroli dostępu, instalacja odgromowa, instalacja uziemiająca, instalacja połączeń wyrównawczych; wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii typu: instalacja fotowoltaiczna (260 szt. modułów); wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni i wyposażenie stałe trwale związane z obiektem zgodnie z wykazem znajdującym się w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wyposażenia (z wyłączeniem m.in. wyposażenia ruchomego sal i pomieszczeń biurowych); oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe; wycinkę kolidujących drzew, zagospodarowanie terenu w tym: odwodnienie terenu, wykonanie ogrodzenia, wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, wykonanie placów zabaw z bezpieczną nawierzchnią i montażem urządzeń, montaż elementów małej architektury, uzupełnienie ziemi oraz nowe nasadzenia zgodnie z projektem zieleni, oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, stojaki rowerowe dla min. 8 rowerów, budowa przyłącza wodociągowego, budowa sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej, wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), wykonanie świadectwa energetycznego i instrukcji pożarowej, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu/inwestycji; wykonanie wszystkich prawem wymaganych niezbędnych do prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy instrukcji (w tym m.in. dla urządzeń i instalacji oraz ppoż,) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, instrukcje użytkowania i konserwacji, znaki ewakuacyjne itp.) - 2 kpl. Uwaga: Zestawienie wyposażenia stałego budynku do wyceny przez Wykonawcę zawarte jest w Szczegółowej Specyfikacji technicznej wyposażenia zawartej w dokumentacji robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a) projekcie budowlanym, b) projektach wykonawczych c) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót d) Przedmiarach (pomocniczo) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. Dla elementów wyposażenia placów zabaw (urządzeń) i elementów małej architektury Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za produkt równoważny Zamawiający uzna produkt zgodny pod względem jakości i rodzaju materiału z jakiego został wykonany, ilości elementów wchodzących w skład poszczególnych zestawów określony w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszczalna zmiana wymiarów w zakresie +- 10%. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 14 wzoru umowy. Zamawiający informuję, że budynek został zaprojektowany jako budynek energooszczędny w klasie A (budynek pasywny) zgodnie z wytycznymi technicznymi programu LEMUR (program realizowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie). W związku zamiarem ubiegania się przez Zamawiającego o pożyczkę i dofinansowanie na realizację inwestycji ze środków zewnętrznych w ramach ww. programu budynek musi cechować się wysoką jakością wykonania. Zamawiający przed odbiorem końcowym przeprowadzi na własny koszt szereg szczegółowych badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 190 000 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin Gwarancji i Rękojmi na obiekt
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zielonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach