Przetargi.pl
Budowa budynku obsługi basenowej kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109, realizowanego w ramach zadania pn. Modernizacja - przebudowa i budowa kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-193 Knurów, ul. Sztygarska - Hala Sportowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3304810 , fax. 032 3304812
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sztygarska - Hala Sportowa
    44-193 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3304810, fax. 032 3304812
    REGON: 27690559500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mosirknurow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku obsługi basenowej kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109, realizowanego w ramach zadania pn. Modernizacja - przebudowa i budowa kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku obsługi kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109. Zamówiony przez zamawiającego projekt podzielony jest na IV etapy. Etapy I - III obejmują budowę stacji filtrów, przebudowę niecek basenowych, wykonanie ciągów pieszych oraz jezdnych, wykonanie wszelkich przyłączy oraz wykonanie parkingów i ogrodzenia terenu. Etap IV przewiduje budowę budynku socjalnego. Niniejsze postępowanie dotyczy wyłącznie etapu IV. Wszelkie dane oraz wyliczenia należy traktować w odniesieniu do realizacji etapu IV. 2. Dane liczbowe charakteryzujące obiekt: 1) Kąpielisko Leśne Zacisze, 44-190 Knurów ul. Niepodległości 109, działka nr ew. 1691/11 (nowy nr działki 1725/11 - obowiązujący od dnia 03.04.2015r.) i 51/2, obr. Krywałd 003. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) budowę budynku obsługi kąpieliska, obiektu działającego sezonowo. Budynek składa się z dwóch prostokątnych oddzielnych części ustawionych względem siebie pod kątem prostym, połączonych dachem w formie wiaty zadaszającym wejście główne na kąpielisko; 2) wykonanie wewnętrznych instalacji budynku obsługi basenowej, tj. elektrycznej (WLZ) wodnej, kanalizacyjnej oraz instalacji niskonapięciowej; 3) wykonanie instalacji solarnej do podgrzewania wody w prysznicach budynku; 4) zagospodarowanie całego otoczenia budynku, tarasów, zadaszenia, przebieralni; 5) dostawę i montaż ESOK dla całego obiektu obejmującego 4 szt. kołowrotów dostępowych typu tripod, 2 szt. stanowisk kasjerskich oraz 1 szt. kasę samoobsługową oraz szkolenie personelu przewidzianego do obsługi ESOK; 6) rozbudowę istniejącego boiska na boisko do Beach Soccera (w tym dwa boiska do siatkówki plażowej); 7) budowę placu zabaw dla dzieci o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem; 8) wyburzenie istniejącego parterowego budynku o kubaturze około 300 m3 wykonanego z cegły i jednospadowym dachu o konstrukcji drewnianej, wywiezienie powstałego gruzu i odpadów budowlanych, zahumusowanie terenu rozbiórki oraz obsianie trawą - na podstawie własnej kalkulacji wykonawcy; 9) wykonanie, a po akceptacji Zamawiającego dostarczenie Zamawiającemu projektu nasadzeń zastępczych 207 szt. drzew usuniętych w etapach I-III na działce objętej inwestycją; 10) wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z w/w projektem oraz opieka nad tymi drzewami przez okres 3 lat od zakończenia inwestycji; 11) dostawę wyposażenia kąpieliska niewymienionego w przedmiarach a obejmującego: a) dostawę traktora do koszenia trawy o mocy silnika min. 10,4 kW i szerokości koszenia min. 102 cm, wyposażonego w pojemnik na trawę o pojemności min. 300 l, umożliwiającego zarówno koszenie jak również mulczowanie trawy, z zakresem koszenia w min. 7 pozycjach w granicach 30-90 mm oraz posiadającego przekładnię hydrostatyczną; b) wykonanie oraz dostarczenie Zamawiającemu Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla całego obiektu Kąpieliska wykonanej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; c) dostawę regulaminów korzystania z obiektu kąpieliska, (regulamin kąpieliska 3 szt. regulamin korzystania z boisk 2 szt., regulamin korzystania z placu zabaw 2 szt.); d) dostawę radiotelefonów dla ratowników w ilości min. 6 szt. spełniających klasę odporności IP67, w wykonaniu o podwyższonej wytrzymałości np. z aluminiową obudową, posiadających akumulatory Li-lon. o pojemności min. 1600 mAh oraz dopuszczonych w Polsce do swobodnego używania bez żadnych opłat i dodatkowych licencji; e) dostawę i montaż zestawu do monitoringu wizyjnego kąpieliska składającego się z 1 szt. rejestratora 8 kanałowego o pojemności dysku twardego min 2TB, 8 szt. kamer zewnętrznych o rozdzielczości min. 1200 TVL i zasięgu podczerwieni min 40 m, 1 szt. monitora min. 19 cali. 12) dostawę wyposażenia kąpieliska (zgodnie z przedmiarami); 13) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do dnia 17.06.2016r. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Decyzja Nr 388/14 Starosty Gliwickiego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia Gminie Knurów - MOSiR w Knurowie na przebudowę i budowę kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109, Decyzja Starosty Gliwickiego nr WOŚ.613.00195.2014 dot. zezwolenia na usunięcie 129 szt. pni drzew, Decyzja Starosty Gliwickiego nr WOŚ.613.00005.2015 dot. zezwolenia na usunięcie 70 szt. pni drzew, Decyzja Starosty Gliwickiego nr WOŚ.613.000078.2015 dot. zezwolenia na usunięcie 8 szt. pni drzew oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej wystąpił lub został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie materiałów i wyrobów niezbędnych do wykonania zamówienia, to należy przyjąć, iż Zamawiający wskazując je, dopuszcza zastosowanie materiałów i wyrobów równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom wskazanym w ww. dokumentach przetargowych. Równoważność oznacza możliwość uzyskania efektu oczekiwanego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać przedstawienia przez Wykonawcę niezbędnych obliczeń technicznych dotyczących zastosowanych materiałów i wyrobów równoważnych, w celu uzyskania potwierdzenia, że zastosowane materiały i wyroby posiadają parametry techniczno - eksploatacyjne i użytkowe założone w dokumentacji projektowej. 7. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane przepisami aprobaty techniczne, certyfikaty i atesty potwierdzające ich jakość oraz dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w obiektach publicznych (jest to warunek odbioru). 8. Wymagany termin gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (materiały i robociznę) - zgodnie z deklaracją wybranego Wykonawcy w ofercie, jednak nie mniej niż 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego. 9. Ze względu na charakter prac Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu musi ściśle współpracować z Wykonawcą zadania dla etapów I-III, których realizacja trwać będzie do dnia 16.05.2016r. Wykonawca zobowiązany będzie m. in. do przeprowadzenia oględzin obiektu celem zapoznania się jego stanem technicznym, funkcjonalnym i użytkowym panującym na budowie oraz do ustalenia zasad współpracy w trakcie realizacji zadania z Wykonawcą realizowanych etapów I-III oraz Zamawiającym, w tym do ustalenia harmonogramu prac, wejścia na czynny plac budowy, oraz ewentualne korzystanie z przyłącza elektrycznego oraz wodnego oraz udostępnienia terenu pod tymczasowe zaplecze budowy. 10. Wykonawca z chwilą rozpoczęcia robót budowlanych przejmuje pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za uszkodzenia istniejącej (zastanej) infrastruktury, w szczególności Wykonawca odpowiada w pełnym zakresie za uszkodzenie: - instalacji i urządzeń wprowadzonych do ziemi (podczas prac w etapach I-III), w tym za ewentualną utratę przez Zamawiającego uprawnień przysługujących Zamawiającemu wobec Wykonawcy zadania pn. Modernizacja - przebudowa i budowa Kąpieliska Leśne Zacisze w Knurowie przy ul. Niepodległości 109 z tytułu gwarancji/rękojmi udzielonej Zamawiającemu przez Wykonawcę etapów I-III. 11. Zamawiającego nie obciążają koszty związane z tymczasowym zapleczem budowy Wykonawcy i składowiskiem materiałów. 12. Zamawiający wyznaczy osobę na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 13. Dodatkowe kody CPV: 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 77310000-6, 77314100-5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 65.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie w GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 62 1560 1081 2121 0978 2266 0004. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mosirknurow.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach