Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego socjalnego oraz szamba szczelnego na terenie działki nr ew. 338 we wsi Osowiec gm. Żabia Wola

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2010-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego socjalnego oraz szamba szczelnego na terenie działki nr ew. 338 we wsi Osowiec gm. Żabia Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, wiedzą i sztuką budowlaną. Zamówienie uzna Zamawiający za wykonane, jeżeli zakończenie budowy zostanie zgłoszone do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Grodzisku Mazowieckim. 3.1 Zakres rzeczowy zadania Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę budynku mieszkalnego socjalnego wielorodzinnego, szeregowego, parterowego budynku socjalnego, niepodpiwniczonego, bez poddasza użytkowego, o ośmiu lokalach mieszkaniowych, zbiornika szczelnego, bezodpływowego, przyłączy: wodociągowego i kanalizacyjnego. Budynek będzie realizowany na podstawie indywidualnego projektu architektoniczno - budowlanego obejmującego rozwiązania: budowlano konstrukcyjne, instalacje wewnętrzne oraz przyłącza i elementy zagospodarowania terenu. Budynek będzie wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej, posadowiony na ławach fundamentowych przykryty dwuspadowym dachem w konstrukcji drewnianej. Zaprojektowano dwa typy lokali mieszkalnych: pierwszy o powierzchni użytkowej 39,08 m2, drugi o powierzchni użytkowej 33,11 m2. Do każdego lokalu mieszkalnego zostanie wykonane oddzielne wejście. Lokal nr 1 ma być dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Integralną częścią każdego lokalu mieszkalnego jest komórka lokatorska. Rzut budynku w kształcie prostokąta w wymiarach w poziomie parteru: 7,80 x 45,00 m. Układ konstrukcyjny budynku poprzeczny oparty na dwóch modułach osi konstrukcyjnych ścian nośnych: 510 i 600 cm. Wysokość budynku w kalenicy (od poziomu terenu)=5,51m Zbiornik bezodpływowy, żelbetowy na ścieki sanitarne składający się z pancerza głównego, płyty pokrywowej i ścian wewnętrznych. Zadanie będzie realizowane dwuetapowo. ETAP I - Realizacja do grudnia 2010 r. - Roboty rozbiórkowe - Roboty ziemne - Wykonanie stanu 0 budynku - Mury konstrukcji i ścianki działowe - Schody wejścia głównego - Roboty żelbetowe - strop, belki, wieńce - Konstrukcja dachu, pokrycie, izolacja termiczna - Schody i balustrady - Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna - Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej ETAP II - Realizacja do grudnia 2011 r. - Tynki wewnętrzne i okładziny - Podłogi i posadzki - Malowanie - Elewacja i wykończenie - Instalacja wodociągowa - Biały montaż - Konstrukcja - ciąg główny i parkingi - Chodnik - Trawniki - Przebudowa sieci wodociągowej z fi 63 na fi 110 - Przyłącze wodociągowe - Instalacja kanalizacji sanitarnej zewnętrznej - Instalacja elektryczna, (prace zewnętrzne, układanie instalacji wewnętrznych, montaż osprzętu i wyposażanie rozdzielnic ) Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wraz z zastrzeżeniami zawartymi w decyzji pozwolenia na budowę oraz organów uzgadniających 4. Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą w niniejszym postępowaniu należy rozumieć projekt budowlany i wykonawcze ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu budowy do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej, to z naniesionymi zmianami zatwierdzonymi zgodnie z procedurą Prawa budowlanego złoży Zamawiającemu do zawiadomienia do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Grodzisku Mazowieckim o zakończeniu budowy. 3) Wykonanie zadania będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 4) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 5) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 6) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 7) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 8) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 10) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : 1. Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. 2. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt. : Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 11)Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. 5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w Dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR). 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z Dokumentacji projektowej, a których Wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p. 3) Budowa obiektu będzie finansowana z następujących źródeł: a) środki własne Gminy, 4) Wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 5) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie Dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, STWiOR oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. 6) Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót . 7) Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót powinien być opracowany przez Wykonawcę według załączonego wzoru w załączniku nr 1a na podstawie kosztorysu ofertowego : a) Fakturowanie wykonanych robót - w czterech fakturach, pierwsza faktura o wartości 20% wartości całego zamówienia za wykonanie 20% robót potwierdzone przez inspektora nadzoru i po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, druga faktura o wartości 20% wartości całego zamówienia za wykonanie 20% robót potwierdzone przez inspektora nadzoru i po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, trzecia faktura o wartości 20% wartości całego zamówienia za wykonanie 20% robót potwierdzone przez inspektora nadzoru i po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, czwarta faktura o wartości 40% robót potwierdzone przez inspektora nadzoru i po podpisaniu protokołu odbioru końcowego. Terminy fakturowania: 01.10.2010r, 15.12.2010r, 30.06.2011r, 01.12.2011r. 8) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 9) Zapłata za poszczególne faktury może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru częściowego lub protokołu odbioru końcowego. 10) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000 złotych słownie : dziesięć tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek sum depozytowych: Nr rachunku : 79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa budynku mieszkalnego socjalnego oraz szamba szczelnego na terenie działki nr ew. 338 we wsi Osowiec gm. Żabia Wola Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach