Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego, wolnostojącego, murowanego z podpiwniczeniem - z przeznaczeniem na Rodziny Dom Dziecka (tzw. placówka rodzinna) z dwoma kondygnacjami nadziemnymi oraz jedną podziemną wraz z wykonaniem wszystkich przyłączy i za

Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8368103, 8773874 , fax. 8368061
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
    ul. Jana Kazimierza 62 62
    01-248 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8368103, 8773874, fax. 8368061
    REGON: 01095607300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego, wolnostojącego, murowanego z podpiwniczeniem - z przeznaczeniem na Rodziny Dom Dziecka (tzw. placówka rodzinna) z dwoma kondygnacjami nadziemnymi oraz jedną podziemną wraz z wykonaniem wszystkich przyłączy i za
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja pod klucz wolnostojącego budynku mieszkalnego (dwie kondygnacje nadziemne i jedna podziemna) wraz z przyłączami ( wodociągowym, elektrycznym, gazowym, kanalizacją ściekową i deszczową), zlokalizowanego na terenie dzi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Dysponują lub będą dysponowali osobami, które zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie tj. uprawniające do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz stosowne aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wydanych przez izbę). Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. osób i stosownych aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania inwestycyjne obejmujące kompleksową budowę (pod klucz) jedno lub wielorodzinnego budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 7.1.7 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. zadania zostały wy-konane z należytą starannością (referencje, protokoły odbioru). 4. Dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Wykonawca musi wykazać się dobrą sytuacją finansową, rozumianą jako udokumentowana możliwość dysponowania środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej do oferty informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym wykonawca posiada rachunek, określającej wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, którą należy potwierdzić, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto od wykonawcy wymagane jest: - zobowiązanie się do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty, - udzielenie na wykonane przez siebie prace gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, - spełnienie i przyjęcie warunków określonych w SIWZ oraz wzorze umowy. - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zgodnie z par. 14, pkt. 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, przed rozpoczęciem robót przedłoży Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową od wszelkich ryzyk budowlano - montażowych przedmiotu umowy o sumie ubezpieczenia nie niższej, niż cena zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie ważną przez cały okres realizacji przedmiotu umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 3. Wypełnioną i podpisaną tabelę ryczałtową (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 11.2 SIWZ)- załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia. 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zadań, odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia (określonych w pkt. 6.3. SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Dokumenty potwierdzające, iż usługi wymienione w wykazie określonym w poz. 7 zostały wykonane z należytą starannością. 9. uprawnienia osób wykonujących zamówienie - uprawniające do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz stosowne aktualne za-świadczenia o przynależności ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wydanych przez izbę). 10. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, tj. potwierdzającą, że oferent dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmp.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach