Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 53
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3714206 , fax. 083 3714206
- Data zamieszczenia: 2016-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec
ul. Warszawska 53 53
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 083 3714206, fax. 083 3714206
REGON: 03001102600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/miedzyrzec
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku biurowo - gospodarczego /Kancelaria Leśnictwa Sokule/ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku biurowo-gospodarczego /Kancelaria Leśnictwa Sokule/. W ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego zaprojektowano: budowę budynku biurowo- gospodarczy /Kancelaria Leśnictwa Sokule/, budowę przyłącza energetycznego, budowę studni wraz z przyłączem do budynku, montaż zbiornika LPG wraz z przyłączem, budowę przydomowej oczyszczalni ścieków, budowę placu wraz ze zjazdem na drogę wewnętrzną oraz budowę miejsc postojowych z placem manewrowym, budowę opaski z kostki betonowej, budowę ogrodzenia, budowę wiaty śmietnikowej. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i STW i OR. 2. Miejsce wykonania inwestycji Leśnictwo Sokule, Dołha ,Gmina Drelów, działka nr ewid. 360/14, Obręb Dołha. 3. Pobór energii elektrycznej i wody będzie odbywał się na koszt wykonawcy. 4. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudniać co najmniej 1 osobę bezrobotną, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. 5. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego w pkt. 4 samo tylko zatrudnienie bezrobotnego, który następnie nie będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 6. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osoby, o której mowa w pkt.4. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnego ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 7. Na żądanie zamawiającego wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osoby bezrobotnej wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnego do pracodawcy. 8. W sytuacji, gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną. 9. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia bezrobotnego w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 5% wartości zamówienia netto.10. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynków i obiektów budowlanych. 11. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót. 12. Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia, ma jedynie ułatwić jego wycenę w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Cenę należy skalkulować uwzględniając wszystkie niezbędne prace przewidziane w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, STWIOR, zapisami w umowie oraz zgodnie z wiedzą techniczną i przepisami budowlanymi. 13. Podane w opisach - w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (s.i.w.z.), w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy własne, wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego (lub lepszego) od wskazanego w w/w dokumentach. Oznacza to, że oferowane materiały muszą posiadać podstawowe parametry nie gorsze niż wskazania przykładowe w dokumentacji projektowej. 14. Wykonawca, który zastosował rozwiązania (produkty) równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie rozwiązania (produkty) zostały zamienione i określić, jakie rozwiązania (produkty) w ich miejsce proponuje oraz załączyć szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości zamawiającego powinno wynikać, iż zaoferowane rozwiązania (produkty) są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do rozwiązania (produktu) określonego przez zamawiającego w dokumentacji projektowej. 15. Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające z zastosowania rozwiązań (produktów) równoważnych. 16. Zastosowanie rozwiązań (produktów) równoważnych przez wykonawcę wymaga uzyskania zgody zamawiającego przed złożeniem oferty w ramach udzielonych odpowiedzi na pytania do s.i.w.z. na zasadach określonych w niniejszej s.i.w.z. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 18. Zamawiający wymaga, aby realizować zadanie zgodnie z dokumentacją projektową, STW i OR oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przepisami wykonawczymi. Jednocześnie zastrzega sobie wybór typu oraz koloru wbudowywanych materiałów. 19. Wszelkie niejasności dotyczące rozwiązań projektowych wykonawca samodzielnie wyjaśniać będzie z właściwym projektantem oraz inspektorem nadzoru. 20. Ustala się, że okres bezpłatnej rękojmi i gwarancji liczony będzie od daty podpisania bezusterkowego odbioru końcowego robót oraz, że: a) minimalny (wymagany) okres wynosi 60 miesięcy, b) maksymalny (pożądany) okres wynosi 96 miesięcy ( nie dot. wbudowanych urządzeń, na które producent określa oddzielnie termin gwarancji). Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosić na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Uwaga - okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 21. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 22. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym z podwykonawcami - zgodnie z art. 2 pkt 9b i art. 143b Pzp. 24. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej działki na której realizowana będzie inwestycja. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7650,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.,poz.359.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Radzyniu Podlaskim nr konta: 77 2030 0045 1110 0000 0009 1160., z tytułem przelewu wadium na budowę budynku biurowo - gospodarczy /Kancelaria Leśnictwa Sokule/. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 7a (kasa) w siedzibie zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres bezpłatnej gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/miedzyrzec
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27