Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 1 w Białogardzie

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 1 w Białogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Budowie boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 1 w Białogardzie. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze i ziemne: - wykonanie koryta głębokości 30 cm z transportem ziemi na wysypisko; 2. Roboty nawierzchniowe, fundamentowe: - wykonanie obrzeży betonowych 30x8 cm, - wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm pod brakująca część nawierzchni bitumicznej, - położenie kostki betonowej Pol-bruk gr. 8 cm typu BEHATON, - wykonanie podbudowy gr. 10 z kruszywa łamanego, - wyrównywanie istniejącej nawierzchni boiska masą bitumiczną KR1, - ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej (warstwa wiążąca gr. 4 cm), - ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej (warstwa ścieralna gr. 3 cm), - ułożenie nawierzchni boiska z poliretanu dwuwarstwowego gr. 13-20 mm, 3. Montaż urządzeń sportowych: - stojaków do siatkówki, - stojaków z tablicami do koszykówki, - bramek do piłki ręcznej 4. Odwodnienie - przykanaliki: - wykonanie kanału z rur PCV d=200 mm, długości L=13,10 m - wykonanie studni kanalizacyjnych, (instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej -przyłączenie wpustów odwadniających płytę boiska do istniejącej na terenie Gimnazjum kanalizacji deszczowej). 5. Roboty ogrodzeniowe: - wykonanie ogrodzenia z paneli prostych 2030x2500 mm (o wysokości 4,0 m, długości L=161,20 m) w tym furtka wejściowa szerokości 1,00 m i brama wjazdowa szerokości 3,50 m. 6. Oświetlenie terenu - 4 pkt naświetlaczy na słupach SG-9 i 1 pkt ZFD 236 na słupie SG-5000, 176 mb linii kablowej 4x16 m2, szafka oświetleniowa. Powierzchnia płyty boiska wielofunkcyjnego 1.500,00 m2 1. Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 30x50 m. Na boisku znajdować się będą następujące pola do gier: - boisko do piłki ręcznej, o wym. 20x40 m; - 2 boiska do koszykówki, o wym. 15x25 m; - boisko do gry w siatkówkę, o wym. 9x18 m. Kolor boiska czerwony, linie znakujące boiska. Proponowana kolorystyka nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: - w obrębie boisk sportowych - kolor zielony, - na pozostałej nawierzchni - kolor ceglany, - linie pola gry (szer. 5cm) - koszykówka - kolor żółty, - linie pola gry (szer. 5 cm) - siatkówka - kolor biały, - linie pola gry (szer. 5 cm) - piłka ręczna - kolor biały. Linie pół gry dla poszczególnych dyscyplin zgodnie z załączonymi schematami w projekcie budowlanym. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania przedstawiono w załączonym przedmiarze robót oraz opracowanej dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe w wysokości 8.500,00 zł.(osiem tysięcy pięćset złotych i 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w PeKaO S.A. Białogard Nr 36 1240 3666 1111 0000 4344 6782 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE. b)poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), wystawione przez Bank opisane WADIUM PRZETARGOWE należy dołączyć do oferty w postaci oryginału obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą. 4. Wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 1 lit. b do e w postaci oryginału, obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą (30 dni) należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na osobnym rachunku bankowym. 7. Oferty nie zabezpieczone wadium przetargowym będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); b)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy; c)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; d)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.: - wykonali roboty budowlane w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje - (min 2 boiska sportowe wielofunkcyjne o wartości 500 tys. zł.), - dysponują lub będą dysponować minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej, -sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, -elektrycznej Osoby te muszą należeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadanie wymaganego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ważnego na czas wykonywania przedmiotu zamówienia. e) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej f)spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ, w tym określone w rozdziale III ust. 9 SIWZ - zawartość oferty, wymagane dokumenty); g)złożą wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pisemną ofertę wg formularza zawartego w SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3) Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty według następującej kolejności: 1)formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ - załącznik nr 2 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) - druk do wypełnienia - załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ, 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje - druk do wypełnienia -(min 2 boiska sportowe wielofunkcyjne o wartości 500 tys. zł.) załącznik Nr 5 do SIWZ, 5)wykaz osób i podmiotów (kadry kierowniczej i podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - druk do wypełnienia - załącznik Nr 6 do SIWZ - do załącznika dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie lub dysponowanie min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej, -sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, -elektrycznej, w tym również dokumentów stwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadanie wymaganego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ważnego na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, 6)aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 7, 7)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 8, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik Nr 9,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach