Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza przetarg
- Adres: 43-430 Skoczów, ul. Rynek 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8532974 , fax. 033 8532974
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Skoczowa
ul. Rynek 1 1
43-430 Skoczów, woj. śląskie
tel. 033 8532974, fax. 033 8532974
REGON: 00052759800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA AULI WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKÓW POMOCNICZYCH SP NR 3 im. JANA PAWŁA II W SKOCZOWIE - ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: 1.roboty ziemne wiązane z wykonaniem fundamentów pod aule (wymiary auli 19,14m x 11,26m), 2.wykonanie fundamentów, ścian zewnętrznych, stropu i ścianek działowych, 3.roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe związane z przebudową zaplecza świetlicowego oraz poszerzeniem przewiązki, 4.usunięcie pokrycia dachowego wraz z ociepleniem nad jadalnią, zapleczem kuchennym i świetlicowym oraz przewiązką, 5.wykonanie nowej konstrukcji dachu z pokryciem dachówką bitumiczną nad budynkiem auli, jadalnią, kuchnią, zapleczem świetlicowym, przewiązką wraz z poszerzeniem, 6.montaż stolarki okiennej i drzwiowej ( w tym częściowa wymiana), 7.wykonanie warstw pod posadzki do płyty betonowej gr. 15cm, 8.roboty wykończeniowe ( tynki, posadzki, malowanie - w hollu do auli, powiększeniu hollu do auli), 9.malowanie przewiązki, 10.wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej ( z wyłączeniem montażu opraw oświetleniowych), 11.wykonanie kanalizacji deszczowej, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w/w w pkt. 1- 11, zawartych w dokumentacji projektowej i siwz niezależnie czy były ujęte w przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczęcia i zakończenia) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z budową obiektów w stanie surowym zamkniętym o wartości min. 500 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,c)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, osoba posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą posiadającą uprawnienia w specjalności elektrycznej. d)udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2a) będą:a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2),b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2b) będą: a) wykaz dwóch wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z budową obiektów w stanie surowym zamkniętym o wartości min. 500 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), b) dokumenty od zamawiających (wskazanych w zał. nr 3 do siwz) dla których wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty związane z budową obiektów w stanie surowym zamkniętym o wartości min. 500 tys. zł brutto każda, potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2c) będą:a)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c)dokument potwierdzają uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby. 4. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2d) będzie: a) oświadczenia o udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27