Przetargi.pl
Budowa 4 obserwatoriów astronomicznych Kepler na terenie województwa lubuskiego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 w trybie zaprojektuj i wybuduj

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 68 4565404
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 68 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 4 obserwatoriów astronomicznych Kepler na terenie województwa lubuskiego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 4 obserwatoriów astronomicznych na terenie województwa lubuskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz z wyposażeniem i tablicami informacyjnymi (po zakończeniu realizacji tablicami pamiątkowymi) oraz wykonanie zagospodarowania terenu, ciągów komunikacyjno-pieszych wokół budynku i wykonanie przyłączy zgodnie z założeniami 4 Programów Funkcjonalno-Użytkowych (zwanych dalej PFU). 1.2. Budynki muszą być murowane, a różnice w ich konstrukcjach mogą wynikać wyłącznie z uwarunkowań lokalizacyjnych. Kolorystyka elewacji musi być identyczna we wszystkich czterech obserwatoriach. Kopuły astronomiczne muszą być identyczne (o takich samych parametrach technicznych). Budynki we wszystkich lokalizacjach powinny być ujednolicone, dopuszczalne różnice to lustrzane odbicie względem osi podłużnej lub poprzecznej budynku. Budynek musi być chroniony przed wpływami dynamicznymi wywołanymi ruchem pojazdów, taboru kolejowego i pracujących urządzeń w sąsiadujących zakładach przemysłowych, a w szczególności słup, na którym umieszczony będzie teleskop główny. 1.3. Budynki obserwatoriów astronomicznych oraz wykonane zagospodarowanie terenu, ciągów komunikacyjno-pieszych wokół budynku należy dostosować do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dostęp osobom niepełnosprawnym na taras budynku musi być zapewniony poprzez instalację platformy schodowej lub inne równoważne rozwiązanie. 1.4. Wykonanie tablic informacyjnych (po zakończeniu realizacji - tablic pamiątkowych) informujących o realizowanej inwestycji współfinansowanej przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów dostępnych na stronie www.lrpo.lubuskie.pl. 1.5. Na przedmiot umowy, składają się: -opracowanie dokumentacji budowlanej, -uzyskanie wymaganych warunków, pozwoleń, uzgodnień i decyzji władz budowlanych i konserwatorskich, BHP i straży pożarnej oraz uzyskanie uzgodnień podłączeń instalacji do każdej lokalizacji, -dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji wymaganej Wytycznymi w zakresie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych w związku z koniecznością przeprowadzenia szczegółowej weryfikacji dokumentacji środowiskowej przez IZ LRPO, -wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, -dostawa i montaż wszystkich urządzeń, sprzętu i innych elementów wynikających z PFU oraz opracowanej dokumentacji projektowej, w tym także dostawę i instalację kopuły astronomicznej na tarasie budynku, -zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zadania aż do jego całkowitego zakończenia i rozliczenia, -uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie. 1.6. Partnerami projektu są (obserwatoria zostaną wybudowane na wyznaczonych przez nich terenach): -Gmina Żagań - miasto (Działka nr 2069, obręb ewidencyjny Żagań, Muzeum Obozów Jenieckich przy ul. Lotników Alianckich w Żaganiu); -Gmina Świdnica (Działka nr 89, obręb ewidencyjny Świdnica, kompleks edukacyjno-sportowy przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Świdnicy ul. Ogrodowa 36); -Powiat Sulęciński (Działka nr 295/3 oraz 295/4, obręb ewidencyjny Sulęcin, I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Sulęcinie, ul. E. Plater 1); -Powiat Gorzowski (Działka nr 468/2, obręb ewidencyjny Witnica, przy ul. Kościuszki w pobliżu Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Witnicy). Uwaga: Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej we wskazanych lokalizacjach przed złożeniem oferty. 1.7. W ramach realizacji prac projektowych należy wykonać kompleksową dokumentację projektową dla projektu dotyczącego budowy obserwatoriów astronomicznych Kepler na terenie województwa lubuskiego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 obejmującą: -uzyskanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, -uzyskanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja, -uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków przyłączenia i zasilenia w media, -przygotowanie wszelkich wniosków w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania warunków, opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych do realizacji zamierzenia inwestycyjnego, -opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w celu uzyskania pozwolenia na budowę, a następnie wykonania robót budowlanych, -opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz kosztorys i harmonogram rzeczowo-finansowy prac projektowych i robót budowlanych, -uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przygotowanie i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, -uzyskanie ostatecznego (prawomocnego) pozwolenia na budowę, -przygotowanie wizualizacji komputerowej przeznaczonej do prezentacji publicznej przedstawiającą projektowane rozwiązania, małą architekturę i wystrój wnętrz, -sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlano - montażowych aż do czasu odbioru i rozliczenia kosztów realizacji całego zadania inwestycyjnego, -opracowanie kompletu dokumentacji powykonawczej (w tym m. in. instrukcji p. poż., instrukcji eksploatacji budynku). 1.8. Dokumentacja projektowa winna obejmować m.in.: -badania geologiczne podłoża gruntowego (w razie potrzeby), -projekt zagospodarowania terenu dla całego obszaru objętego opracowaniem, -projekt architektoniczny (uwzględniający m.in. kolorystykę elewacji oraz aranżację i wyposażenie wnętrz itp.), -projekt konstrukcyjny, -projekty branżowe w zakresie instalacji wymaganych Programem Funkcjonalno - Użytkowym, -projekty niezbędnych przyłączy, -projekty przebudowy (przełożenia) ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego z projektowaną infrastrukturą, -inne opracowania, ekspertyzy, opinie niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji projektowej z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja musi być kompletna i posiadać wszystkie opracowania niezbędne do zrealizowania robót budowlanych i wyposażenia obiektu. Winna uwzględniać wszystkie założenia Zamawiającego i potrzeby wynikłe w procesie projektowania. Na każdym etapie opracowania dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym i uzyskania jego akceptacji dla zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu. Uwaga: Wszelkie prace projektowe lub czynności niewyszczególnione w powyższym opisie, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 1.9. Z chwilą przyjęcia budowy Wykonawca zobowiązany jest do: -zabezpieczenia i organizacji placu budowy i ruchu, -zapewnienia na okres budowy właściwego dozoru obiektu i terenu budowy, organizacji i utrzymania zaplecza budowy, -przejęcia obowiązków Kierownika Budowy. Równocześnie Wykonawca będzie ponosił koszty mediów tj. opłaty za wodę i energię do celów socjalnych oraz realizacji budowy, koszty ewentualnego ogrzewania dyżurnego, a także koszty odbiorów, prób i rozruchu instalacji i urządzeń. 1.10. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej. Ma ono zawierać wszystkie koszty. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji - nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca - niedoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 1.11. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy: - prac projektowych - z dniem zawarcia umowy, - robót budowlanych - po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę. 1.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1 a, b, c, d do SIWZ, tj. w Programie Funkcjonalno Użytkowym. 1.13. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o harmonogram realizacji zadania -Załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 69.400,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach