Przetargi.pl

Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w centrum Krzyżanowic

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

    Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w centrum Krzyżanowic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w centrum Krzyżanowic, poprzez budowę: konstrukcji oporowej w postaci palisad żelbetowych (A,B,C), umocnienia skarpy gazonami oraz chodnika na działkach o numerach: 212, 214, 214 i 1177/3, obręb Krzyżanowice, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w projektach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania.
    Przedmiotem inwestycji jest zabezpieczenie osuwiska powstałego w Krzyżanowicach na północnym stoku doliny niewielkiego potoku poprzez wykonanie konstrukcji oporowej poniżej skarpy w postaci muru oporowego posadowionego na palach żelbetowych oraz zabezpieczenia części skarpy gazonami i geokratą komórkową, odbudowę zniszczonego odcinka chodnika na koronie skarpy, przebudowę sięgacza drogi.
    Powierzchnia terenu inwestycji - 1030,0 m2
    Długość odcinka chodnika - 127,37 m
    Długość korytka muldowego - 86,46 m
    Długość palisady - 104,57 m
    Długość muru z gazonów - 13,0 m
    Powierzchnia geokraty komórkowej - 71,63 m
    Ilość pali żelbetowych - 74 szt
    Zakres zadania obejmuje m. in.:
    - roboty przygotowawcze, ziemne i pomiarowe,
    - roboty inżynieryjne: ściana żelbetowa gr. 25 cm ( wys. 2,5 m , 1,5 m , 0,85 m), pale wiercone żelbetowe śr. 50 cm dł. 6 m, wale wiercone o śr. 30 cm, oczep żelbetowy 50x50 cm oraz 40x40x cm,
    - wykonanie odwodnienia powierzchniowego z korytka muldowego prefabrykowanego oraz kanalizacji deszczowej z wpięciem do istniejącego kolektora w drodze,
    - wykonanie schodów żelbetowych oraz balustrad zabezpieczających,
    - wykonanie chodnika z nową podbudową o nawierzchni asfaltowej,
    - wykonanie konstrukcji oporowej niskiej z gazonów betonowych typu wpust-wypust,
    - zabezpieczenie skarpy geokratą komórkową wys. 5 cm,
    - wykonanie utwardzenia i drogi dojazdowej - sięgacz ul. Kościelnej ( podbudowa, nawierzchnia asfaltowa),
    - rozbiórka oraz wykonanie nowego ogrodzenia wzdłuż chodnika,
    - wywóz i utylizacja materiałów - odpadów,
    - inwentaryzacja powykonawcza (geodezyjna), powykonawcza dokumentacja budowlana.
    2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
    1) roboty budowlane obejmujące: roboty przygotowawcze; roboty ziemne; roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
    2)organizację budowy, obejmującą:
    a) organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich,
    c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie - Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia;
    d) odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
    3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania.
    4. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia stanowią załączniki do SIWZ.
    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających oraz przeprowadzenia aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00zł (słownie: sześć tysiące złoty). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach